Je kan toch beleefd doenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat en het lef, maar zo is ze dus.
De zus van Emma woont daar ook tijdelijk totdat hun huis klaar is, het is dan ook niet zo raar dat Emma daar ook wel eens komt. Dat mag niet van Sennaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De zus van Emma is met de broer van Flo, maar Emma schijnt daar ook te komen en dat wil Senna niet hebben omdat ze een bloedschurft aan haar heeft. Ze heeft ongeveer van de moeder van Flo verlangt dat Emma daar niet zou komen maar die moeder verdomd het daarin een keuze te maken. En gelijk heeft ze.
Mevrouw Senna heeft teveel noten op haar zang.
Ik ben bang dat ze ook een wig drijft tussen Flo en zijn familie maar ik denk en hoop dat ze dit niet gaat winnen.
Dit dus en daarom vind ik Senna een egoistisch mormel.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan toch beleefd doen
En als dat teveel is gewoon op een andere dag komen?
Eensquote:Op woensdag 26 november 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit dus en daarom vind ik Senna een egoistisch mormel.
Roland geilt op Mercedes en heeft niet door dat zij hem niet moet, de hele loods weet dat behalve Roland.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap niks van wat er nu gebeurt
Aws wat zieligquote:Op woensdag 26 november 2025 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Roland geilt op Mercedes en heeft niet door dat zij hem niet moet, de hele loods weet dat behalve Roland.
Tja, je kan ook een beetje nadenken als oudere kerel. Maar daar hebben er meer last van in die loods.quote:
Hij dacht dat het wederzijds is.quote:
Wel lastig voor Roland want Mercedes heeft altijd hetzelfde gezicht.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij dacht dat het wederzijds is.
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel lastig voor Roland want Mercedes heeft altijd hetzelfde gezicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |