Ja, vreselijk!quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa .. We staan wel booveehhnuulll maar kuuunen er geeen reeetmeeejjj
Ze is nu wel heeeeeel erg slooooommm aaaaan het uithaaaallleeen. Sjezus, praat normaal.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa .. We staan wel booveehhnuulll maar kuuunen er geeen reeetmeeejjj
ja maaaar chooooccooooooquote:Op woensdag 26 november 2025 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is nu wel heeeeeel erg slooooommm aaaaan het uithaaaallleeen. Sjezus, praat normaal.
Jaaaaa greyyyyss dat zal weeeeeeelllllquote:Op woensdag 26 november 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maaaar chooooccoooooo
het is ook allemaaaaal zoooo zwaaaarrrr
quote:
Jesse die de suikerstroop in het water wilde gooien en lekker met zijn beklepel 2 keer wilde proeven . Die jesse ?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
Jesse vondt dat er niet geluisterd werd naar hem tijdens de opdracht.
Dat vond ik altijd al... Ze is een beetje bitchyquote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en dacht niet dat ik het zou zeggen
dump Senna
(spoiler gezien van het gesprek)
Die ja.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jesse die de suikerstroop in het water wilde gooien en lekker met zijn beklepel 2 keer wilde proeven . Die jesse ?
Dan is 60.000 euro toch verspilt geld ?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
De Floor stressed... maar weer belle dus ... kijken of er nog wat te redden als Floortje over 2 jaar eens thuis komt![]()
[ afbeelding ]
SSSSST! Niet door heen praten!!quote:
Hij weet het niet meer. Stress in zijn hoofd.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
noujaaaaa paar dagen geleden ook al gebeld, toen zat ze in de auto
WAT ZEGGIE?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SSSSST! Niet door heen praten!!
* KinKiJan gaat weer verder "HIHIHIHAHAHAHAHAHEHEHEHEHEHEHEAHAVANANANANANA"
Hij weet het volgens mij nog echt niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Senna begint aan afkappen. Ze weet al lang(en hij stiekem ook) dat het buiten snel klaar is.
Ooooohquote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee alleen ziet Senna met familie van hem niet zitten.
Paringsclub volgens Fatimaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Fadi wil dat Erik mee gaat naar een parenclub.
Mooi excuus. Van wat ik heb gezien zijn zijn ouders prima mensen. Ze heeft gedoe met Emma, dat mag.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee alleen ziet Senna met familie van hem niet zitten.
Geen paardenclub?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Fadi wil dat Erik mee gaat naar een parenclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |