Therese is niet als die andere Limburger, Anna. Ook zo'n huilbaby, maar ondertussen wel stoken.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:18 schreef MacDeMarco het volgende:
Van Mercedes snap ik niet hoe zij omgaat met de Roland-situatie.
Ze is er niet van gediend, maar maakt er zelf wel een hele show van door het met de halve loods erover te hebben hoe vreselijk het is. Ga dan gelijk naar Roland toe en zeg hoe het zit om hem uit de droom te helpen.
Die Therese is ook wel een opstokertje trouwens. Gelijk huilen als er een grap over haar relatie wordt gemaakt, maar wel genieten en het exploiteren van de ongemakkelijke situaties van anderen.
Zou zeer populair zijn binnen de reguliersdwarsstraat!quote:Op woensdag 26 november 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon de levende 'smile':
Dat zijn goede vragen iddquote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Chea49 het volgende:
Ik begrijp ook niet goed waarom die Floris er nog steeds is. Hij wil natuurlijk die ton winnen maar waarom geeft iedereen hem steeds de kans, anderen van zijn bondje hebben er toch óók recht op? Maar steeds opnieuw weet hij met zekerheid dat ze voor hem stemmen, why??????????/
Febo?quote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Chea49 het volgende:
Ik begrijp ook niet goed waarom die Floris er nog steeds is. Hij wil natuurlijk die ton winnen maar waarom geeft iedereen hem steeds de kans, anderen van zijn bondje hebben er toch óók recht op? Maar steeds opnieuw weet hij met zekerheid dat ze voor hem stemmen, why??????????/
Vind jij niet erg toch? Zal ik nog wat verzinnen over Floor?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
De helft van de tijd gaat het hier over Floris
Zeker, ik verwacht nog een Naar Papa Toestemminkje .. een dergelijke kijkcijferkanon verdient dit welquote:
je doet maarquote:Op woensdag 26 november 2025 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind jij niet erg toch? Zal ik nog wat verzinnen over Floor?
ietwat tegenvallendquote:
Najaquote:Op woensdag 26 november 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ietwat tegenvallend
ik verwachtte meer Juice
Ahh effe denken hoor... Floris heeft inmiddels een abbonnement gekregen op Finales spelen van Febo.. het alleenrecht tot aan de Ton.. No Cure No Payquote:Op woensdag 26 november 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ietwat tegenvallend
ik verwachtte meer Juice
Voegt echt jota toe die gast, toneelhaakje wat mij betreft!quote:Op woensdag 26 november 2025 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is gewoon de levende 'smile':
quote:Op woensdag 26 november 2025 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Meer over de zaterdagaflevering vanaf 6 december, ik denk een scam incoming; dus terugblikken van de afgelopen week....Man man man!
https://lovereality.nl/zo(...)zaterdag-eruit-zien/
quote:Op maandag 10 november 2025 10:57 schreef KinKiJan het volgende:
..... maar eh ze hebben het niet over de inhoud van de zaterdagaflevering.
Als het een week recap wordt kun je me weggooien
Hij is spraakmakend, maar vaak wel in de negatieve zin. Ik stoor me juist ontzettend aan dat alfa mannetjes gedrag.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik niet
Met zijn overmatig competatieve houding... op FB komt hij ook regelmatig voorbij en als hij minder interessant is belt of bezoekt Senna wel
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.quote:
Als het een recap is, hoef ik het niet te zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.
Ja en dan moet er uiteraard nog een reclame blok in, dus hou je vrij weinig 'extra tijd' over. Wel goedkoop, kunnen ze gewoon van elke aflevering het begin achter elkaar zetten en klaar..quote:Op woensdag 26 november 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moet haast wel, maar goed nog even slag om de arm, maar als het al zo kort duurt gaan bij mij de alarmbellen wel af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |