lijkt me wel jaquote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog niet die opmerking over dat hij Max moest gaan pakken, te weinig brandstof konden ze eerder ook al inschatten toch?
Ik weet niet of ze standaard alle auto's controleren op dat sample en of dat voldoende is of dat dat steekproef is.quote:
Misschien zijn ze wat laat gaan rekenen? Geen idee..quote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog niet die opmerking over dat hij Max moest gaan pakken, te weinig brandstof konden ze eerder ook al inschatten toch?
Er is redelijk wat achter de SC gereden, lijkt me erg stug.quote:Op zondag 23 november 2025 06:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wat laat gaan rekenen? Geen idee..
Moet wel, want regels zijn regels.quote:Op zondag 23 november 2025 06:31 schreef raptorix het volgende:
Ze gaan Norris echt niet met te weinig brandstof wegsturen met zo een voorsprong in het klassement.
standaardquote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze standaard alle auto's controleren op dat sample en of dat voldoende is of dat dat steekproef is.
Ze zeiden het. Of ze logen kan ik niet beoordelen. Ik heb hun data nietquote:Op zondag 23 november 2025 06:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is redelijk wat achter de SC gereden, lijkt me erg stug.
die worden allemaal gecontroleerd.quote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze standaard alle auto's controleren op dat sample en of dat voldoende is of dat dat steekproef is.
Dat vroeg ik me tijdens de race ook al afquote:Op zondag 23 november 2025 06:33 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wordt dit weer een billenknijpende Abu Dhabi?
Eind december een vluchtje naar Turkije plannen dan.quote:Op zondag 23 november 2025 06:33 schreef -XOR- het volgende:
Sjors zijn haarlijn is binnen 5 jaar aan gort.
die limo's waren een oprechte aanfluitingquote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef Red_85 het volgende:
Die lego auto is wel leuker dan de limo's van vorig jaar.
Prachtig
Er is toch geen max aan brandstof?quote:Op zondag 23 november 2025 06:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet wel, want regels zijn regels.
Hij zette de uitslag goed want Norris zette zijn auto vooraanquote:Op zondag 23 november 2025 06:33 schreef Nizno het volgende:
Max is echt een vader. even zorgen dat de legostukken goed vast zitten en dan wegzetten
Boy George Russellquote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef QuidProJoe het volgende:
Russell ziet er wel extra gay uit met die bril
Wel een minimum.quote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is toch geen max aan brandstof?
ik denk dat hij het anders las. dat ze iemand niet zouden DSQen bij te weinig brandstofquote:Op zondag 23 november 2025 06:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is toch geen max aan brandstof?
Neu maar wel VSCs volgens mij rondje of 4/5quote:Op zondag 23 november 2025 06:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zeiden het. Of ze logen kan ik niet beoordelen. Ik heb hun data niet
Overigens is niet veel achter een SC gereden![]()
Is dat dit seizoen gebeurd?quote:Op zondag 23 november 2025 06:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat hij het anders las. dat ze iemand niet zouden DSQen bij te weinig brandstof
Ja dat zeg ik, ze gaan hem echt niet op het gaatje wegsturen met risico dat je nul scored lijkt me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |