McL doet een Ferrari naquote:
Dit gaat erg diep zo vroeg op de zondagquote:Op zondag 23 november 2025 06:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
water is niet nat. Dingen die met water in contact komen worden nat. Maar water zelf is niet nat
die wordt vast ontslagen straks door Zakquote:Op zondag 23 november 2025 06:15 schreef wdn het volgende:
LOL Norris je engineer vind dat je niet goed genoeg bezig bent
alleen Lando laat het afwetenquote:
Hahahaquote:Op zondag 23 november 2025 06:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max redt dit met 81 lucifers in de neus..
technisch gezien is ieder water molecuul nat van zijn buren...quote:Op zondag 23 november 2025 06:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
water is niet nat. Dingen die met water in contact komen worden nat. Maar water zelf is niet nat
Krijgt klappen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wordt vast ontslagen straks door Zak
wtf doet Ham daar nu weerquote:
Gewoon soort van sandbaggen, natuurlijk is dit voor de race al besproken om bij P2 geen risico te nemen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef vosss het volgende:
Die engineer zet toch ook onnodig druk op norris. Dalijk ligt Norris eraf en ligt het kampioenschap open. Zeg gewoon dat P2 meer dan zat is en de titel vanzelf wel komt. Moeten nog veel leren bij McLaren.
geen ideequote:
Terwijl ze toch titels hebben gewonnen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef vosss het volgende:
Die engineer zet toch ook onnodig druk op BlNorris. Jut hem nog wat meer op.
Dalijk ligt Norris eraf en ligt het kampioenschap open. Zeg gewoon dat P2 meer dan zat is en de titel vanzelf wel komt. Moeten nog veel leren bij McLaren.
6,3 seconden rijd je niet zo makkelijk weg inderdaad en dan moet je er nog voorbij ook..quote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef vosss het volgende:
Die engineer zet toch ook onnodig druk op BlNorris. Jut hem nog wat meer op.
Dalijk ligt Norris eraf en ligt het kampioenschap open. Zeg gewoon dat P2 meer dan zat is en de titel vanzelf wel komt. Moeten nog veel leren bij McLaren.
7.7 inmiddelsquote:Op zondag 23 november 2025 06:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
6,3 seconden rijd je niet zo makkelijk weg inderdaad en dan moet je er nog voorbij ook..
Norris heeft ook de snelste ronden maar MAx loopt gewoon uit
ik ging even google AI aan het werk zetten, maar de AI kwam niet meteen op de zoekpagina (nooit als je het wel wil en wel als je het niet wilt....) maar ik kreeg meteen het eerste zoekresultaat...quote:Op zondag 23 november 2025 06:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
technisch gezien is ieder water molecuul nat van zijn buren...
Puntje gepakt.quote:Op zondag 23 november 2025 06:19 schreef vul_maar_in het volgende:
from 20 to 10, amazing Lewis, what a drive
quote:Op zondag 23 november 2025 06:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ging even google AI aan het werk zetten, maar de AI kwam niet meteen op de zoekpagina (nooit als je het wel wil en wel als je het niet wilt....) maar ik kreeg meteen het eerste zoekresultaat...
Vaginale droogheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |