+equote:
Ik las Yuki-troepquote:Op zondag 23 november 2025 06:44 schreef DeeBee het volgende:
BELLAGIO FOUNTAIN SHOW PRESENTED BY DISNEY©®™
Yank-troep
Slokje op.quote:Op zondag 23 november 2025 06:45 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat het er live heel mooi uit ziet... maar op tv zie je duidelijk dat Mickey steeds te vroeg of te laat is
Die van Tate Mcrae mag er tegenwoordig ook wezen met haar 'just keep watching'quote:
Dat zie je live in het echt ook gewoon hoor, maar die mokerdomme yanks zijn daar te achterlijk voor en vinden dit fantastisch waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 november 2025 06:45 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat het er live heel mooi uit ziet... maar op tv zie je duidelijk dat Mickey steeds te vroeg of te laat is
Donald Duck fan waarschijnlijkquote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Zuurpruim Melroy vindt het natuurlijk weer niks.
Pics en gifjes?quote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die van Tate Mcrae mag er tegenwoordig ook wezen met haar 'just keep watching'
Haha haquote:Op zondag 23 november 2025 06:46 schreef vul_maar_in het volgende:
ahahaha
"Wat ben ik blij dat we volgende week naar een echt circuit gaan"
dan weet hij ook hoe de luisteraars van viaplay zich voelen als ze hem aan moeten horenquote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Allang blij dat ze op tv zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zie je live in het echt ook gewoon hoor, maar die mokerdomme yanks zijn daar te achterlijk voor en vinden dit fantastisch waarschijnlijk.
Mol en Plooij hadden er ook niet zoveel mee.quote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef heywoodu het volgende:
MICKEY MOUSE, wie kent hem niet,quote:Op zondag 23 november 2025 06:47 schreef -XOR- het volgende:
Zoals ooit Michael van Praag zei over Mickey Mouse mascottes: "De fik erin".
Dat was die legoauto.quote:
dat je die nog had zegt al genoegquote:Op zondag 23 november 2025 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zie al waar mijn geld naartoe gaat
* HiDiHo zegt Disney abbo maar op
Die was nu roze.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |