quote:
quote:
De binnenkant van mijn ogen.quote:
nabeschouwing en wachten op het verlossende woord dat er idd te weinig brandstof over isquote:
de binnen kant van mijn ogenquote:
quote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De binnenkant van mijn ogen.
quote:
Dit. Het is nu plastic fantastic, het was vroeger ect een lekker ding nu niet om aan te zien.quote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef vosss het volgende:
Zeta Jones is ook lelijk oud geworden zeg.
Vroeger in die film met jean connery was dat echt een lekker ding met dito kontje..
quote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat Norris tweede is geworden.
we wachten op de verlossende woorden dat er te weinig brandstof over isquote:
Dit heeft niet snel genoeg gereden om 't op te makenquote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef Nizno het volgende:
Maar laat dan Pia ook te weinig brandstof over hebben
Maakt niet uit. Een vrouw mag dromenquote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit heeft niet snel genoeg gereden om 't op te maken
Neu niks meer te winnen/verliezen.quote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef byah het volgende:
Had Norris een probleem in de laatse rondes?
Die McLaren van norris om te kijken of daar nog wel die ene liter in zit die verplicht is.quote:
Te weinig brandstof.quote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef byah het volgende:
Als die minder dan een liter benzine over heeft is die 20equote:Op zondag 23 november 2025 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat Norris tweede is geworden.
dat krijgen ze niet voor elkaarquote:Op zondag 23 november 2025 06:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Hopelijk controleren ze dat en of er niet iets vlug bijgeflikkerd wordt.
Moest sparen ivm mogelijk te weinig brandstofquote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef byah het volgende:
Inruilen voor een kat, hoef je zelf de deur niet uit.. ideaalquote:Op zondag 23 november 2025 06:28 schreef Zwoerd het volgende:
Rondje met de hond maken en weer naar bed
Moest sparen ivm mogelijk te weinig brandstofquote:Op zondag 23 november 2025 06:27 schreef byah het volgende:
Jawel. Moest sparen ivm mogelijk te weinig brandstofquote:Op zondag 23 november 2025 06:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Neu niks meer te winnen/verliezen.
ik heb nog nooit een kat een hond uit zien laten.quote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Inruilen voor een kat, hoef je zelf de deur niet uit.. ideaal
Maar dan snap ik nog niet die opmerking over dat hij Max moest gaan pakken, te weinig brandstof konden ze eerder ook al inschatten toch?quote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moest sparen ivm mogelijk te weinig brandstof
ik wel.quote:Op zondag 23 november 2025 06:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een kat een hond uit zien laten.
Maar als je dan terugkomt ligt de kat in bed, en kun je alsnog niet slapenquote:Op zondag 23 november 2025 06:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Inruilen voor een kat, hoef je zelf de deur niet uit.. ideaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |