he dramaqueen doe eens rustig. was ik allang mee bezigquote:Op zondag 23 november 2025 06:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Kan iemand deze link in de OP zetten aub zodat volgende topic ook werkt?
quote:Op zondag 23 november 2025 06:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
he dramaqueen doe eens rustig. was ik allang mee bezig
Die blijft gewoon liggen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:55 schreef HiDiHo het volgende:
Die displays op het dak....en dat voor 1 weekend
Haar invulling van glitter and glamourquote:Op zondag 23 november 2025 07:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ruth is bij de plaatselijke carnavalswinkel langs geweest voor dr outfit.
dit zit standaard in haar eigen verkleedkistquote:Op zondag 23 november 2025 07:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ruth is bij de plaatselijke carnavalswinkel langs geweest voor dr outfit.
Ruth en Vegas vullen elkaar wel goed aan.quote:Op zondag 23 november 2025 07:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haar invulling van glitter and glamour
Ja maar gebruikt voor 1 weekend per jaarquote:
True, count your blessings en zulks.quote:Op zondag 23 november 2025 07:01 schreef Nizno het volgende:
wees blij dat ze een lange broek aan heeft en niet alleen een onderbroek
Welkom in de F1.quote:Op zondag 23 november 2025 07:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar gebruikt voor 1 weekend per jaar
zou me ook niet verbazenquote:Op zondag 23 november 2025 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
Of zou het CGI zijn op dat dak? augmented reality
Ja...er gebeurde niet veel maar wel spannendquote:Op zondag 23 november 2025 07:06 schreef AnneX het volgende:
Wow…Max won en vanaf bocht 1 vooraan! begrijp ik.![]()
Even wakker - nieuwsgierig en hoorde het volkslied! en zag Max op 1.
Norris té weinig benzine?
Knap hoor van de live kijkers. Hebben jullie genoten?
Nou nee. https://maps.app.goo.gl/Z6WR2ETM6jiQpjgk7quote:Op zondag 23 november 2025 07:04 schreef HiDiHo het volgende:
Of zou het CGI zijn op dat dak? augmented reality
ja en hopelijk en kon slechterquote:Op zondag 23 november 2025 07:06 schreef AnneX het volgende:
Wow…Max won en vanaf bocht 1 vooraan! begrijp ik.![]()
Even wakker - nieuwsgierig en hoorde het volkslied! en zag Max op 1.
Norris té weinig benzine?
Knap hoor van de live kijkers. Hebben jullie genoten?
Meid, schrijf een brief naar de FIAquote:
Allemaal een boete van 10kquote:Op zondag 23 november 2025 07:07 schreef vosss het volgende:
Gaan ze hier nog iets mee doen??
[ afbeelding ]
Persoonlijk vind ik dat de FIA hier diep voor door het stof mag. Openlijk.
Maar dat zal wel weer niet. Maar ow jee als je een keertje duck zegt in rhe heat of the moment.
FopFIA.
No harm no foulquote:Op zondag 23 november 2025 07:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey flikker eens op ofzo. Dit was letterlijk levensgevaarlijk.
Oh zéker wel foul hoor, dit had echt gruwelijk fout kunnen gaan en had absoluut nooit mogen gebeuren.quote:
klopt maar op een forum je bloeddruk er om gaan verhogen heeft weinig effectquote:Op zondag 23 november 2025 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zéker wel foul hoor, dit had echt gruwelijk fout kunnen gaan en had absoluut nooit mogen gebeuren.
Dit.quote:Op zondag 23 november 2025 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zéker wel foul hoor, dit had echt gruwelijk fout kunnen gaan en had absoluut nooit mogen gebeuren.
Volle bak pushen.quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Waar komt dat te weinig benzine bij Norris vandaan?
schijnt ergens genoemd te zijn op de boordradio oidquote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Van het team zelfquote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Oh dat wel, ik ga verder ook gewoon weer door met mijn leven hoor, ook als ze er niks aan doen, maar ik hoop wel dat er iets over gezegd wordt (om te beginnen).quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar op een forum je bloeddruk er om gaan verhogen heeft weinig effect
Texasquote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Uit de brandstoftank. Of nou ja, net niet helemaal genoeg dus (of net wel).quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik geloof het wel, al is te weinig waarschijnlijk wat overdreven. Maar beter een paar liter te veel overhouden dan 10cl te weinigquote:Op zondag 23 november 2025 07:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijnt ergens genoemd te zijn op de boordradio oid
daarom zei ik ook niet tegen jou dat je een brief moest schrijvenquote:Op zondag 23 november 2025 07:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat wel, ik ga verder ook gewoon weer door met mijn leven hoor, ook als ze er niks aan doen, maar ik hoop wel dat er iets over gezegd wordt (om te beginnen).
ze moeten voor de metingen van de FIA genoeg over hebben om een staal te kunnen bezorgen zodat ze weten dat er geen illegale brandstof is gebruikt... net als dat de plank dik genoeg moet zijnquote:Op zondag 23 november 2025 07:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, al is te weinig waarschijnlijk wat overdreven. Maar beter een paar liter te veel overhouden dan 10cl te weinig
Allard had dat gehoord, blijkbaarquote:Op zondag 23 november 2025 07:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hahaha, kei hard gelachen om jullie.
Ik bedoelde vooral als vraag waarom men zegt dat Norris mogelijk te weinig benzine over zou hebben..... ik zag er geen officiële berichten over....
quote:Op zondag 23 november 2025 07:15 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hahaha, kei hard gelachen om jullie.
Ik bedoelde vooral als vraag waarom men zegt dat Norris mogelijk te weinig benzine over zou hebben..... ik zag er geen officiële berichten over....
quote:Op zondag 23 november 2025 07:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
schijnt ergens genoemd te zijn op de boordradio oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |