Stuk of 40quote:Op zondag 23 november 2025 08:35 schreef gbm het volgende:
[..]
Dubbele DSQ, extra punten in aftrek voor Norris...
Er zijn veel vaker DSQ voor geweestquote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit is waar Hülkenberg een DQ voor kreeg in Bahrein?
Had hij toen ook precies het minimum?quote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
beide mercedessen toch?quote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
zit ik (ook) verkeerd te lezen? ah ja LESS thanquote:Op zondag 23 november 2025 08:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had hij toen ook precies het minimum?
EDIT Wél onder het minimum. Meer koffie nodig![]()
Onderquote:
Dus gewoon DSQ.quote:Op zondag 23 november 2025 08:40 schreef Nizno het volgende:
The measured thickness was less than 9 mm on both cars, which is the minimum thickness required
by TR Article 3.5.9 e).
Minder dan 9 mm, wat het het minimum is --> Die 9 mm is het minimum en beide zitten eronder.quote:
Kloptquote:Op zondag 23 november 2025 08:41 schreef franklop het volgende:
Sowieso hadden ze bij precies 9mm gewoon voldaan aan reglement
Ja ik had de post aangepast, snel eroverheen gelezen.quote:Op zondag 23 november 2025 08:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minder dan 9 mm, wat het het minimum is --> Die 9 mm is is het minimum en beide zitten eronder.
Ik op *kuch* televisie kijken op Espn sport amerika (er moet toch ergens live nieuws te zien zijn) steekpartij door American Footballplayer haha.quote:Op zondag 23 november 2025 08:41 schreef Nizno het volgende:
Sky gaat straks bezig met de herhaling van de race....
dit is spannender dan heel die race
Dat is heus meer dan 1x gemetenquote:Op zondag 23 november 2025 08:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik had de post aangepast, snel eroverheen gelezen.
Ik hoop dat het meetgereedschap van Jo goed is.
Ook door McLaren zelfquote:Op zondag 23 november 2025 08:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is heus meer dan 1x gemeten
Op het circuit heeft een American Footballplayer iemand gestoken?!quote:Op zondag 23 november 2025 08:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik op *kuch* televisie kijken op Espn sport amerika (er moet toch ergens live nieuws te zien zijn) steekpartij door American Footballplayer haha.
Iedereen is al van dat circuit af behalve wat security mensen en de teams.
ja ted liet al zien dat iedereen weg ging, behalve in de garage van McL, want daar brand nog licht.quote:Op zondag 23 november 2025 08:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik op *kuch* televisie kijken op Espn sport amerika (er moet toch ergens live nieuws te zien zijn) steekpartij door American Footballplayer haha.
Iedereen is al van dat circuit af behalve wat security mensen en de teams.
Wat als naast dit, er ook te weinig benzine is gemeten?quote:Op zondag 23 november 2025 08:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minder dan 9 mm, wat het het minimum is --> Die 9 mm is het minimum en beide zitten eronder.
Ná de race is spannenderquote:
je kan maar 1 DSQ krijgenquote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Wat als naast dit, er ook te weinig benzine is gemeten?
Dan was daar ook een document vanquote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Een grotere straf dan een dsq is er toch niet?quote:Op zondag 23 november 2025 08:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Klopt. En je kunt maar 1x een DSQ krijgen. En puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoorquote:Op zondag 23 november 2025 08:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Een grotere straf dan een dsq is er toch niet?
Kost ze wel 10 grid plaatsen, dus of ze dat doen betwijfel ik.quote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Stel dat ze beide DSQ krijgen. Dan McLaren in Qatar een nieuwe motor in hun pool doen om een eventuele motorplof in de laatste 2 raceweekenden te voorkomen.
Nee. Puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoorquote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ja die snap ik daarom mijn vraag. Staan er nog andere strafpunten op of boetes?
Dat is alleen een straf bij het overschrijden van het budgetcap.quote:Op zondag 23 november 2025 08:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoor
waarom scheld je hem uit voor kloot? dat is ook niet lief.quote:Op zondag 23 november 2025 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kloot. En je kunt maar 1x een DSQ krijgen. En puntenaftrek is geen bestaande straf hiervoor
Waar zie jij dat?quote:Op zondag 23 november 2025 08:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom scheld je hem uit voor kloot? dat is ook niet lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |