SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm
even de ama's omvormen tot slang
kun je in ieder geval je deuren niet meer slopen met je voetenquote:
Wow ik heb geen mega voeten hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kun je in ieder geval je deuren niet meer slopen met je voeten
Is @bitterbal niet meer de Serpent van de KSC???quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm
even de ama's omvormen tot slang
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bigfoot ama
ahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zaterdag 29 november 2025 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bigfoot ama
ahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben ook bezig met het verschonen van het bed...quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Zwaardere sprei erop gelegd
Ook je benen geschoren?quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Schoon bedje ligt altijd zo lekker. Jammer dat dat altijd maar 1 nacht zo is.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Ja en elke dag verschonen is ook weer zo'n gedoe zonder personeelquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schoon bedje ligt altijd zo lekker. Jammer dat dat altijd maar 1 nacht zo is.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Ok, net te laat om F1 terug te kijken.
Meh.
Eens. Dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en elke dag verschonen is ook weer zo'n gedoe zonder personeel
Deze woonbegeleiding doet dat helaas niet. Tenminste ik heb ze dat ook nog niet gevraagd. Ze zijn er ook niet elke dag itt de vorige begeleiding..quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik blijf nog tot middernacht. Luister zoals meestal op zaterdagavond Radio49 hier via FOKquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik ga slapen, want morgen wedstrijd.
Ik wens jou nog veel luisterplezier.quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik blijf nog tot middernacht. Luister zoals meestal op zaterdagavond Radio49 hier via FOK
Vooral het wassenquote:Op zaterdag 29 november 2025 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Te laat terug van wedstrijdquote:
Hoe is je verhuizing gegaan?quote:Op zondag 30 november 2025 00:30 schreef Flory- het volgende:
@:CherryLips ik zag vanavond een heel cute leesspookje bij bol, maar misschien heb je die al![]()
Een spookje met een boek dus, ik vond hem leuk![]()
Dag twee in ons nieuwe huisje, helemaal kapot zijn we![]()
De knoppen voor het licht zijn nog even wennen en de wc's zijn te laag, maar verder gaan we hier wel wennen
Hey balliequote:
ohh niet eens zomaar een verhuizingquote:Op zondag 30 november 2025 01:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey ballieWel goed hoor, alleen stond er er ondanks de verkeersborden toch een auto waar de verhuislift moest komen.
Te lang verhaal, maar politie gebeld, eigenaar opgespoord, die kwam maar ze had 2 sleutels die beiden niet in het contact pasten![]()
Uiteindelijk heeft mrflory samen met een politieagent en die vrouw achter het stuur de auto omgekeerd en iets verder geparkeerd![]()
Never a dull moment here![]()
![]()
Nu moet ik echt slapen want val zowat om
oh okequote:Op zondag 30 november 2025 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te laat terug van wedstrijd
Ben nu gewoon in het clubhuis blijven hangen, uiteraard weer veel te laat thuis.
knoppen voor het licht zijn wennen? hoezo dan? vorige huis alles slim en op sensors ofzo?quote:Op zondag 30 november 2025 00:30 schreef Flory- het volgende:
De knoppen voor het licht zijn nog even wennen en de wc's zijn te laag, maar verder gaan we hier wel wennen
Ja al zijn vriendjes zitten nu in Afrikaquote:Op zondag 30 november 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
vind dat het vogeltje zorgelijk kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |