moet niet maar wordt wel erg gewaardeerdquote:
Druk dus op het werk. Werkse mscholquote:Op zondag 30 november 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
moet niet maar wordt wel erg gewaardeerd
we kregen vrijdag 120 dozen (3 volle pallets) met leveringen binnen, "iets" meer dan normaal.
en vandaag laat de baas een speelgoed levering die normaal morgen komt nu komen
Werksequote:Op zondag 30 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
gisteren een paar uurtjes gewerkt, deel van de retourtjes verwerkt
Ja, dat wel. Maar nu moet ik nog tien minuten wachten voordat ik weg ga.quote:
Russell die zijn rempunt mist en hem zo in de achterkant van Norris boort.quote:Op zondag 30 november 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik weet nu wel dat Alonso een crash verwacht
Overpeinzen van de staat van de wereld.quote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
vind dat het vogeltje zorgelijk kijkt
Nu heb je verklapt dat Norris voor Russell staat, weg spanningquote:Op zondag 30 november 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Russell die zijn rempunt mist en hem zo in de achterkant van Norris boort.
10 cm is wel heel dichtbij ja.quote:Op zondag 30 november 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
Hmm, die daglichtlamp heeft wel als nadeel dat je er heel dicht op moet zitten. Een half uur op 10 cm afstand of twee uur op 30 cm. Als je met je ogen op 10 cm afstand zit, kun je verder niet zoveel.
In mijn ervaring is minder lang ook prima.quote:Op zondag 30 november 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
Hmm, die daglichtlamp heeft wel als nadeel dat je er heel dicht op moet zitten. Een half uur op 10 cm afstand of twee uur op 30 cm. Als je met je ogen op 10 cm afstand zit, kun je verder niet zoveel.
Tja, hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 november 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn ervaring is minder lang ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |