Koekoekquote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ging even google AI aan het werk zetten, maar de AI kwam niet meteen op de zoekpagina (nooit als je het wel wil en wel als je het niet wilt....) maar ik kreeg meteen het eerste zoekresultaat...
Vaginale droogheid
Rustig joh!quote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef vosss het volgende:
KOMOP NORRIS FLIKKER DE MUUR IN ANDERS BEN IK VOOR JAN MET ZN KORTE LUL OPGESTAAN!!!
Liever een puntje gepakt, dan weer een wandeling naar de pit..quote:
Hou op met mequote:
Alles voor de show.quote:Op zondag 23 november 2025 06:22 schreef Rnie het volgende:
Heerlijk hoe arrogant McLaren zei: "We gaan Max pakken", maar de werkelijkheid is dat Max gewoon 3 seconden uitloopt.
Anders vallen er dooienquote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef vosss het volgende:
KOMOP NORRIS FLIKKER DE MUUR IN ANDERS BEN IK VOOR JAN MET ZN KORTE LUL OPGESTAAN!!!
Ik dacht het even...Max won zoveelquote:
Ze vergeten altijd dat Max op P1 niet bezig is met pushen... Dat hij pas gaan pushen als ze overmoedig wordenquote:Op zondag 23 november 2025 06:22 schreef Rnie het volgende:
Heerlijk hoe arrogant McLaren zei: "We gaan Max pakken", maar de werkelijkheid is dat Max gewoon 3 seconden uitloopt.
Denk aan je hart!quote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef vosss het volgende:
hjbquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |