SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm
even de ama's omvormen tot slang
kun je in ieder geval je deuren niet meer slopen met je voetenquote:
Wow ik heb geen mega voeten hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je in ieder geval je deuren niet meer slopen met je voeten
Is @bitterbal niet meer de Serpent van de KSC???quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm
even de ama's omvormen tot slang
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bigfoot ama
ahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bigfoot ama
ahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben ook bezig met het verschonen van het bed...quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Zwaardere sprei erop gelegd
Ook je benen geschoren?quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Schoon bedje ligt altijd zo lekker. Jammer dat dat altijd maar 1 nacht zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Ja en elke dag verschonen is ook weer zo'n gedoe zonder personeelquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schoon bedje ligt altijd zo lekker. Jammer dat dat altijd maar 1 nacht zo is.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Ok, net te laat om F1 terug te kijken.
Meh.
Eens. Dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en elke dag verschonen is ook weer zo'n gedoe zonder personeel
Deze woonbegeleiding doet dat helaas niet. Tenminste ik heb ze dat ook nog niet gevraagd. Ze zijn er ook niet elke dag itt de vorige begeleiding..quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf nog tot middernacht. Luister zoals meestal op zaterdagavond Radio49 hier via FOKquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ga slapen, want morgen wedstrijd.
Ik wens jou nog veel luisterplezier.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf nog tot middernacht. Luister zoals meestal op zaterdagavond Radio49 hier via FOK
Vooral het wassenquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te laat terug van wedstrijdquote:
Hoe is je verhuizing gegaan?quote:Op zondag 30 november 2025 00:30 schreef Flory- het volgende:
@:CherryLips ik zag vanavond een heel cute leesspookje bij bol, maar misschien heb je die al![]()
Een spookje met een boek dus, ik vond hem leuk![]()
Dag twee in ons nieuwe huisje, helemaal kapot zijn we![]()
De knoppen voor het licht zijn nog even wennen en de wc's zijn te laag, maar verder gaan we hier wel wennen
Hey balliequote:
ohh niet eens zomaar een verhuizingquote:Op zondag 30 november 2025 01:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey ballieWel goed hoor, alleen stond er er ondanks de verkeersborden toch een auto waar de verhuislift moest komen.
Te lang verhaal, maar politie gebeld, eigenaar opgespoord, die kwam maar ze had 2 sleutels die beiden niet in het contact pasten![]()
Uiteindelijk heeft mrflory samen met een politieagent en die vrouw achter het stuur de auto omgekeerd en iets verder geparkeerd![]()
Never a dull moment here![]()
![]()
Nu moet ik echt slapen want val zowat om
oh okequote:Op zondag 30 november 2025 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te laat terug van wedstrijd
Ben nu gewoon in het clubhuis blijven hangen, uiteraard weer veel te laat thuis.
knoppen voor het licht zijn wennen? hoezo dan? vorige huis alles slim en op sensors ofzo?quote:Op zondag 30 november 2025 00:30 schreef Flory- het volgende:
De knoppen voor het licht zijn nog even wennen en de wc's zijn te laag, maar verder gaan we hier wel wennen
Ja al zijn vriendjes zitten nu in Afrikaquote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
vind dat het vogeltje zorgelijk kijkt
Vogeltje had zin in koffie, zo zag ik het.quote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
Wat grappig, dat luister ik ook vaak. al dan niet halfslapend.quote:Op zondag 30 november 2025 07:23 schreef Karzai het volgende:
ik zet nog een bakkie, daarna even lekker op bed naar vroege vogels op de radio luisteren, mijn wekelijks gelukmomentje op de zondag
Lekker bakkie koffiequote:
Het is altijd net of ze er voor gaan zitten om op de foto gezet te wordenquote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
lekker rustgevend programma beetje geleuter over de natuur op reportage en klassieke muziekquote:Op zondag 30 november 2025 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat grappig, dat luister ik ook vaak. al dan niet halfslapend.
morning dottekequote:Op zondag 30 november 2025 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie koffie
Morguh Karzai
Beetje lekker geslapen?quote:
redelijk, ben een beetje grieperig, gister bijna de hele dag met een dekentje op de bank gelegen en ik ging om 22 uur naar bed, voel me vandaag al iets beterquote:
O dat is minder, mwaar wel fijn dat je je je nu al iets b eter voeltquote:Op zondag 30 november 2025 07:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
redelijk, ben een beetje grieperig, gister bijna de hele dag met een dekentje op de bank gelegen en ik ging om 22 uur naar bed, voel me vandaag al iets beter
af en toe, verder voelde ik mij vreselijk slapquote:Op zondag 30 november 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, mwaar wel fijn dat je je je nu al iets b eter voelt
Moest jij ook zo vreselijk hoesten?
Ja, het kan er behoorlijk inhakken zo'n griep.quote:Op zondag 30 november 2025 07:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
af en toe, verder voelde ik mij vreselijk slap
doodsoorzaak nummer 1 in nederlandquote:Op zondag 30 november 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het kan er behoorlijk inhakken zo'n griep.
Het heeft toch zijn tijd nodig.quote:Op zondag 30 november 2025 07:58 schreef Karzai het volgende:
Goed gegeten gisteren, paracetamol en vitamine geslikt dat heeft wel geholpen
veel rust en gezond eten zal vast de boel bespoedigenquote:Op zondag 30 november 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft toch zijn tijd nodig.
Griep is iets wat je moet uitzieken daar helpt geen medicijn tegen helaas
quote:
Je zal je denk ik eerder fitter voelen.quote:Op zondag 30 november 2025 08:06 schreef mschol het volgende:
[..]
veel rust en gezond eten zal vast de boel bespoedigen
Moet je vandaag werken?quote:Op zondag 30 november 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
boodschappen komen vanavond, ik ga maar klaar maken om optijd naar werk te gaan
moet niet maar wordt wel erg gewaardeerdquote:
Druk dus op het werk. Werkse mscholquote:Op zondag 30 november 2025 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
moet niet maar wordt wel erg gewaardeerd
we kregen vrijdag 120 dozen (3 volle pallets) met leveringen binnen, "iets" meer dan normaal.
en vandaag laat de baas een speelgoed levering die normaal morgen komt nu komen
Werksequote:Op zondag 30 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
gisteren een paar uurtjes gewerkt, deel van de retourtjes verwerkt
Ja, dat wel. Maar nu moet ik nog tien minuten wachten voordat ik weg ga.quote:
Russell die zijn rempunt mist en hem zo in de achterkant van Norris boort.quote:Op zondag 30 november 2025 08:56 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik weet nu wel dat Alonso een crash verwacht
Overpeinzen van de staat van de wereld.quote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
Nu heb je verklapt dat Norris voor Russell staat, weg spanningquote:Op zondag 30 november 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Russell die zijn rempunt mist en hem zo in de achterkant van Norris boort.
10 cm is wel heel dichtbij ja.quote:Op zondag 30 november 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
Hmm, die daglichtlamp heeft wel als nadeel dat je er heel dicht op moet zitten. Een half uur op 10 cm afstand of twee uur op 30 cm. Als je met je ogen op 10 cm afstand zit, kun je verder niet zoveel.
In mijn ervaring is minder lang ook prima.quote:Op zondag 30 november 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
Hmm, die daglichtlamp heeft wel als nadeel dat je er heel dicht op moet zitten. Een half uur op 10 cm afstand of twee uur op 30 cm. Als je met je ogen op 10 cm afstand zit, kun je verder niet zoveel.
Tja, hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 november 2025 09:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In mijn ervaring is minder lang ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |