Dat zijn goede vragen iddquote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Chea49 het volgende:
Ik begrijp ook niet goed waarom die Floris er nog steeds is. Hij wil natuurlijk die ton winnen maar waarom geeft iedereen hem steeds de kans, anderen van zijn bondje hebben er toch óók recht op? Maar steeds opnieuw weet hij met zekerheid dat ze voor hem stemmen, why??????????/
Febo?quote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Chea49 het volgende:
Ik begrijp ook niet goed waarom die Floris er nog steeds is. Hij wil natuurlijk die ton winnen maar waarom geeft iedereen hem steeds de kans, anderen van zijn bondje hebben er toch óók recht op? Maar steeds opnieuw weet hij met zekerheid dat ze voor hem stemmen, why??????????/
Vind jij niet erg toch? Zal ik nog wat verzinnen over Floor?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft van de tijd gaat het hier over Floris
Zeker, ik verwacht nog een Naar Papa Toestemminkje .. een dergelijke kijkcijferkanon verdient dit welquote:
je doet maarquote:Op woensdag 26 november 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind jij niet erg toch? Zal ik nog wat verzinnen over Floor?
ietwat tegenvallendquote:
Najaquote:Op woensdag 26 november 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ietwat tegenvallend
ik verwachtte meer Juice
Ahh effe denken hoor... Floris heeft inmiddels een abbonnement gekregen op Finales spelen van Febo.. het alleenrecht tot aan de Ton.. No Cure No Payquote:Op woensdag 26 november 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ietwat tegenvallend
ik verwachtte meer Juice
Voegt echt jota toe die gast, toneelhaakje wat mij betreft!quote:Op woensdag 26 november 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon de levende 'smile':
quote:Op woensdag 26 november 2025 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Meer over de zaterdagaflevering vanaf 6 december, ik denk een scam incoming; dus terugblikken van de afgelopen week....Man man man!
https://lovereality.nl/zo(...)zaterdag-eruit-zien/
quote:Op maandag 10 november 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
..... maar eh ze hebben het niet over de inhoud van de zaterdagaflevering.
Als het een week recap wordt kun je me weggooien
Hij is spraakmakend, maar vaak wel in de negatieve zin. Ik stoor me juist ontzettend aan dat alfa mannetjes gedrag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik niet
Met zijn overmatig competatieve houding... op FB komt hij ook regelmatig voorbij en als hij minder interessant is belt of bezoekt Senna wel
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.quote:
Als het een recap is, hoef ik het niet te zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.
Ja en dan moet er uiteraard nog een reclame blok in, dus hou je vrij weinig 'extra tijd' over. Wel goedkoop, kunnen ze gewoon van elke aflevering het begin achter elkaar zetten en klaar..quote:Op woensdag 26 november 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.
Op zaterdag 6 december is voor het eerst een aflevering van De Bondgenoten op zaterdag te zien. Uit de tv-gids blijkt nu dat die afleveringen op zaterdag om 19.25 uur van start gaan en dat ze duren tot 20.00 uur. Daarmee zijn de afleveringen een stuk korter dan we gewend zijn van de doordeweekse afleveringen.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Meer over de zaterdagaflevering vanaf 6 december, ik denk een scam incoming; dus terugblikken van de afgelopen week....Man man man!
https://lovereality.nl/zo(...)zaterdag-eruit-zien/
Zoals hierboven al aangegeven, verwacht er niets van behalve dat SBS op Zaterdagavond de Morherload aan reclame binnenhengelt met een 35minten bullshit afleveringquote:Op woensdag 26 november 2025 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Mocht het echt een recap worden van de afgelopen week, zullen een hoop mensen daar niet blij mee zijn! Bovendien waarom een recap uitzenden, iedereen kan uitgesteld terug kijken via alle platforms, NLZIET, KIJK.nl en als je het zelf opneemt via je kabelprovider. In deze tijd hoef je dat helemaal niet meer te doen.
Het begrip Toneelhaak is hier nog niet voorgekomen, maar Regie zal vast wel een versie Achter hebben wat ze in kunnen zetten voor ½ en Hele Dooie Spelersquote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef Cirilico het volgende:
Wat is men weer eens onaardig bezig, door Roland/Ronald achter zijn rug om belachelijk te maken. Vooral die Therèse en Mercedes zelf. Kinderachtig ook gewoon.
Dat gesnotter van Erik is inderdaad ranzig. Of hij doet niet mee of ik doe niet mee. 🤷🏽♂️ Ziek = ziek.
Die Jesse heeft een of ander stoornis op sociaal vlak, denk ik. Hij heeft echt nul "likeability" en sluit bij niemand aan. Hij heeft ook constant, zonder uitzondering, een apathische uitstraling. Ik vind het een beetje zielig voor hem.
Er wordt al zoveel herhaald!! Bijvoorbeeld die eerste zwarte brief van Floris dat zijn vader onder het mes moest. Was net een dag eerder uitgezonden, wordt dat herhaald! Waarom? En dan worden dergelijke dingen straks ook nog op zaterdag herhaald?quote:Op woensdag 26 november 2025 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Net als wat Big Brother had dus. Maar dat werd er niet bij gezegd toen bekend werd dat ze ook de zaterdag er bij zouden nemen. Je staat wel voor LUL als je nu met een recap van de hele week die we al gezien hebben krijgt op zaterdag komt! Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over de invulling er van.
Met wéér een telefoontje naar z'n verloofde zat je er niet eens zo heel ver naastquote:Op woensdag 26 november 2025 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, ik verwacht nog een Naar Papa Toestemminkje .. een dergelijke kijkcijferkanon verdient dit wel
Omdat ze een contract hebben en die gaat twee kanten op. Als de FEBO je zat is hoeven ze dat niet te verlengen, wat ik begrepen heb tekenen ze voor twee maanden. We zitten dus iig nog een maand met hem opgescheept.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het begrip Toneelhaak is hier nog niet voorgekomen, maar Regie zal vast wel een versie Achter hebben wat ze in kunnen zetten voor ½ en Hele Dooie Spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |