Op zaterdag 6 december is voor het eerst een aflevering van De Bondgenoten op zaterdag te zien. Uit de tv-gids blijkt nu dat die afleveringen op zaterdag om 19.25 uur van start gaan en dat ze duren tot 20.00 uur. Daarmee zijn de afleveringen een stuk korter dan we gewend zijn van de doordeweekse afleveringen.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Meer over de zaterdagaflevering vanaf 6 december, ik denk een scam incoming; dus terugblikken van de afgelopen week....Man man man!
https://lovereality.nl/zo(...)zaterdag-eruit-zien/
Zoals hierboven al aangegeven, verwacht er niets van behalve dat SBS op Zaterdagavond de Morherload aan reclame binnenhengelt met een 35minten bullshit afleveringquote:Op woensdag 26 november 2025 13:25 schreef freaky40 het volgende:
Mocht het echt een recap worden van de afgelopen week, zullen een hoop mensen daar niet blij mee zijn! Bovendien waarom een recap uitzenden, iedereen kan uitgesteld terug kijken via alle platforms, NLZIET, KIJK.nl en als je het zelf opneemt via je kabelprovider. In deze tijd hoef je dat helemaal niet meer te doen.
Het begrip Toneelhaak is hier nog niet voorgekomen, maar Regie zal vast wel een versie Achter hebben wat ze in kunnen zetten voor ½ en Hele Dooie Spelersquote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef Cirilico het volgende:
Wat is men weer eens onaardig bezig, door Roland/Ronald achter zijn rug om belachelijk te maken. Vooral die Therèse en Mercedes zelf. Kinderachtig ook gewoon.
Dat gesnotter van Erik is inderdaad ranzig. Of hij doet niet mee of ik doe niet mee. 🤷🏽♂️ Ziek = ziek.
Die Jesse heeft een of ander stoornis op sociaal vlak, denk ik. Hij heeft echt nul "likeability" en sluit bij niemand aan. Hij heeft ook constant, zonder uitzondering, een apathische uitstraling. Ik vind het een beetje zielig voor hem.
Er wordt al zoveel herhaald!! Bijvoorbeeld die eerste zwarte brief van Floris dat zijn vader onder het mes moest. Was net een dag eerder uitgezonden, wordt dat herhaald! Waarom? En dan worden dergelijke dingen straks ook nog op zaterdag herhaald?quote:Op woensdag 26 november 2025 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Net als wat Big Brother had dus. Maar dat werd er niet bij gezegd toen bekend werd dat ze ook de zaterdag er bij zouden nemen. Je staat wel voor LUL als je nu met een recap van de hele week die we al gezien hebben krijgt op zaterdag komt! Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid over de invulling er van.
Met wéér een telefoontje naar z'n verloofde zat je er niet eens zo heel ver naastquote:Op woensdag 26 november 2025 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, ik verwacht nog een Naar Papa Toestemminkje .. een dergelijke kijkcijferkanon verdient dit wel
Omdat ze een contract hebben en die gaat twee kanten op. Als de FEBO je zat is hoeven ze dat niet te verlengen, wat ik begrepen heb tekenen ze voor twee maanden. We zitten dus iig nog een maand met hem opgescheept.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het begrip Toneelhaak is hier nog niet voorgekomen, maar Regie zal vast wel een versie Achter hebben wat ze in kunnen zetten voor ½ en Hele Dooie Spelers
Jammer, misschien kunnen ze 'm nog een Zwart Ratje maken met een mindfuckje , even de twee Ratjes naar Kamer 5 roepen voor een "speciale opdracht"quote:Op woensdag 26 november 2025 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ze een contract hebben en die gaat twee kanten op. Als de FEBO je zat is hoeven ze dat niet te verlengen, wat ik begrepen heb tekenen ze voor twee maanden. We zitten dus iig nog een maand met hem opgescheept.
Volgens mij was Demi de eerste maand ook vrijwel onzichtbaar, sommige hebben tijd of een ander akkefietje nodig om de ware aard te laten zien.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:37 schreef freaky40 het volgende:
Moet er wel een noodplan komen om hem aan het TV maken te krijgen. Vooralsnog gebeurt dat aardig met die leraar Duits, maar ik denk dat binnenkort hij aan de beurt is.
Ik zou als bondgenoot er wel klaar mee zijn. Ga maar naar huis dit schiet niet op en kost elke keer 20 (25) punten. In 5 minuten kan je iets niet oplossen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben de slangen misschien hoog gescoord met de bakopdracht dat Flo WEER met Senna mag bellen?
Er zitten daar mensen die heel blij mogen zijn als ze 1x per cyclus mogen bellen met thuis en hij mag al twee keer kort achter elkaar met zijn vriendin bellen deze cyclus
Slangen zijn lekker uitgesloten door de Ratten dus neen.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Hebben de slangen misschien hoog gescoord met de bakopdracht dat Flo WEER met Senna mag bellen?
Er zitten daar mensen die heel blij mogen zijn als ze 1x per cyclus mogen bellen met thuis en hij mag al twee keer kort achter elkaar met zijn vriendin bellen deze cyclus
Niet eerder vertoonde beelden!quote:Op woensdag 26 november 2025 14:18 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan me niet zoveel schelen dat skip ik toch maar ik denk dat hier door maar 20 minuten aan content over blijft op deze manier, als het dus geen recap van de afgelopen week wordt.
Het is idd niet alles wat de FEBO beslist zoals dat hier vaak wordt aangenomen. Die telefoonkosten zijn ook voor eigen rekening.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heerlijk om het klagen over de Febo te lezen als iets niet helemaal naar de zin gaat.....
Oh ja, helemaal vergeten. Dat maakt WEER een belletje nog vreemder.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Slangen zijn lekker uitgesloten door de Ratten dus neen.
Een die wel door een deur kan met zijn eigen familie.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:13 schreef Hagenesie het volgende:
Ik gun Floris een leukere vriendin dan Senna.
Misschien ... Emma?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:32 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een die wel door een deur kan met zijn eigen familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |