Geen geld voorquote:
alles ging naar Mickeyquote:
*proest*quote:
quote:
boeie, dat ding staat gewoon in de bekerkast en niemand die zich er druk om maaktquote:
Hier gaat iets niet goed.quote:Op zondag 23 november 2025 06:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
# Countdown naar de sessies
Ik zie de OP gewoon.quote:
MARINES, MOVE IN.quote:
Traangas, ICE komt zo langs voor de illegale buitenlandersquote:Op zondag 23 november 2025 06:53 schreef Nizno het volgende:
mooi joh die rookmachines.... als de camera er precies boven zit
Amateur hour.quote:Op zondag 23 november 2025 06:53 schreef Nizno het volgende:
mooi joh die rookmachines.... als de camera er precies boven zit
daarvoor moet je bij error zijnquote:
Dit is de @error:quote:
quote:Deze site is niet bereikbaar
Check of f1-countdown.com een typfout bevat.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Gru.... nah, nee, ga m niet maken nu.quote:
Zou liever los gaan op Jones van dat gifje van mij.quote:Op zondag 23 november 2025 06:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gewoon de clip op YT.
Pro tip: geluid uit.
Bekijk deze YouTube-video
jhahahaha bij de uitslag wel een poppetje en bij de stand niet....quote:
1 uur 21 en nog wat.quote:
aangepastquote:
he dramaqueen doe eens rustig. was ik allang mee bezigquote:Op zondag 23 november 2025 06:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan iemand deze link in de OP zetten aub zodat volgende topic ook werkt?
quote:Op zondag 23 november 2025 06:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
he dramaqueen doe eens rustig. was ik allang mee bezig
Die blijft gewoon liggen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:55 schreef HiDiHo het volgende:
Die displays op het dak....en dat voor 1 weekend
Haar invulling van glitter and glamourquote:Op zondag 23 november 2025 07:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ruth is bij de plaatselijke carnavalswinkel langs geweest voor dr outfit.
dit zit standaard in haar eigen verkleedkistquote:Op zondag 23 november 2025 07:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ruth is bij de plaatselijke carnavalswinkel langs geweest voor dr outfit.
Ruth en Vegas vullen elkaar wel goed aan.quote:Op zondag 23 november 2025 07:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haar invulling van glitter and glamour
Ja maar gebruikt voor 1 weekend per jaarquote:
True, count your blessings en zulks.quote:Op zondag 23 november 2025 07:01 schreef Nizno het volgende:
wees blij dat ze een lange broek aan heeft en niet alleen een onderbroek
Welkom in de F1.quote:Op zondag 23 november 2025 07:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar gebruikt voor 1 weekend per jaar
zou me ook niet verbazenquote:Op zondag 23 november 2025 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
Of zou het CGI zijn op dat dak? augmented reality
Ja...er gebeurde niet veel maar wel spannendquote:Op zondag 23 november 2025 07:06 schreef AnneX het volgende:
Wow…Max won en vanaf bocht 1 vooraan! begrijp ik.![]()
Even wakker - nieuwsgierig en hoorde het volkslied! en zag Max op 1.
Norris té weinig benzine?
Knap hoor van de live kijkers. Hebben jullie genoten?
Nou nee. https://maps.app.goo.gl/Z6WR2ETM6jiQpjgk7quote:Op zondag 23 november 2025 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
Of zou het CGI zijn op dat dak? augmented reality
ja en hopelijk en kon slechterquote:Op zondag 23 november 2025 07:06 schreef AnneX het volgende:
Wow…Max won en vanaf bocht 1 vooraan! begrijp ik.![]()
Even wakker - nieuwsgierig en hoorde het volkslied! en zag Max op 1.
Norris té weinig benzine?
Knap hoor van de live kijkers. Hebben jullie genoten?
Meid, schrijf een brief naar de FIAquote:
Allemaal een boete van 10kquote:Op zondag 23 november 2025 07:07 schreef vosss het volgende:
Gaan ze hier nog iets mee doen??
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik dat de FIA hier diep voor door het stof mag. Openlijk.
Maar dat zal wel weer niet. Maar ow jee als je een keertje duck zegt in rhe heat of the moment.
FopFIA.
No harm no foulquote:Op zondag 23 november 2025 07:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey flikker eens op ofzo. Dit was letterlijk levensgevaarlijk.
Oh zéker wel foul hoor, dit had echt gruwelijk fout kunnen gaan en had absoluut nooit mogen gebeuren.quote:
klopt maar op een forum je bloeddruk er om gaan verhogen heeft weinig effectquote:Op zondag 23 november 2025 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zéker wel foul hoor, dit had echt gruwelijk fout kunnen gaan en had absoluut nooit mogen gebeuren.
Dit.quote:Op zondag 23 november 2025 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zéker wel foul hoor, dit had echt gruwelijk fout kunnen gaan en had absoluut nooit mogen gebeuren.
Volle bak pushen.quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Waar komt dat te weinig benzine bij Norris vandaan?
schijnt ergens genoemd te zijn op de boordradio oidquote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Van het team zelfquote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh dat wel, ik ga verder ook gewoon weer door met mijn leven hoor, ook als ze er niks aan doen, maar ik hoop wel dat er iets over gezegd wordt (om te beginnen).quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar op een forum je bloeddruk er om gaan verhogen heeft weinig effect
Texasquote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Uit de brandstoftank. Of nou ja, net niet helemaal genoeg dus (of net wel).quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik geloof het wel, al is te weinig waarschijnlijk wat overdreven. Maar beter een paar liter te veel overhouden dan 10cl te weinigquote:Op zondag 23 november 2025 07:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijnt ergens genoemd te zijn op de boordradio oid
daarom zei ik ook niet tegen jou dat je een brief moest schrijvenquote:Op zondag 23 november 2025 07:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat wel, ik ga verder ook gewoon weer door met mijn leven hoor, ook als ze er niks aan doen, maar ik hoop wel dat er iets over gezegd wordt (om te beginnen).
ze moeten voor de metingen van de FIA genoeg over hebben om een staal te kunnen bezorgen zodat ze weten dat er geen illegale brandstof is gebruikt... net als dat de plank dik genoeg moet zijnquote:Op zondag 23 november 2025 07:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, al is te weinig waarschijnlijk wat overdreven. Maar beter een paar liter te veel overhouden dan 10cl te weinig
Allard had dat gehoord, blijkbaarquote:Op zondag 23 november 2025 07:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hahaha, kei hard gelachen om jullie.
Ik bedoelde vooral als vraag waarom men zegt dat Norris mogelijk te weinig benzine over zou hebben..... ik zag er geen officiële berichten over....
quote:Op zondag 23 november 2025 07:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hahaha, kei hard gelachen om jullie.
Ik bedoelde vooral als vraag waarom men zegt dat Norris mogelijk te weinig benzine over zou hebben..... ik zag er geen officiële berichten over....
quote:Op zondag 23 november 2025 07:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijnt ergens genoemd te zijn op de boordradio oid
Ben ik eens hoor, er zou er maar 1 gaan bowlen, maar dat is hoe de Fia er naar kijkt. Er wordt niet meer over gesproken.quote:Op zondag 23 november 2025 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ook bij F1tvquote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allard had dat gehoord, blijkbaar
Is ook logisch natuurlijk, Norris zei 'fucked', dus de prioriteiten lijken me wel even duidelijk voor deze week.quote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ben ik eens hoor, er zou er maar 1 gaan bowlen, maar dat is hoe de Fia er naar kijkt. Er wordt niet meer over gesproken.
Goed interview dat.quote:Op zondag 23 november 2025 07:09 schreef heywoodu het volgende:
"Nadat Norris de deur dicht gooide moest ik natuurlijk even tot tien tellen. 1, 2, 10."
Norris heeft het bevestigd inmiddelsquote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allard had dat gehoord, blijkbaar
Te hard gepushed om Max bij te houden.quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoekenquote:Op zondag 23 november 2025 07:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Te hard gepushed om Max bij te houden.
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?quote:Op zondag 23 november 2025 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoeken
Nu op F1TV post racequote:Op zondag 23 november 2025 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoeken
Piastri heeft met een slangetje wat brandstof weg laten lopenquote:Op zondag 23 november 2025 07:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?
De FIA probeert Verstappen aan de titel te helpen (alweer!)quote:Op zondag 23 november 2025 07:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Piastri heeft met een slangetje wat brandstof weg laten lopen
Mijn hoofd doet rare dingenquote:Op zondag 23 november 2025 07:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?
Ah zo. Tja, dat zou ik geen complot noemen, maar gewoon een kwestie van je concurrentie niet van onnodige informatie voorzienquote:Op zondag 23 november 2025 07:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet rare dingen
Nou ja zoiets simpels als we willen niet aangeven wat het probleem is dus, dan maar een sensor die aangeeft dat er een benzine tekort dreigt.
Je zal nu de meting moeten en constateren dat er te weinig in zit..... je leven niet meer zeker....quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef vosss het volgende:
https://www.fia.com/docum(...)Vegas%20Grand%20Prix
Maar in de gaten houden met Norris en z'n benzine.
Jawel johquote:Op zondag 23 november 2025 07:24 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Je zal nu de meting moeten en constateren dat er te weinig in zit..... je leven niet meer zeker....
Gewicht kan ook een issue zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef vosss het volgende:
Maar in de gaten houden met Norris en z'n benzine.
Ik kan in het 1ste kwartaal van volgend jaar eindelijk weer simracen in VR. Met mijn netvliesgekut en alles.quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef pmponer het volgende:
Zie je toch dat het Simmen en Racen niet ver uit elkaar ligt.
Giedo vindt het maar prachtig
Het is je gegund, wat speel je? (Ac / Acc doe ik)quote:Op zondag 23 november 2025 07:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan in het 1ste kwartaal van volgend jaar eindelijk weer simracen in VR. Met mijn netvliesgekut en alles.
Althans dat poog ik af te dwingen.
Laatste tijd, voor augustus dus, meestal Automobilista 2.quote:Op zondag 23 november 2025 07:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het is je gegund, wat speel je? (Ac / Acc doe ik)
En uiteraard logisch om te melden als je via via zulke dingen hoort.quote:Op zondag 23 november 2025 07:38 schreef Red_85 het volgende:
Gerucht op viaplee:
Norris te weinig benzine aan boord.
'hopium'
was niet alleen op viaplay een geruchtquote:Op zondag 23 november 2025 07:38 schreef Red_85 het volgende:
Gerucht op viaplee:
Norris te weinig benzine aan boord.
'hopium'
Dat zou DQ zijn. Ik vermoed dat er uiteindelijk niks aan de hand is, maar als dat wel zo is, is het geen 5s tijdstrafquote:
Ik verwachtte er niks van, tot daarnet. Nu er tóch een (superkleine) kans lijkt te zijn dat het werkelijk zo is..quote:Op zondag 23 november 2025 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Giedo vangt geruchten op dat Norris' auto te licht is, dat er iemand van McLaren weg werd getrokken voor een camera enzo
Maar goed, ik verwacht daar verder niks van
Geeft toch een beetje omgekeerde Abu Dhabi 2021-vibes met het constant kijken of er een nieuw document isquote:Op zondag 23 november 2025 07:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwachtte er niks van, tot daarnet. Nu er tóch een (superkleine) kans lijkt te zijn dat het werkelijk zo is..
"niet de beste site" heb ik ooit eerder gedacht, bij het eerste bericht/gerucht over Verstappen's move naar Red Bull. "Niet de beste site", dacht ik, dus niet ingezet op "Verstappen wint Spanje" die ik gewoon voor mijn neus had staan met een notering van 201 keer de inzetquote:Op zondag 23 november 2025 07:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier waar het gerucht vandaan komt (let op: niet de beste site): https://www.gpfans.com/nl(...)utm_source=onesignal
De auto staat toch gewoon in parc fermee? Lijkt mij niet logisch dat er eventuele tests in de garage van McLaren zijnquote:Op zondag 23 november 2025 07:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier waar het gerucht vandaan komt (let op: niet de beste site): https://www.gpfans.com/nl(...)utm_source=onesignal
Dan lijkt er wel meer aan de hand te zijn. Te weinig benzine of te licht is een parc ferme issue. Daarvoor hoef je niet naar het team.quote:Op zondag 23 november 2025 07:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
En als het dan toch back to back moet, doe het dan gelijk na Brazilië met daarna een week geen race.quote:Op zondag 23 november 2025 07:47 schreef Nizno het volgende:
Max in de persco...
Ik ben niet zo'n showman. Maar goed het hoort bij Vegas en we doen het er maar mee.
Norris vond het dit keer goed te doen, vorige keren was too much.
Had wel wat warmer gemogen.
wat ik ergens in de verte door kreeg van George (die was als eerste en ik had nog niet door waar het over ging)
prima racelocatie, zou alleen niet in een backtoback moeten zijn maar een standalone race
Voor de fans zijn de tijden alleen wel balen.
Dan moeten ze gezien het moment van racen wel eerst met Vegas beginnenquote:Op zondag 23 november 2025 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als het dan toch back to back moet, doe het dan gelijk na Brazilië met daarna een week geen race.
Die tijd is ook ruk.quote:Op zondag 23 november 2025 07:47 schreef Nizno het volgende:
Max in de persco...
Ik ben niet zo'n showman. Maar goed het hoort bij Vegas en we doen het er maar mee.
Norris vond het dit keer goed te doen, vorige keren was too much.
Had wel wat warmer gemogen.
wat ik ergens in de verte door kreeg van George (die was als eerste en ik had nog niet door waar het over ging)
prima racelocatie, zou alleen niet in een backtoback moeten zijn maar een standalone race
Voor de fans zijn de tijden alleen wel balen.
eerst hele tabblad maar geluid uit gezet,3 filmpjes met geluid tegelijk is wat te veelquote:Op zondag 23 november 2025 07:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is helemaal primaquote:Op zondag 23 november 2025 07:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan moeten ze gezien het moment van racen wel eerst met Vegas beginnen
en niet vergeten dat ze ook in de woestijn zitten daar dus overdag is ook niet handigquote:Op zondag 23 november 2025 07:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is helemaal prima
Vegas moet je sowieso op zaterdagavond doen inderdaad, op zondag is TV-technisch natuurlijk godsonmogelijk.
Qua warmte valt dat in deze tijd van het jaar wel mee, komende dagen zie ik ook overdag ondanks alleen maar zon een nog wel acceptabele 18 gradenquote:Op zondag 23 november 2025 07:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
en niet vergeten dat ze ook in de woestijn zitten daar dus overdag is ook niet handig
18 graden nu overdag. Dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 23 november 2025 07:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
en niet vergeten dat ze ook in de woestijn zitten daar dus overdag is ook niet handig
maar als ze het niet meer als back2back doen ofzo moeten ze schuiven met de data he...quote:Op zondag 23 november 2025 07:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Qua warmte valt dat in deze tijd van het jaar wel mee, komende dagen zie ik ook overdag ondanks alleen maar zon een nog wel acceptabele 18 graden
Maar het is Vegas, dus show, dat moet vooral gewoon in het donker
2 weken geleden was het paar graden warmerquote:Op zondag 23 november 2025 07:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar als ze het niet meer als back2back doen ofzo moeten ze schuiven met de data he...
Gewoon verkeerd gegeten en aan de schijterij, zal het achteraf wel zijn. Wij allemaal in spanning en hoop en alles.quote:Op zondag 23 november 2025 08:13 schreef Nizno het volgende:
Er zou een persco van van Andreas Stella komen maar de pers staat te wachten en er komt niemand... Is niets bekend gemaakt nog waarom hij laat is
Andreaquote:Op zondag 23 november 2025 08:13 schreef Nizno het volgende:
Er zou een persco van van Andreas Stella komen maar de pers staat te wachten en er komt niemand... Is niets bekend gemaakt nog waarom hij laat is
OWWWWWWWWWW jee drama er staat een S te veel.quote:
Dat gaat niet gebeuren, dat zijn gewoon keiharde requirements, net zoals dat toen Ferarri zijn bodem kapot reed door die putdeksel, gewoon gevalletje pech, de FIA volgt gewoon de regels, anders staan ze elke week bij het CAS.quote:Op zondag 23 november 2025 08:10 schreef vosss het volgende:
Benieuwd hoe ze dit gaan spinnen om onder een straf uit te komen.
Je kunt ook overreageren natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2025 08:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
OWWWWWWWWWW jee drama er staat een S te veel.
Nu had je echt geen idee wie of ik bedoelde natuurlijk
Het complete systeem aan het leegzuigen met zn allen om maar geen druppel achter te laten.quote:
je kunt ook gewoon niet reageren natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2025 08:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt ook overreageren natuurlijk
MIA!quote:Op zondag 23 november 2025 08:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het complete systeem aan het leegzuigen met zn allen om maar geen druppel achter te laten.
Of aan het verzinnen hoe ze dit wel kunnen laten passeren.
Exact. Practice what you preachquote:Op zondag 23 november 2025 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon niet reageren natuurlijk
op Miami zijn we al geweestquote:
hoezo niet dat het gebeurt?quote:Op zondag 23 november 2025 08:28 schreef franklop het volgende:
Niet dat het gebeurd, maar bij een DQ wordt de stand;
Norris- 390
Piastri - 381
Verstappen - 366
quote:Op zondag 23 november 2025 08:29 schreef plesner het volgende:
Zojuist binnen Norris DQ wegens te weinig brandstof
quote:
Omdat er nog geen enkel officieel bericht isquote:Op zondag 23 november 2025 08:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoezo niet dat het gebeurt?
jij denkt dat er geen DSQ komt als de auto van lando te weinig brandstof heeft?
https://www.fia.com/docum(...)Vegas%20Grand%20Prixquote:Op zondag 23 november 2025 08:29 schreef plesner het volgende:
owwww jij denkt dat er niets mis is met de auto... ja oke dat kan ookquote:Op zondag 23 november 2025 08:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat er nog geen enkel officieel bericht is
bereid je maar voor, er komen straks nog veel meer te hi ha ho-enquote:Op zondag 23 november 2025 08:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier nog niks. Dus niks officieel nog.
Aha, een totaal ander probleem dusquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 07:15 schreef vosss het volgende:
Voor de mensen die het maar onzin vinden:
https://deathisdotme.word(...)n-vuurens-collision/
Klikken op eigen risico.
Dit had vandaag ook zomaar kunnen gebeuren als daar iemand van de baan afgekletterd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval zouden Piastri en verstappen gelijk komen op 366 punten. Geloof ikquote:
Er is veel meer aan de hand, dus nee.quote:Op zondag 23 november 2025 08:29 schreef plesner het volgende:
Dat zeg ik niet. Maar het is vooral speculeren;+quote:Op zondag 23 november 2025 08:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwww jij denkt dat er niets mis is met de auto... ja oke dat kan ook
dat kloptquote:Op zondag 23 november 2025 08:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is vooral speculeren;+
Daar is nu ook een document vanquote:
Dubbele DSQ, extra punten in aftrek voor Norris...quote:Op zondag 23 november 2025 08:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er is veel meer aan de hand, dus nee.
ik houd het bij dezequote:
quote:
Stuk of 40quote:Op zondag 23 november 2025 08:35 schreef gbm het volgende:
[..]
Dubbele DSQ, extra punten in aftrek voor Norris...
Er zijn veel vaker DSQ voor geweestquote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit is waar Hülkenberg een DQ voor kreeg in Bahrein?
Had hij toen ook precies het minimum?quote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
beide mercedessen toch?quote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
zit ik (ook) verkeerd te lezen? ah ja LESS thanquote:Op zondag 23 november 2025 08:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had hij toen ook precies het minimum?
EDIT Wél onder het minimum. Meer koffie nodig![]()
Onderquote:
Dus gewoon DSQ.quote:Op zondag 23 november 2025 08:40 schreef Nizno het volgende:
The measured thickness was less than 9 mm on both cars, which is the minimum thickness required
by TR Article 3.5.9 e).
Minder dan 9 mm, wat het het minimum is --> Die 9 mm is het minimum en beide zitten eronder.quote:
Kloptquote:Op zondag 23 november 2025 08:41 schreef franklop het volgende:
Sowieso hadden ze bij precies 9mm gewoon voldaan aan reglement
Ja ik had de post aangepast, snel eroverheen gelezen.quote:Op zondag 23 november 2025 08:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minder dan 9 mm, wat het het minimum is --> Die 9 mm is is het minimum en beide zitten eronder.
Ik op *kuch* televisie kijken op Espn sport amerika (er moet toch ergens live nieuws te zien zijn) steekpartij door American Footballplayer haha.quote:Op zondag 23 november 2025 08:41 schreef Nizno het volgende:
Sky gaat straks bezig met de herhaling van de race....
dit is spannender dan heel die race
Dat is heus meer dan 1x gemetenquote:Op zondag 23 november 2025 08:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik had de post aangepast, snel eroverheen gelezen.
Ik hoop dat het meetgereedschap van Jo goed is.
Ook door McLaren zelfquote:Op zondag 23 november 2025 08:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is heus meer dan 1x gemeten
Op het circuit heeft een American Footballplayer iemand gestoken?!quote:Op zondag 23 november 2025 08:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik op *kuch* televisie kijken op Espn sport amerika (er moet toch ergens live nieuws te zien zijn) steekpartij door American Footballplayer haha.
Iedereen is al van dat circuit af behalve wat security mensen en de teams.
ja ted liet al zien dat iedereen weg ging, behalve in de garage van McL, want daar brand nog licht.quote:Op zondag 23 november 2025 08:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik op *kuch* televisie kijken op Espn sport amerika (er moet toch ergens live nieuws te zien zijn) steekpartij door American Footballplayer haha.
Iedereen is al van dat circuit af behalve wat security mensen en de teams.
Wat als naast dit, er ook te weinig benzine is gemeten?quote:Op zondag 23 november 2025 08:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minder dan 9 mm, wat het het minimum is --> Die 9 mm is het minimum en beide zitten eronder.
Ná de race is spannenderquote:
je kan maar 1 DSQ krijgenquote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Wat als naast dit, er ook te weinig benzine is gemeten?
Dan was daar ook een document vanquote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Een grotere straf dan een dsq is er toch niet?quote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Klopt. En je kunt maar 1x een DSQ krijgen. En puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoorquote:Op zondag 23 november 2025 08:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Een grotere straf dan een dsq is er toch niet?
Kost ze wel 10 grid plaatsen, dus of ze dat doen betwijfel ik.quote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stel dat ze beide DSQ krijgen. Dan McLaren in Qatar een nieuwe motor in hun pool doen om een eventuele motorplof in de laatste 2 raceweekenden te voorkomen.
Nee. Puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoorquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ja die snap ik daarom mijn vraag. Staan er nog andere strafpunten op of boetes?
Dat is alleen een straf bij het overschrijden van het budgetcap.quote:Op zondag 23 november 2025 08:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoor
waarom scheld je hem uit voor kloot? dat is ook niet lief.quote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kloot. En je kunt maar 1x een DSQ krijgen. En puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoor
Waar zie jij dat?quote:Op zondag 23 november 2025 08:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom scheld je hem uit voor kloot? dat is ook niet lief.
Eerst maar eens afwachten.quote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stel dat ze beide DSQ krijgen. Dan McLaren in Qatar een nieuwe motor in hun pool doen om een eventuele motorplof in de laatste 2 raceweekenden te voorkomen.
Jammer...quote:Op zondag 23 november 2025 08:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoor
Nu al weer wakker?quote:Op zondag 23 november 2025 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten.
Jaquote:
Dus DSQ. Alles lager dan deze straf, dan maak je de sport kapot.quote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef heywoodu het volgende:
Bewoordingen bij Hulkenberg's DQ:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 21:45, in relation to the
incident below:
No / Driver 27 - Nico Hulkenberg
Reason
Alleged breach of Article 3.5.9 e) of the FIA Formula One Technical Regulations
Rearmost skid is less than required thickness.
Precies hetzelfde verwoord
Op zich zal de DQ wel komen. Alleen nog even geduldig wachtenquote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef heywoodu het volgende:
The driver and team representative are required to report to the Stewards at 21:45, in relation to the
incident below:
Reason
Ik heb hem weer wakker gemaakt.quote:
Daarom, kan niet anders dan een dubbele diskwalificatie worden. We hebben het niet over een of ander race-incident waar je over kan discussiëren.quote:Op zondag 23 november 2025 08:54 schreef heywoodu het volgende:
incident below:
Reason
Ja, wel heel lief hoorquote:
De McLarens vonkten teveel.quote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Rnie het volgende:
Na de race terug mijn bed ingegaan...
Wat is er aan de hand?!
quote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Rnie het volgende:
Wat is er aan de hand?!
Beide afgevaardigden moeten zich meldenquote:Technical Delegate’s Report
The skid wear of car numbers 81 and 04 was checked.
The rearmost skid was measured on both cars according to the team’s legality documents
submission in accordance with TD039 M, item 1.2 b) i).
The measured thickness was less than 9 mm on both cars, which is the minimum thickness required
by TR Article 3.5.9 e).
I am referring this matter to the stewards for their consideration.
The FIA Formula One Technical Delegate
Dsq dreigt voor McLaren.quote:Op zondag 23 november 2025 08:55 schreef Rnie het volgende:
Wat is er aan de hand?!
Ze stuiterden ook enorm, dat zag je bij Piastri.quote:
Frank Boeijen vindt dat je niet zo moet denkenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 november 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze stuiterden ook enorm, dat zag je bij Piastri.
idd, dit is een van de makkelijkste beslissingen, hier zit geen grijs gebied.quote:
Dat viel mij tijdens de race ook al op, ja.quote:Op zondag 23 november 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze stuiterden ook enorm, dat zag je bij Piastri.
quote:Op zondag 23 november 2025 08:58 schreef manny het volgende:
oh boy.... dat zou echt een enorme twist in het hele verhaal zijn
Dat hele benzine verhaal lijkt gewoon een afleidingsmanoeuvre te zijn geweest. Niet helemaal gelukt.quote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Nog steeds ruim voldoende voorsprong om de titel veilig te stellenquote:Op zondag 23 november 2025 08:38 schreef franklop het volgende:
Bij DQ
Norris 390
Verstappen en Piastri 366
Of gewoon de wereld in gebracht door mensen zonder enig idee.quote:Op zondag 23 november 2025 08:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat hele benzine verhaal lijkt gewoon een afleidingsmanoeuvre te zijn geweest. Niet helemaal gelukt.
Ja maar Britten.quote:Op zondag 23 november 2025 08:58 schreef pmponer het volgende:
[..]
idd, dit is een van de makkelijkste beslissingen, hier zit geen grijs gebied.
Heb jij Norris wel eens goed bekeken?quote:Op zondag 23 november 2025 09:00 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Nog steeds ruim voldoende voorsprong om de titel veilig te stellen
1 crash of motorplof nodigquote:Op zondag 23 november 2025 09:00 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als er niets meer gebeurt, maar zoals je ziet is dat niet vanzelfsprekendquote:Op zondag 23 november 2025 09:00 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
In een ander topic.quote:
ja klopt alle commentatoren bij verschillende zenders hebben allemaal geen enkel idee uiteraardquote:Op zondag 23 november 2025 09:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Of gewoon de wereld in gebracht door mensen zonder enig idee.
ja hij gaat zelf terug kijkenquote:
Voor wat?quote:
Het team heeft geen idee? Dat vind ik nogal een beschuldigingquote:Op zondag 23 november 2025 09:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Of gewoon de wereld in gebracht door mensen zonder enig idee.
Waarschijnlijk trokken die de conclusie op basis van boardradio in de slotfasequote:Op zondag 23 november 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt alle commentatoren bij verschillende zenders hebben allemaal geen enkel idee uiteraard
ja die knul moet toch wat als hij geen wekkers kan zettenquote:Op zondag 23 november 2025 09:03 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Oja dat is opzich wel verstandig
quote:Op zondag 23 november 2025 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die knul moet toch wat als hij geen wekkers kan zetten
Ze zitten in Amerika, dus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |