McL doet een Ferrari naquote:
Dit gaat erg diep zo vroeg op de zondagquote:Op zondag 23 november 2025 06:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
water is niet nat. Dingen die met water in contact komen worden nat. Maar water zelf is niet nat
die wordt vast ontslagen straks door Zakquote:Op zondag 23 november 2025 06:15 schreef wdn het volgende:
LOL Norris je engineer vind dat je niet goed genoeg bezig bent
alleen Lando laat het afwetenquote:
Hahahaquote:Op zondag 23 november 2025 06:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max redt dit met 81 lucifers in de neus..
technisch gezien is ieder water molecuul nat van zijn buren...quote:Op zondag 23 november 2025 06:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
water is niet nat. Dingen die met water in contact komen worden nat. Maar water zelf is niet nat
Krijgt klappen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wordt vast ontslagen straks door Zak
wtf doet Ham daar nu weerquote:
Gewoon soort van sandbaggen, natuurlijk is dit voor de race al besproken om bij P2 geen risico te nemen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef vosss het volgende:
Die engineer zet toch ook onnodig druk op norris. Dalijk ligt Norris eraf en ligt het kampioenschap open. Zeg gewoon dat P2 meer dan zat is en de titel vanzelf wel komt. Moeten nog veel leren bij McLaren.
geen ideequote:
Terwijl ze toch titels hebben gewonnen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef vosss het volgende:
Die engineer zet toch ook onnodig druk op BlNorris. Jut hem nog wat meer op.
Dalijk ligt Norris eraf en ligt het kampioenschap open. Zeg gewoon dat P2 meer dan zat is en de titel vanzelf wel komt. Moeten nog veel leren bij McLaren.
6,3 seconden rijd je niet zo makkelijk weg inderdaad en dan moet je er nog voorbij ook..quote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef vosss het volgende:
Die engineer zet toch ook onnodig druk op BlNorris. Jut hem nog wat meer op.
Dalijk ligt Norris eraf en ligt het kampioenschap open. Zeg gewoon dat P2 meer dan zat is en de titel vanzelf wel komt. Moeten nog veel leren bij McLaren.
7.7 inmiddelsquote:Op zondag 23 november 2025 06:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
6,3 seconden rijd je niet zo makkelijk weg inderdaad en dan moet je er nog voorbij ook..
Norris heeft ook de snelste ronden maar MAx loopt gewoon uit
ik ging even google AI aan het werk zetten, maar de AI kwam niet meteen op de zoekpagina (nooit als je het wel wil en wel als je het niet wilt....) maar ik kreeg meteen het eerste zoekresultaat...quote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
technisch gezien is ieder water molecuul nat van zijn buren...
Puntje gepakt.quote:Op zondag 23 november 2025 06:19 schreef vul_maar_in het volgende:
from 20 to 10, amazing Lewis, what a drive
quote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ging even google AI aan het werk zetten, maar de AI kwam niet meteen op de zoekpagina (nooit als je het wel wil en wel als je het niet wilt....) maar ik kreeg meteen het eerste zoekresultaat...
Vaginale droogheid
Koekoekquote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ging even google AI aan het werk zetten, maar de AI kwam niet meteen op de zoekpagina (nooit als je het wel wil en wel als je het niet wilt....) maar ik kreeg meteen het eerste zoekresultaat...
Vaginale droogheid
Rustig joh!quote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef vosss het volgende:
KOMOP NORRIS FLIKKER DE MUUR IN ANDERS BEN IK VOOR JAN MET ZN KORTE LUL OPGESTAAN!!!
Liever een puntje gepakt, dan weer een wandeling naar de pit..quote:
Hou op met mequote:
Alles voor de show.quote:Op zondag 23 november 2025 06:22 schreef Rnie het volgende:
Heerlijk hoe arrogant McLaren zei: "We gaan Max pakken", maar de werkelijkheid is dat Max gewoon 3 seconden uitloopt.
Anders vallen er dooienquote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef vosss het volgende:
KOMOP NORRIS FLIKKER DE MUUR IN ANDERS BEN IK VOOR JAN MET ZN KORTE LUL OPGESTAAN!!!
Ik dacht het even...Max won zoveelquote:
Ze vergeten altijd dat Max op P1 niet bezig is met pushen... Dat hij pas gaan pushen als ze overmoedig wordenquote:Op zondag 23 november 2025 06:22 schreef Rnie het volgende:
Heerlijk hoe arrogant McLaren zei: "We gaan Max pakken", maar de werkelijkheid is dat Max gewoon 3 seconden uitloopt.
Denk aan je hart!quote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef vosss het volgende:
hjbquote:
Zegquote:
ja dat dusquote:Op zondag 23 november 2025 06:23 schreef vul_maar_in het volgende:
ja leuk maar maakt geen moer uit natuurlijk.
Twee ronden te laat.quote:Op zondag 23 november 2025 06:25 schreef SiGNe het volgende:
Lando te weinig brandstof.. hopelijk te weinig..
Nergens voor nodigquote:Op zondag 23 november 2025 06:25 schreef Nizno het volgende:
als Max nou even heel licht de muur raakt en dan wat op de baan gooit waardoor Lando lek rijdt..
niet!!quote:
Voodooquote:
quote:
quote:
De binnenkant van mijn ogen.quote:
nabeschouwing en wachten op het verlossende woord dat er idd te weinig brandstof over isquote:
de binnen kant van mijn ogenquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De binnenkant van mijn ogen.
quote:
Dit. Het is nu plastic fantastic, het was vroeger ect een lekker ding nu niet om aan te zien.quote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef vosss het volgende:
Zeta Jones is ook lelijk oud geworden zeg.
Vroeger in die film met jean connery was dat echt een lekker ding met dito kontje..
quote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat Norris tweede is geworden.
we wachten op de verlossende woorden dat er te weinig brandstof over isquote:
Dit heeft niet snel genoeg gereden om 't op te makenquote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef Nizno het volgende:
Maar laat dan Pia ook te weinig brandstof over hebben
Maakt niet uit. Een vrouw mag dromenquote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit heeft niet snel genoeg gereden om 't op te maken
Neu niks meer te winnen/verliezen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef byah het volgende:
Had Norris een probleem in de laatse rondes?
Die McLaren van norris om te kijken of daar nog wel die ene liter in zit die verplicht is.quote:
Te weinig brandstof.quote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef byah het volgende:
Als die minder dan een liter benzine over heeft is die 20equote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat Norris tweede is geworden.
dat krijgen ze niet voor elkaarquote:Op zondag 23 november 2025 06:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk controleren ze dat en of er niet iets vlug bijgeflikkerd wordt.
Moest sparen ivm mogelijk te weinig brandstofquote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef byah het volgende:
Inruilen voor een kat, hoef je zelf de deur niet uit.. ideaalquote:Op zondag 23 november 2025 06:28 schreef Zwoerd het volgende:
Rondje met de hond maken en weer naar bed
Moest sparen ivm mogelijk te weinig brandstofquote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef byah het volgende:
Jawel. Moest sparen ivm mogelijk te weinig brandstofquote:Op zondag 23 november 2025 06:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Neu niks meer te winnen/verliezen.
ik heb nog nooit een kat een hond uit zien laten.quote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Inruilen voor een kat, hoef je zelf de deur niet uit.. ideaal
Maar dan snap ik nog niet die opmerking over dat hij Max moest gaan pakken, te weinig brandstof konden ze eerder ook al inschatten toch?quote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moest sparen ivm mogelijk te weinig brandstof
ik wel.quote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een kat een hond uit zien laten.
Maar als je dan terugkomt ligt de kat in bed, en kun je alsnog niet slapenquote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Inruilen voor een kat, hoef je zelf de deur niet uit.. ideaal
lijkt me wel jaquote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog niet die opmerking over dat hij Max moest gaan pakken, te weinig brandstof konden ze eerder ook al inschatten toch?
Ik weet niet of ze standaard alle auto's controleren op dat sample en of dat voldoende is of dat dat steekproef is.quote:
Misschien zijn ze wat laat gaan rekenen? Geen idee..quote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog niet die opmerking over dat hij Max moest gaan pakken, te weinig brandstof konden ze eerder ook al inschatten toch?
Er is redelijk wat achter de SC gereden, lijkt me erg stug.quote:Op zondag 23 november 2025 06:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wat laat gaan rekenen? Geen idee..
Moet wel, want regels zijn regels.quote:Op zondag 23 november 2025 06:31 schreef raptorix het volgende:
Ze gaan Norris echt niet met te weinig brandstof wegsturen met zo een voorsprong in het klassement.
standaardquote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze standaard alle auto's controleren op dat sample en of dat voldoende is of dat dat steekproef is.
Ze zeiden het. Of ze logen kan ik niet beoordelen. Ik heb hun data nietquote:Op zondag 23 november 2025 06:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is redelijk wat achter de SC gereden, lijkt me erg stug.
die worden allemaal gecontroleerd.quote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze standaard alle auto's controleren op dat sample en of dat voldoende is of dat dat steekproef is.
Dat vroeg ik me tijdens de race ook al afquote:Op zondag 23 november 2025 06:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wordt dit weer een billenknijpende Abu Dhabi?
Eind december een vluchtje naar Turkije plannen dan.quote:Op zondag 23 november 2025 06:33 schreef -XOR- het volgende:
Sjors zijn haarlijn is binnen 5 jaar aan gort.
die limo's waren een oprechte aanfluitingquote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef Red_85 het volgende:
Die lego auto is wel leuker dan de limo's van vorig jaar.
Prachtig
Er is toch geen max aan brandstof?quote:Op zondag 23 november 2025 06:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet wel, want regels zijn regels.
Hij zette de uitslag goed want Norris zette zijn auto vooraanquote:Op zondag 23 november 2025 06:33 schreef Nizno het volgende:
Max is echt een vader. even zorgen dat de legostukken goed vast zitten en dan wegzetten
Boy George Russellquote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Russell ziet er wel extra gay uit met die bril
Wel een minimum.quote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is toch geen max aan brandstof?
ik denk dat hij het anders las. dat ze iemand niet zouden DSQen bij te weinig brandstofquote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Neu maar wel VSCs volgens mij rondje of 4/5quote:Op zondag 23 november 2025 06:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zeiden het. Of ze logen kan ik niet beoordelen. Ik heb hun data niet
Overigens is niet veel achter een SC gereden![]()
Is dat dit seizoen gebeurd?quote:Op zondag 23 november 2025 06:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat hij het anders las. dat ze iemand niet zouden DSQen bij te weinig brandstof
Ja dat zeg ik, ze gaan hem echt niet op het gaatje wegsturen met risico dat je nul scored lijkt me.quote:
Stel je voor dat ze een scheldwoord zouden laten vallen hè.quote:Op zondag 23 november 2025 06:36 schreef Nizno het volgende:
geluid en beeld loopt niet synchroon en het is amper te horen.. zo jammer dit voor de podcast
Jawel. 105kgquote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij was wel cool.quote:Op zondag 23 november 2025 06:36 schreef SiGNe het volgende:
"Maybe you have to push it"
Max over Terry Crews' rijstijl
Een leugen richting Norris?quote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar daardoor gaat hij dan toch meer brandstof gebruiken en risico lopen op DSQquote:
Zal vooral een foutje zijn, normaal is dat namelijk ook gewoon gelijk.quote:Op zondag 23 november 2025 06:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze een scheldwoord zouden laten vallen hè.
wtf is deze regie.quote:Op zondag 23 november 2025 06:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze moeten Max even vertellen dat ie naar de camera gedraaid moet staan.
Max heeft schijt aan de camera.quote:Op zondag 23 november 2025 06:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dramaquote:
quote:
Sjezus.quote:
De cameraman staat gewoon verkeerdquote:Op zondag 23 november 2025 06:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
of gewoon het beeld ook later doenquote:Op zondag 23 november 2025 06:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal vooral een foutje zijn, normaal is dat namelijk ook gewoon gelijk.
Nee.quote:
Dat was de aard van mijn post ookquote:
Hij zei helaas cool ipv nice, maar tochquote:Op zondag 23 november 2025 06:41 schreef Red_85 het volgende:
He said it!! Max said it!!!
'69 is an NICE number'
taakstraf incommingquote:Op zondag 23 november 2025 06:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha Lando dropt een bewuste F-bomb.
10.000,- voor de harem van MBSquote:Op zondag 23 november 2025 06:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Haha Lando dropt een bewuste F-bomb.
Sow.quote:
quote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit. Het is nu plastic fantastic, het was vroeger ect een lekker ding nu niet om aan te zien.
Dit ja.quote:Op zondag 23 november 2025 06:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei helaas cool ipv nice, maar toch
die hebben genoeg gedoktquote:
+equote:
Ik las Yuki-troepquote:Op zondag 23 november 2025 06:44 schreef DeeBee het volgende:
BELLAGIO FOUNTAIN SHOW PRESENTED BY DISNEY©®™
Yank-troep
Slokje op.quote:Op zondag 23 november 2025 06:45 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat het er live heel mooi uit ziet... maar op tv zie je duidelijk dat Mickey steeds te vroeg of te laat is
Die van Tate Mcrae mag er tegenwoordig ook wezen met haar 'just keep watching'quote:
Dat zie je live in het echt ook gewoon hoor, maar die mokerdomme yanks zijn daar te achterlijk voor en vinden dit fantastisch waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 november 2025 06:45 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat het er live heel mooi uit ziet... maar op tv zie je duidelijk dat Mickey steeds te vroeg of te laat is
Donald Duck fan waarschijnlijkquote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Zuurpruim Melroy vindt het natuurlijk weer niks.
Pics en gifjes?quote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die van Tate Mcrae mag er tegenwoordig ook wezen met haar 'just keep watching'
Haha haquote:Op zondag 23 november 2025 06:46 schreef vul_maar_in het volgende:
ahahaha
"Wat ben ik blij dat we volgende week naar een echt circuit gaan"
dan weet hij ook hoe de luisteraars van viaplay zich voelen als ze hem aan moeten horenquote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Allang blij dat ze op tv zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zie je live in het echt ook gewoon hoor, maar die mokerdomme yanks zijn daar te achterlijk voor en vinden dit fantastisch waarschijnlijk.
Mol en Plooij hadden er ook niet zoveel mee.quote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef heywoodu het volgende:
MICKEY MOUSE, wie kent hem niet,quote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef -XOR- het volgende:
Zoals ooit Michael van Praag zei over Mickey Mouse mascottes: "De fik erin".
Dat was die legoauto.quote:
dat je die nog had zegt al genoegquote:Op zondag 23 november 2025 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie al waar mijn geld naartoe gaat
* HiDiHo zegt Disney abbo maar op
Die was nu roze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |