Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik denk dat elk persoonlijk nieuws zwart is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee waarom zwart, zijn pa heeft een nieuwe lever.
Zal zo zijn, maar hoe hij die brief trekt uit de hand van een bondgenoot!quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat elk persoonlijk nieuws zwart is.
Ze stond eerst in de keuken wijn te drinken uit een koffiemok (dan zie je niet hoeveel er in zit), later liet ze Roma haar glas zien met "Kijk ik heb maar zo'n laagje genomen" Uitgekookt smerig mokkel is het.quote:Op dinsdag 25 november 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist. Wel apart om te zien en hoe snel ze wisselt. Zal wel door het wijn atten komen.
Nou nogmaals ik vind het bezopen dat (ik neem aan dat de band met zijn vader goed is) dat je daar blijft als er zoiets heftigs staat te gebeuren. En dat je dan via de FEBO via een brief de updates krijgt.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal zo zijn, maar hoe hij die brief trekt uit de hand van een bondgenoot!
Arrogante lulhannes.
Een vriendin waar hij mee wil trouwen, een pa met levercirrose?quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nogmaals ik vind het bezopen dat (ik neem aan dat de band met zijn vader goed is) dat je daar blijft als er zoiets heftigs staat te gebeuren. En dat je dan via de FEBO via een brief de updates krijgt.
Ik snap dat hij die brief uit iemands handen grist, het voelt gewoon niet goed imo.
Het gaat mij nu net even een stapje te ver. Zijn vader zal ongetwijfeld gezegd hebben dat hij vooral moet blijven maar dan zou ik zelf toch wel de keus maken om erbij te zijn. Er zijn mensen voor minder weggegaan met thuis gedoe. Valt mij erg tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een vriendin waar hij mee wil trouwen, een pa met levercirrose?
Maar blijft daar gewoon aanwezig, zoveel finales mogen spelen, maar een trouwe loser.
Welnee al lang niet meer. Er is geen jaloerse Senna drama meer daar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Floris is gewoon een kijkcijferkanon...
Weet ik nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee al lang niet meer. Er is geen jaloerse Senna drama meer daar.
Laatste woorden aan zijn toekomstige vrouw: Ik kom naar huis.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat mij nu net even een stapje te ver. Zijn vader zal ongetwijfeld gezegd hebben dat hij vooral moet blijven maar dan zou ik zelf toch wel de keus maken om erbij te zijn. Er zijn mensen voor minder weggegaan met thuis gedoe. Valt mij erg tegen.
Is dat nou echt? Ik dacht dat hij dat laatst inderdaad zei, dat zijn vader chefkok was, maar dat ik het verkeerd verstaan had. Waarom helpt hij Fadi niet dan? (die niet eens weet wat eiwit/eigeel is, maar vol enthousiasme gewoon doorgaat. En dat van die iets gebakken mandarijnen met basterdsuiker is een gouden vondst ).quote:Op dinsdag 25 november 2025 21:49 schreef KinKiJan het volgende:
Die Diego telkens met z'n vader die chefkok is, alsof dat hém dan ineens Braakhekke maakt ofzo.
Intussen houdt ie z'n 'vieze fieters' constant in z'n broekzak...
Ik spoel hem 9 van de 10 x doorquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Floris is gewoon een kijkcijferkanon...
Ik snap dat ook nooit hoor.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een vriendin waar hij mee wil trouwen, een pa met levercirrose?
Maar blijft daar gewoon aanwezig, zoveel finales mogen spelen, maar een trouwe loser.
De helft van de tijd gaat het hier over Florisquote:Op dinsdag 25 november 2025 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee al lang niet meer. Er is geen jaloerse Senna drama meer daar.
Therese is niet als die andere Limburger, Anna. Ook zo'n huilbaby, maar ondertussen wel stoken.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Van Mercedes snap ik niet hoe zij omgaat met de Roland-situatie.
Ze is er niet van gediend, maar maakt er zelf wel een hele show van door het met de halve loods erover te hebben hoe vreselijk het is. Ga dan gelijk naar Roland toe en zeg hoe het zit om hem uit de droom te helpen.
Die Therese is ook wel een opstokertje trouwens. Gelijk huilen als er een grap over haar relatie wordt gemaakt, maar wel genieten en het exploiteren van de ongemakkelijke situaties van anderen.
Zou zeer populair zijn binnen de reguliersdwarsstraat!quote:Op woensdag 26 november 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon de levende 'smile':
Dat zijn goede vragen iddquote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Chea49 het volgende:
Ik begrijp ook niet goed waarom die Floris er nog steeds is. Hij wil natuurlijk die ton winnen maar waarom geeft iedereen hem steeds de kans, anderen van zijn bondje hebben er toch óók recht op? Maar steeds opnieuw weet hij met zekerheid dat ze voor hem stemmen, why??????????/
Febo?quote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Chea49 het volgende:
Ik begrijp ook niet goed waarom die Floris er nog steeds is. Hij wil natuurlijk die ton winnen maar waarom geeft iedereen hem steeds de kans, anderen van zijn bondje hebben er toch óók recht op? Maar steeds opnieuw weet hij met zekerheid dat ze voor hem stemmen, why??????????/
Vind jij niet erg toch? Zal ik nog wat verzinnen over Floor?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft van de tijd gaat het hier over Floris
Zeker, ik verwacht nog een Naar Papa Toestemminkje .. een dergelijke kijkcijferkanon verdient dit welquote:
je doet maarquote:Op woensdag 26 november 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind jij niet erg toch? Zal ik nog wat verzinnen over Floor?
ietwat tegenvallendquote:
Najaquote:Op woensdag 26 november 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ietwat tegenvallend
ik verwachtte meer Juice
Ahh effe denken hoor... Floris heeft inmiddels een abbonnement gekregen op Finales spelen van Febo.. het alleenrecht tot aan de Ton.. No Cure No Payquote:Op woensdag 26 november 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ietwat tegenvallend
ik verwachtte meer Juice
Voegt echt jota toe die gast, toneelhaakje wat mij betreft!quote:Op woensdag 26 november 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon de levende 'smile':
quote:Op woensdag 26 november 2025 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Meer over de zaterdagaflevering vanaf 6 december, ik denk een scam incoming; dus terugblikken van de afgelopen week....Man man man!
https://lovereality.nl/zo(...)zaterdag-eruit-zien/
quote:Op maandag 10 november 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
..... maar eh ze hebben het niet over de inhoud van de zaterdagaflevering.
Als het een week recap wordt kun je me weggooien
Hij is spraakmakend, maar vaak wel in de negatieve zin. Ik stoor me juist ontzettend aan dat alfa mannetjes gedrag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik niet
Met zijn overmatig competatieve houding... op FB komt hij ook regelmatig voorbij en als hij minder interessant is belt of bezoekt Senna wel
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.quote:
Als het een recap is, hoef ik het niet te zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.
Ja en dan moet er uiteraard nog een reclame blok in, dus hou je vrij weinig 'extra tijd' over. Wel goedkoop, kunnen ze gewoon van elke aflevering het begin achter elkaar zetten en klaar..quote:Op woensdag 26 november 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.
Op zaterdag 6 december is voor het eerst een aflevering van De Bondgenoten op zaterdag te zien. Uit de tv-gids blijkt nu dat die afleveringen op zaterdag om 19.25 uur van start gaan en dat ze duren tot 20.00 uur. Daarmee zijn de afleveringen een stuk korter dan we gewend zijn van de doordeweekse afleveringen.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Meer over de zaterdagaflevering vanaf 6 december, ik denk een scam incoming; dus terugblikken van de afgelopen week....Man man man!
https://lovereality.nl/zo(...)zaterdag-eruit-zien/
Zoals hierboven al aangegeven, verwacht er niets van behalve dat SBS op Zaterdagavond de Morherload aan reclame binnenhengelt met een 35minten bullshit afleveringquote:Op woensdag 26 november 2025 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Mocht het echt een recap worden van de afgelopen week, zullen een hoop mensen daar niet blij mee zijn! Bovendien waarom een recap uitzenden, iedereen kan uitgesteld terug kijken via alle platforms, NLZIET, KIJK.nl en als je het zelf opneemt via je kabelprovider. In deze tijd hoef je dat helemaal niet meer te doen.
Het begrip Toneelhaak is hier nog niet voorgekomen, maar Regie zal vast wel een versie Achter hebben wat ze in kunnen zetten voor ½ en Hele Dooie Spelersquote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef Cirilico het volgende:
Wat is men weer eens onaardig bezig, door Roland/Ronald achter zijn rug om belachelijk te maken. Vooral die Therèse en Mercedes zelf. Kinderachtig ook gewoon.
Dat gesnotter van Erik is inderdaad ranzig. Of hij doet niet mee of ik doe niet mee. 🤷🏽♂️ Ziek = ziek.
Die Jesse heeft een of ander stoornis op sociaal vlak, denk ik. Hij heeft echt nul "likeability" en sluit bij niemand aan. Hij heeft ook constant, zonder uitzondering, een apathische uitstraling. Ik vind het een beetje zielig voor hem.
Er wordt al zoveel herhaald!! Bijvoorbeeld die eerste zwarte brief van Floris dat zijn vader onder het mes moest. Was net een dag eerder uitgezonden, wordt dat herhaald! Waarom? En dan worden dergelijke dingen straks ook nog op zaterdag herhaald?quote:Op woensdag 26 november 2025 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Net als wat Big Brother had dus. Maar dat werd er niet bij gezegd toen bekend werd dat ze ook de zaterdag er bij zouden nemen. Je staat wel voor LUL als je nu met een recap van de hele week die we al gezien hebben krijgt op zaterdag komt! Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over de invulling er van.
Met wéér een telefoontje naar z'n verloofde zat je er niet eens zo heel ver naastquote:Op woensdag 26 november 2025 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, ik verwacht nog een Naar Papa Toestemminkje .. een dergelijke kijkcijferkanon verdient dit wel
Omdat ze een contract hebben en die gaat twee kanten op. Als de FEBO je zat is hoeven ze dat niet te verlengen, wat ik begrepen heb tekenen ze voor twee maanden. We zitten dus iig nog een maand met hem opgescheept.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het begrip Toneelhaak is hier nog niet voorgekomen, maar Regie zal vast wel een versie Achter hebben wat ze in kunnen zetten voor ½ en Hele Dooie Spelers
Jammer, misschien kunnen ze 'm nog een Zwart Ratje maken met een mindfuckje , even de twee Ratjes naar Kamer 5 roepen voor een "speciale opdracht"quote:Op woensdag 26 november 2025 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ze een contract hebben en die gaat twee kanten op. Als de FEBO je zat is hoeven ze dat niet te verlengen, wat ik begrepen heb tekenen ze voor twee maanden. We zitten dus iig nog een maand met hem opgescheept.
Volgens mij was Demi de eerste maand ook vrijwel onzichtbaar, sommige hebben tijd of een ander akkefietje nodig om de ware aard te laten zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Moet er wel een noodplan komen om hem aan het TV maken te krijgen. Vooralsnog gebeurt dat aardig met die leraar Duits, maar ik denk dat binnenkort hij aan de beurt is.
Ik zou als bondgenoot er wel klaar mee zijn. Ga maar naar huis dit schiet niet op en kost elke keer 20 (25) punten. In 5 minuten kan je iets niet oplossen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben de slangen misschien hoog gescoord met de bakopdracht dat Flo WEER met Senna mag bellen?
Er zitten daar mensen die heel blij mogen zijn als ze 1x per cyclus mogen bellen met thuis en hij mag al twee keer kort achter elkaar met zijn vriendin bellen deze cyclus
Slangen zijn lekker uitgesloten door de Ratten dus neen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben de slangen misschien hoog gescoord met de bakopdracht dat Flo WEER met Senna mag bellen?
Er zitten daar mensen die heel blij mogen zijn als ze 1x per cyclus mogen bellen met thuis en hij mag al twee keer kort achter elkaar met zijn vriendin bellen deze cyclus
Niet eerder vertoonde beelden!quote:Op woensdag 26 november 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan me niet zoveel schelen dat skip ik toch maar ik denk dat hier door maar 20 minuten aan content over blijft op deze manier, als het dus geen recap van de afgelopen week wordt.
Het is idd niet alles wat de FEBO beslist zoals dat hier vaak wordt aangenomen. Die telefoonkosten zijn ook voor eigen rekening.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heerlijk om het klagen over de Febo te lezen als iets niet helemaal naar de zin gaat.....
Oh ja, helemaal vergeten. Dat maakt WEER een belletje nog vreemder.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Slangen zijn lekker uitgesloten door de Ratten dus neen.
Een die wel door een deur kan met zijn eigen familie.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:13 schreef Hagenesie het volgende:
Ik gun Floris een leukere vriendin dan Senna.
Misschien ... Emma?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een die wel door een deur kan met zijn eigen familie.
Ja, en hou alles privéquote:Op woensdag 26 november 2025 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een die wel door een deur kan met zijn eigen familie.
Dat zou wel een toevoeging zijn ook door gebrek aan streams vooralsnog zou dat wel verhelderend kunnen zijn om verhaallijnen in een beter perspectief te plaatsen hoe iets gegaan is.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:27 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Niet eerder vertoonde beelden!
Ik ook al was het alleen maar voor zijn enthousiasmequote:Op woensdag 26 november 2025 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gun Fadi wel wat punten, die heeft alles alleen gedaan. Wel wrang dat Diégo er dan ook van mee profiteert, maar goed...
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Maar istie lekker
[ afbeelding ]
Ze snoepen aan alle kanten tijd van de uitzending af.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
19.35 en nog steeds dat reclameblok
Niet te zien, wel te proeven.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Super top enzo .. de verbrande Boot
[ afbeelding ]
Oh ik dacht te lang naar die taart gelachen, taart/slof uitgedroogd door die witte lampen in zijn muilquote:
Das niet bestquote:
Jammer, wel, geeft Diégo weer stof om tegen iedereen te mekkeren .. alsof ie het zelf beter had gedaan..quote:
ik vind die van de haaien echt leukerquote:Op woensdag 26 november 2025 19:48 schreef JJ76 het volgende:
Ging meer om afwerking dan smaak. En tja daar waren vossen zeker beste in.
Ze hebben al een sponsor...... Kleenexquote:Op woensdag 26 november 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
de vossen winnen![]()
lekker snot taart
Met vlaggetjes van papieren zakdoekjes snoepquote:Op woensdag 26 november 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
de vossen winnen![]()
lekker snot taart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Reclame, Fritsie, je ken je koffie pakken.
quote:
Geen filterzak?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, er was ook geen zak aan
Ja, vreselijk!quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa .. We staan wel booveehhnuulll maar kuuunen er geeen reeetmeeejjj
Ze is nu wel heeeeeel erg slooooommm aaaaan het uithaaaallleeen. Sjezus, praat normaal.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa .. We staan wel booveehhnuulll maar kuuunen er geeen reeetmeeejjj
ja maaaar chooooccooooooquote:Op woensdag 26 november 2025 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is nu wel heeeeeel erg slooooommm aaaaan het uithaaaallleeen. Sjezus, praat normaal.
Jaaaaa greyyyyss dat zal weeeeeeelllllquote:Op woensdag 26 november 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maaaar chooooccoooooo
het is ook allemaaaaal zoooo zwaaaarrrr
quote:
Jesse die de suikerstroop in het water wilde gooien en lekker met zijn beklepel 2 keer wilde proeven . Die jesse ?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
Jesse vondt dat er niet geluisterd werd naar hem tijdens de opdracht.
Dat vond ik altijd al... Ze is een beetje bitchyquote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en dacht niet dat ik het zou zeggen
dump Senna
(spoiler gezien van het gesprek)
Die ja.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jesse die de suikerstroop in het water wilde gooien en lekker met zijn beklepel 2 keer wilde proeven . Die jesse ?
Dan is 60.000 euro toch verspilt geld ?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
De Floor stressed... maar weer belle dus ... kijken of er nog wat te redden als Floortje over 2 jaar eens thuis komt![]()
[ afbeelding ]
SSSSST! Niet door heen praten!!quote:
Hij weet het niet meer. Stress in zijn hoofd.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
noujaaaaa paar dagen geleden ook al gebeld, toen zat ze in de auto
WAT ZEGGIE?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SSSSST! Niet door heen praten!!
* KinKiJan gaat weer verder "HIHIHIHAHAHAHAHAHEHEHEHEHEHEHEAHAVANANANANANA"
Hij weet het volgens mij nog echt niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Senna begint aan afkappen. Ze weet al lang(en hij stiekem ook) dat het buiten snel klaar is.
Ooooohquote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee alleen ziet Senna met familie van hem niet zitten.
Paringsclub volgens Fatimaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Fadi wil dat Erik mee gaat naar een parenclub.
Mooi excuus. Van wat ik heb gezien zijn zijn ouders prima mensen. Ze heeft gedoe met Emma, dat mag.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee alleen ziet Senna met familie van hem niet zitten.
Geen paardenclub?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Of naar Crazyland. Eric gaat daar niet voor betalen.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ging Fadi regelenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen paardenclub?
Echt parenclub?
Hoezo Erik daarheen en ben je als vent niet verplicht een dame mee te nemen?
Zoveel vragen
Echt een parenclub en verder weet ik daar geen antwoorden op, nooit geweest ook geen behoefte aan.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen paardenclub?
Echt parenclub?
Zoveel vragen
Fun for 2 is een parenclub.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen paardenclub?
Echt parenclub?
Zoveel vragen
daar komen geen vrouwen waar Erik op valt, of was dat juist die parenclub.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of naar Crazyland. Eric gaat daar niet voor betalen.
Wat is er eigenlijk voor iets verschrikkelijks gebeurt? Kan het me niet herinneren.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Senna moet niet zo zeiken, gewoon een keer uitpraten met Emma. Wat happens in the loods, stays in the loods.
De tweelingzus van de vriendin van de broer van Floris is gemeen. Of zoiets en die mag nog thuis komen bij ouders Floris en dat wil Senna niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk voor iets verschrikkelijks gebeurt? Kan het me niet herinneren.
Wel grappig dat Eric dat wist.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daar komen geen vrouwen waar Erik op valt, of was dat juist die parenclub.
Ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel grappig dat Eric dat wist.
Emma.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De tweelingzus van de vriendin van de broer van Floris is gemeen. Of zoiets en die mag nog thuis komen bij ouders Floris en dat wil Senna niet.
Oh ja en die heeft ook in de bondgenoten gezeten en die was gemeen volgens Senna en Senna doet niet aan vergeven of grote meid zijn.quote:
Oh ja...quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De tweelingzus van de vriendin van de broer van Floris is gemeen. Of zoiets en die mag nog thuis komen bij ouders Floris en dat wil Senna niet.
Echt een mormel, Senna.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja...
Leuke en volwassen meid die Senna
Bakvissendramaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja...
Leuke en volwassen meid die Senna
De zus van Emma is met de broer van Flo, maar Emma schijnt daar ook te komen en dat wil Senna niet hebben omdat ze een bloedschurft aan haar heeft. Ze heeft ongeveer van de moeder van Flo verlangt dat Emma daar niet zou komen maar die moeder verdomd het daarin een keuze te maken. En gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat egocentrisch...quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De zus van Emma is met de broer van Flo, maar Emma schijnt daar ook te komen en dat wil Senna niet hebben omdat ze een bloedschurft aan haar heeft. Ze heeft ongeveer van de moeder van Flo verlangt dat Emma daar niet zou komen maar die moeder verdomd het daarin een keuze te maken. En gelijk heeft ze.
Mevrouw Senna heeft teveel noten op haar zang.
Ik ben bang dat ze ook een wig drijft tussen Flo en zijn familie maar ik denk en hoop dat ze dit niet gaat winnen.
Oh ja we waren televisie aan het kijken. Was het bijna vergetenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Even ouderwets zeiken op de reclame: boh wat duurt dat weer lang zeg
Haha prima toch!?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja we waren televisie aan het kijken. Was het bijna vergeten
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De zus van Emma is met de broer van Flo, maar Emma schijnt daar ook te komen en dat wil Senna niet hebben omdat ze een bloedschurft aan haar heeft. Ze heeft ongeveer van de moeder van Flo verlangt dat Emma daar niet zou komen maar die moeder verdomd het daarin een keuze te maken. En gelijk heeft ze.
Ik ben bang dat ze ook een wig drijft tussen Flo en zijn familie maar ik denk en hoop dat ze dit niet gaat winnen.
Je kan toch beleefd doenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat en het lef, maar zo is ze dus.
De zus van Emma woont daar ook tijdelijk totdat hun huis klaar is, het is dan ook niet zo raar dat Emma daar ook wel eens komt. Dat mag niet van Sennaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit dus en daarom vind ik Senna een egoistisch mormel.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan toch beleefd doen
En als dat teveel is gewoon op een andere dag komen?
Eensquote:Op woensdag 26 november 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit dus en daarom vind ik Senna een egoistisch mormel.
Roland geilt op Mercedes en heeft niet door dat zij hem niet moet, de hele loods weet dat behalve Roland.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap niks van wat er nu gebeurt
Aws wat zieligquote:Op woensdag 26 november 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Roland geilt op Mercedes en heeft niet door dat zij hem niet moet, de hele loods weet dat behalve Roland.
Tja, je kan ook een beetje nadenken als oudere kerel. Maar daar hebben er meer last van in die loods.quote:
Hij dacht dat het wederzijds is.quote:
Wel lastig voor Roland want Mercedes heeft altijd hetzelfde gezicht.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij dacht dat het wederzijds is.
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel lastig voor Roland want Mercedes heeft altijd hetzelfde gezicht.
Maar ja, uit datzelfde gezicht meent hij wel interesse in hem op te makenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel lastig voor Roland want Mercedes heeft altijd hetzelfde gezicht.
In Roland zijn hoofd schijnbaar wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als dat opgewonden kijken is...
Ik heb geen verstand van seks. Zou het zo gelovenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In Roland zijn hoofd schijnbaar wel.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van seks. Zou het zo geloven
Iets met Oost Europese liefde denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar ja, uit datzelfde gezicht meent hij wel interesse in hem op te maken
Vast niet .. leer ons die vooruitblikken kennenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
WTF is dat nu vooruitblik, zwicht Mercedes nu voor Roland.
Toch niet zieligquote:Op woensdag 26 november 2025 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
WTF is dat nu vooruitblik, zwicht Mercedes nu voor Roland.
Nou, moeten we toch weer kijken morgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vast niet .. leer ons die vooruitblikken kennen
Of wel, misschien vindt ze hem zielig en krijgt hij zieligevrijpartij.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toch niet zielig
Als ze maar niet gaan vrijen
Is dat een ding?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of wel, misschien vindt ze hem zielig en krijgt hij zieligevrijpartij.![]()
Ik roep ook maar wat hoor.![]()
Zijn opblaaspop kijkt hetzelfde en die heeft altijd zin in hem. Dus tja lastig om in te schattenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar ja, uit datzelfde gezicht meent hij wel interesse in hem op te maken
Ik denk dat jij toch wel meer gezichtsuitdrukkingen hebt dan Mercedes en de tegenpartij ziet toch alleen wat die willen zien in je gezicht. Tenzij je heel erg expressief bent. Mijn gezicht laat vaak genoeg zien wat ik echt denk ook al denk ik dat ik niets laat zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*maakt notities over hoe vooral niet te kijken*
Kuch Fatima kuchquote:Op woensdag 26 november 2025 20:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat een ding?
Naja sommige mensen nemen elk excuus voor vrijen
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:31 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Zijn opblaaspop kijkt hetzelfde en die heeft altijd zin in hem. Dus tja lastig om in te schatten
Volgens mij heb kk geen RBF dus ik ben veiligquote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch wel meer gezichtsuitdrukkingen hebt dan Mercedes en de tegenpartij ziet toch alleen wat die willen zien in je gezicht. Tenzij je heel erg expressief bent. Mijn gezicht laat vaak genoeg zien wat ik echt denk ook al denk ik dat ik niets laat zien.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij heb kk geen RBF dus ik ben veilig
Ik ga een heel grove en erge vraag stellen; maar zo'n pop heeft toch een open en rond mondje? Die van Marcedes is dicht en hartvormigquote:Op woensdag 26 november 2025 20:31 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Zijn opblaaspop kijkt hetzelfde en die heeft altijd zin in hem. Dus tja lastig om in te schatten
Niets grofs aan hoor. En zover ik weet, ja. Open en rond.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga een heel grove en erge vraag stellen; maar zo'n pop heeft toch een open en rond mondje? Die van Marcedes is dicht en hartvormig
Sorry....
Dan ligt de verwarring niet aan d'r gezichtquote:Op woensdag 26 november 2025 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niets grofs aan hoor. En zover ik weet, ja. Open en rond.
Haha ja, moest eigenlijk vooral om Peter lachen, die waarschuwde 'm al 2x met 'godverredomme'.quote:
Dan niet nee.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan ligt de verwarring niet aan d'r gezicht
Ja, dus Roland is ook nog eens eigenwijs.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, moest eigenlijk vooral om Peter lachen, die waarschuwde 'm al 2x met 'godverredomme'.
Zal ik dat ook weer doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu gedraag ik me weer hoor
Als ik mijn bril afzet wel.jaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes kreeg vorige cyclus de vraag op wat voor soort mannen ze viel.
Ze zei toen 'Zoals Harrie Snijders, maar dan wél met inhoud'.
Close enough
[ afbeelding ]
Dat was vroeger..... maar genoeg erover.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga een heel grove en erge vraag stellen; maar zo'n pop heeft toch een open en rond mondje? Die van Marcedes is dicht en hartvormig
Sorry....
Volgens mij was het maar net hoe je er naar keek maar ik dacht dat het juist Senna was die de finale aftroggelde van Emma. Daar heeft Emma juist later iets van gezegd tegen Floris dacht ik en toen ging het loos. Maar gaat ze lekker samen met Flo zitten kniezen en komen ze gewoon niet met de kerst tochquote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk voor iets verschrikkelijks gebeurt? Kan het me niet herinneren.
Heeft ook wel wat weg van zoon van Frans Bauerquote:Op woensdag 26 november 2025 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik mijn bril afzet wel.ja
Emma is schijnheilig en achterbaks en een leugenares en probeerde Floris af te pakken van Senna. En ze weet precies wat ze nu doet door zich te bemoeien met de familie van Floris. Vals secreet is het.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi Senna :-)quote:Op woensdag 26 november 2025 21:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Emma is schijnheilig en achterbaks en een leugenares en probeerde Floris af te pakken van Senna. En ze weet precies wat ze nu doet door zich te bemoeien met de familie van Floris. Vals secreet is het.
Dat het niet botert tussen die twee is duidelijk, maar in principe hebben ze niet veel met elkaar te maken. En dan nog stel dat je elkaar tegenkomt bij een familie dingetje dan kan je elkaar prima subtiel negeren of je zingt die paar uur even uit. Senna mag niet verlangen dat het Emma verboden is haar zus te bezoeken n.b. in het huis van de ouders van Floris. Senna was ook niet netjes tegen Emma en visa versa. Dom gedoequote:Op woensdag 26 november 2025 21:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Emma is schijnheilig en achterbaks en een leugenares en probeerde Floris af te pakken van Senna. En ze weet precies wat ze nu doet door zich te bemoeien met de familie van Floris. Vals secreet is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |