Volgens mij heb kk geen RBF dus ik ben veiligquote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch wel meer gezichtsuitdrukkingen hebt dan Mercedes en de tegenpartij ziet toch alleen wat die willen zien in je gezicht. Tenzij je heel erg expressief bent. Mijn gezicht laat vaak genoeg zien wat ik echt denk ook al denk ik dat ik niets laat zien.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij heb kk geen RBF dus ik ben veilig
Ik ga een heel grove en erge vraag stellen; maar zo'n pop heeft toch een open en rond mondje? Die van Marcedes is dicht en hartvormigquote:Op woensdag 26 november 2025 20:31 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Zijn opblaaspop kijkt hetzelfde en die heeft altijd zin in hem. Dus tja lastig om in te schatten
Niets grofs aan hoor. En zover ik weet, ja. Open en rond.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga een heel grove en erge vraag stellen; maar zo'n pop heeft toch een open en rond mondje? Die van Marcedes is dicht en hartvormig
Sorry....
Dan ligt de verwarring niet aan d'r gezichtquote:Op woensdag 26 november 2025 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niets grofs aan hoor. En zover ik weet, ja. Open en rond.
Haha ja, moest eigenlijk vooral om Peter lachen, die waarschuwde 'm al 2x met 'godverredomme'.quote:
Dan niet nee.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan ligt de verwarring niet aan d'r gezicht
Ja, dus Roland is ook nog eens eigenwijs.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, moest eigenlijk vooral om Peter lachen, die waarschuwde 'm al 2x met 'godverredomme'.
Zal ik dat ook weer doen.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu gedraag ik me weer hoor
Als ik mijn bril afzet wel.jaquote:Op woensdag 26 november 2025 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes kreeg vorige cyclus de vraag op wat voor soort mannen ze viel.
Ze zei toen 'Zoals Harrie Snijders, maar dan wél met inhoud'.
Close enough
[ afbeelding ]
Dat was vroeger..... maar genoeg erover.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga een heel grove en erge vraag stellen; maar zo'n pop heeft toch een open en rond mondje? Die van Marcedes is dicht en hartvormig
Sorry....
Volgens mij was het maar net hoe je er naar keek maar ik dacht dat het juist Senna was die de finale aftroggelde van Emma. Daar heeft Emma juist later iets van gezegd tegen Floris dacht ik en toen ging het loos. Maar gaat ze lekker samen met Flo zitten kniezen en komen ze gewoon niet met de kerst tochquote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk voor iets verschrikkelijks gebeurt? Kan het me niet herinneren.
Heeft ook wel wat weg van zoon van Frans Bauerquote:Op woensdag 26 november 2025 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik mijn bril afzet wel.ja
Emma is schijnheilig en achterbaks en een leugenares en probeerde Floris af te pakken van Senna. En ze weet precies wat ze nu doet door zich te bemoeien met de familie van Floris. Vals secreet is het.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk voor iets verschrikkelijks gebeurt? Kan het me niet herinneren.
Hoi Senna :-)quote:Op woensdag 26 november 2025 21:55 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Emma is schijnheilig en achterbaks en een leugenares en probeerde Floris af te pakken van Senna. En ze weet precies wat ze nu doet door zich te bemoeien met de familie van Floris. Vals secreet is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |