Of naar Crazyland. Eric gaat daar niet voor betalen.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Fadi wil dat Erik mee gaat naar een parenclub.
Ging Fadi regelenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen paardenclub?
Echt parenclub?
Hoezo Erik daarheen en ben je als vent niet verplicht een dame mee te nemen?
Zoveel vragen
Echt een parenclub en verder weet ik daar geen antwoorden op, nooit geweest ook geen behoefte aan.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen paardenclub?
Echt parenclub?
Zoveel vragen
Fun for 2 is een parenclub.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen paardenclub?
Echt parenclub?
Zoveel vragen
daar komen geen vrouwen waar Erik op valt, of was dat juist die parenclub.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of naar Crazyland. Eric gaat daar niet voor betalen.
Wat is er eigenlijk voor iets verschrikkelijks gebeurt? Kan het me niet herinneren.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Senna moet niet zo zeiken, gewoon een keer uitpraten met Emma. Wat happens in the loods, stays in the loods.
De tweelingzus van de vriendin van de broer van Floris is gemeen. Of zoiets en die mag nog thuis komen bij ouders Floris en dat wil Senna niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk voor iets verschrikkelijks gebeurt? Kan het me niet herinneren.
Wel grappig dat Eric dat wist.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daar komen geen vrouwen waar Erik op valt, of was dat juist die parenclub.
Ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel grappig dat Eric dat wist.
Emma.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De tweelingzus van de vriendin van de broer van Floris is gemeen. Of zoiets en die mag nog thuis komen bij ouders Floris en dat wil Senna niet.
Oh ja en die heeft ook in de bondgenoten gezeten en die was gemeen volgens Senna en Senna doet niet aan vergeven of grote meid zijn.quote:
Oh ja...quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De tweelingzus van de vriendin van de broer van Floris is gemeen. Of zoiets en die mag nog thuis komen bij ouders Floris en dat wil Senna niet.
Echt een mormel, Senna.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja...
Leuke en volwassen meid die Senna
Bakvissendramaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja...
Leuke en volwassen meid die Senna
De zus van Emma is met de broer van Flo, maar Emma schijnt daar ook te komen en dat wil Senna niet hebben omdat ze een bloedschurft aan haar heeft. Ze heeft ongeveer van de moeder van Flo verlangt dat Emma daar niet zou komen maar die moeder verdomd het daarin een keuze te maken. En gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat egocentrisch...quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De zus van Emma is met de broer van Flo, maar Emma schijnt daar ook te komen en dat wil Senna niet hebben omdat ze een bloedschurft aan haar heeft. Ze heeft ongeveer van de moeder van Flo verlangt dat Emma daar niet zou komen maar die moeder verdomd het daarin een keuze te maken. En gelijk heeft ze.
Mevrouw Senna heeft teveel noten op haar zang.
Ik ben bang dat ze ook een wig drijft tussen Flo en zijn familie maar ik denk en hoop dat ze dit niet gaat winnen.
Oh ja we waren televisie aan het kijken. Was het bijna vergetenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
Even ouderwets zeiken op de reclame: boh wat duurt dat weer lang zeg
Haha prima toch!?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja we waren televisie aan het kijken. Was het bijna vergeten
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De zus van Emma is met de broer van Flo, maar Emma schijnt daar ook te komen en dat wil Senna niet hebben omdat ze een bloedschurft aan haar heeft. Ze heeft ongeveer van de moeder van Flo verlangt dat Emma daar niet zou komen maar die moeder verdomd het daarin een keuze te maken. En gelijk heeft ze.
Mevrouw Senna heeft teveel noten op haar zang.
Ik ben bang dat ze ook een wig drijft tussen Flo en zijn familie maar ik denk en hoop dat ze dit niet gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |