Stuk of 40quote:Op zondag 23 november 2025 08:35 schreef gbm het volgende:
[..]
Dubbele DSQ, extra punten in aftrek voor Norris...
Er zijn veel vaker DSQ voor geweestquote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
Dit is waar Hülkenberg een DQ voor kreeg in Bahrein?
Had hij toen ook precies het minimum?quote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
beide mercedessen toch?quote:Op zondag 23 november 2025 08:37 schreef heywoodu het volgende:
zit ik (ook) verkeerd te lezen? ah ja LESS thanquote:Op zondag 23 november 2025 08:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had hij toen ook precies het minimum?
EDIT Wél onder het minimum. Meer koffie nodig![]()
Onderquote:
Dus gewoon DSQ.quote:Op zondag 23 november 2025 08:40 schreef Nizno het volgende:
The measured thickness was less than 9 mm on both cars, which is the minimum thickness required
by TR Article 3.5.9 e).
Minder dan 9 mm, wat het het minimum is --> Die 9 mm is het minimum en beide zitten eronder.quote:
Kloptquote:Op zondag 23 november 2025 08:41 schreef franklop het volgende:
Sowieso hadden ze bij precies 9mm gewoon voldaan aan reglement
Ja ik had de post aangepast, snel eroverheen gelezen.quote:Op zondag 23 november 2025 08:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minder dan 9 mm, wat het het minimum is --> Die 9 mm is is het minimum en beide zitten eronder.
Ik op *kuch* televisie kijken op Espn sport amerika (er moet toch ergens live nieuws te zien zijn) steekpartij door American Footballplayer haha.quote:Op zondag 23 november 2025 08:41 schreef Nizno het volgende:
Sky gaat straks bezig met de herhaling van de race....
dit is spannender dan heel die race
Dat is heus meer dan 1x gemetenquote:Op zondag 23 november 2025 08:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja ik had de post aangepast, snel eroverheen gelezen.
Ik hoop dat het meetgereedschap van Jo goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |