quote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar oh oh oh wat is 30 graden toch gezellig en geweldig.
Mannelijk of vrouwelijk?quote:Op zondag 30 november 2025 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, deurtje gaat weer open, hoera. Maar er bleek dus al wel water in te staan dus nou staat de badkamer een beetje blank. Nou ja. Monteur Robin uit Apeldoorn komt morgenochtend. Fijn
Heeft me nog nooit ZO weinig kunnen schelen. Ik moet dat ding gefikst hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 13:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mannelijk of vrouwelijk?
(waarschijnlijk een man, want er zijn maar weinig vrouwelijke monteurs gok ik)
quote:Op zondag 30 november 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van badminton. 3-5 verloren. We hebben nu alle mogelijke verliesuitslagen gehad.
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.quote:Op zondag 30 november 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft me nog nooit ZO weinig kunnen schelen. Ik moet dat ding gefikst hebben.
het scheelt dat het geen machine van de laatste 5 jaar isquote:Op zondag 30 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.
Lolquote:Op zondag 30 november 2025 13:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel jammer dat mijn baas is vergeten om gebak te regelen voor morgen, waardoor ik het op het werk later vier
Nja tegenwoordig misschien maar dit is er eentje van 2011 dus misschien valt het mee. Hoe dan ook, misschien toch maar eens gaan kijken voor een nieuwequote:Op zondag 30 november 2025 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hopen dat ze kunnen fiksen dan. Dat is tegenwoordig ook nog wel een dingetje.
Dat vind ik zelf niet zo interessant. Wil jij dat gaan doen?quote:Op zondag 30 november 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben jij bekent met prompt coding?
Hij start niet.quote:Op zondag 30 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Fles. Heb je het filter al geleegd? Soms kan het water niet weglopen als het verstopt zit. Zonder om daarvoor een monteur te laten komen
Ja, zou het te maken hebben met het feit dat ik heb aangegeven misschien naar een andere afdeling te willenquote:
Dat zou ik wel heel onprofessioneel vindenquote:Op zondag 30 november 2025 13:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, zou het te maken hebben met het feit dat ik heb aangegeven misschien naar een andere afdeling te willen
Ga je vibe coder worden?quote:Op zondag 30 november 2025 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben jij bekent met prompt coding?
Het is niet ons seizoen. Beetje zoals Liverpool en Ajax.quote:
En niet te vergeten de geplaagde EUROPESE TOPCLUB Go Ahead Eaglesquote:Op zondag 30 november 2025 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is niet ons seizoen. Beetje zoals Liverpool en Ajax.
Je bent zelf saai!quote:
Niet weten wat je aan het doen bent, maar als de lampjes leuk knipperen dan is het prima.quote:Op zondag 30 november 2025 13:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle ledlampjes op volle kracht erbij aan voor de vibe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |