Oh ik dacht te lang naar die taart gelachen, taart/slof uitgedroogd door die witte lampen in zijn muilquote:
Das niet bestquote:
Jammer, wel, geeft Diégo weer stof om tegen iedereen te mekkeren .. alsof ie het zelf beter had gedaan..quote:
ik vind die van de haaien echt leukerquote:Op woensdag 26 november 2025 19:48 schreef JJ76 het volgende:
Ging meer om afwerking dan smaak. En tja daar waren vossen zeker beste in.
Ze hebben al een sponsor...... Kleenexquote:Op woensdag 26 november 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
de vossen winnen![]()
lekker snot taart
Met vlaggetjes van papieren zakdoekjes snoepquote:Op woensdag 26 november 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
de vossen winnen![]()
lekker snot taart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 26 november 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Reclame, Fritsie, je ken je koffie pakken.
quote:
Geen filterzak?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, er was ook geen zak aan
Ja, vreselijk!quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa .. We staan wel booveehhnuulll maar kuuunen er geeen reeetmeeejjj
Ze is nu wel heeeeeel erg slooooommm aaaaan het uithaaaallleeen. Sjezus, praat normaal.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
SlooMaa .. We staan wel booveehhnuulll maar kuuunen er geeen reeetmeeejjj
ja maaaar chooooccooooooquote:Op woensdag 26 november 2025 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is nu wel heeeeeel erg slooooommm aaaaan het uithaaaallleeen. Sjezus, praat normaal.
Jaaaaa greyyyyss dat zal weeeeeeelllllquote:Op woensdag 26 november 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maaaar chooooccoooooo
het is ook allemaaaaal zoooo zwaaaarrrr
quote:
Jesse die de suikerstroop in het water wilde gooien en lekker met zijn beklepel 2 keer wilde proeven . Die jesse ?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
Jesse vondt dat er niet geluisterd werd naar hem tijdens de opdracht.
Dat vond ik altijd al... Ze is een beetje bitchyquote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en dacht niet dat ik het zou zeggen
dump Senna
(spoiler gezien van het gesprek)
Die ja.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jesse die de suikerstroop in het water wilde gooien en lekker met zijn beklepel 2 keer wilde proeven . Die jesse ?
Dan is 60.000 euro toch verspilt geld ?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
De Floor stressed... maar weer belle dus ... kijken of er nog wat te redden als Floortje over 2 jaar eens thuis komt![]()
[ afbeelding ]
SSSSST! Niet door heen praten!!quote:
Hij weet het niet meer. Stress in zijn hoofd.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
noujaaaaa paar dagen geleden ook al gebeld, toen zat ze in de auto
WAT ZEGGIE?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SSSSST! Niet door heen praten!!
* KinKiJan gaat weer verder "HIHIHIHAHAHAHAHAHEHEHEHEHEHEHEAHAVANANANANANA"
Hij weet het volgens mij nog echt niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Senna begint aan afkappen. Ze weet al lang(en hij stiekem ook) dat het buiten snel klaar is.
Ooooohquote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee alleen ziet Senna met familie van hem niet zitten.
Paringsclub volgens Fatimaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Fadi wil dat Erik mee gaat naar een parenclub.
Mooi excuus. Van wat ik heb gezien zijn zijn ouders prima mensen. Ze heeft gedoe met Emma, dat mag.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nee alleen ziet Senna met familie van hem niet zitten.
Geen paardenclub?quote:Op woensdag 26 november 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Fadi wil dat Erik mee gaat naar een parenclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |