Ben ik eens hoor, er zou er maar 1 gaan bowlen, maar dat is hoe de Fia er naar kijkt. Er wordt niet meer over gesproken.quote:Op zondag 23 november 2025 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zéker wel foul hoor, dit had echt gruwelijk fout kunnen gaan en had absoluut nooit mogen gebeuren.
ook bij F1tvquote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allard had dat gehoord, blijkbaar
Is ook logisch natuurlijk, Norris zei 'fucked', dus de prioriteiten lijken me wel even duidelijk voor deze week.quote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ben ik eens hoor, er zou er maar 1 gaan bowlen, maar dat is hoe de Fia er naar kijkt. Er wordt niet meer over gesproken.
Goed interview dat.quote:Op zondag 23 november 2025 07:09 schreef heywoodu het volgende:
"Nadat Norris de deur dicht gooide moest ik natuurlijk even tot tien tellen. 1, 2, 10."
Norris heeft het bevestigd inmiddelsquote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allard had dat gehoord, blijkbaar
Te hard gepushed om Max bij te houden.quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Waar komt dat te weinig benzine bij Norris vandaan?
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoekenquote:Op zondag 23 november 2025 07:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Te hard gepushed om Max bij te houden.
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?quote:Op zondag 23 november 2025 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoeken
Nu op F1TV post racequote:Op zondag 23 november 2025 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoeken
Piastri heeft met een slangetje wat brandstof weg laten lopenquote:Op zondag 23 november 2025 07:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?
De FIA probeert Verstappen aan de titel te helpen (alweer!)quote:Op zondag 23 november 2025 07:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Piastri heeft met een slangetje wat brandstof weg laten lopen
Mijn hoofd doet rare dingenquote:Op zondag 23 november 2025 07:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?
Ah zo. Tja, dat zou ik geen complot noemen, maar gewoon een kwestie van je concurrentie niet van onnodige informatie voorzienquote:Op zondag 23 november 2025 07:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet rare dingen
Nou ja zoiets simpels als we willen niet aangeven wat het probleem is dus, dan maar een sensor die aangeeft dat er een benzine tekort dreigt.
Je zal nu de meting moeten en constateren dat er te weinig in zit..... je leven niet meer zeker....quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef vosss het volgende:
https://www.fia.com/docum(...)Vegas%20Grand%20Prix
Maar in de gaten houden met Norris en z'n benzine.
Jawel johquote:Op zondag 23 november 2025 07:24 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Je zal nu de meting moeten en constateren dat er te weinig in zit..... je leven niet meer zeker....
Gewicht kan ook een issue zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef vosss het volgende:
https://www.fia.com/docum(...)Vegas%20Grand%20Prix
Maar in de gaten houden met Norris en z'n benzine.
Ik kan in het 1ste kwartaal van volgend jaar eindelijk weer simracen in VR. Met mijn netvliesgekut en alles.quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef pmponer het volgende:
Zie je toch dat het Simmen en Racen niet ver uit elkaar ligt.
Giedo vindt het maar prachtig
Het is je gegund, wat speel je? (Ac / Acc doe ik)quote:Op zondag 23 november 2025 07:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan in het 1ste kwartaal van volgend jaar eindelijk weer simracen in VR. Met mijn netvliesgekut en alles.
Althans dat poog ik af te dwingen.
Laatste tijd, voor augustus dus, meestal Automobilista 2.quote:Op zondag 23 november 2025 07:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het is je gegund, wat speel je? (Ac / Acc doe ik)
En uiteraard logisch om te melden als je via via zulke dingen hoort.quote:Op zondag 23 november 2025 07:38 schreef Red_85 het volgende:
Gerucht op viaplee:
Norris te weinig benzine aan boord.
'hopium'
was niet alleen op viaplay een geruchtquote:Op zondag 23 november 2025 07:38 schreef Red_85 het volgende:
Gerucht op viaplee:
Norris te weinig benzine aan boord.
'hopium'
Dat zou DQ zijn. Ik vermoed dat er uiteindelijk niks aan de hand is, maar als dat wel zo is, is het geen 5s tijdstrafquote:
Ik verwachtte er niks van, tot daarnet. Nu er tóch een (superkleine) kans lijkt te zijn dat het werkelijk zo is..quote:Op zondag 23 november 2025 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Giedo vangt geruchten op dat Norris' auto te licht is, dat er iemand van McLaren weg werd getrokken voor een camera enzo
Maar goed, ik verwacht daar verder niks van
Geeft toch een beetje omgekeerde Abu Dhabi 2021-vibes met het constant kijken of er een nieuw document isquote:Op zondag 23 november 2025 07:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwachtte er niks van, tot daarnet. Nu er tóch een (superkleine) kans lijkt te zijn dat het werkelijk zo is..
"niet de beste site" heb ik ooit eerder gedacht, bij het eerste bericht/gerucht over Verstappen's move naar Red Bull. "Niet de beste site", dacht ik, dus niet ingezet op "Verstappen wint Spanje" die ik gewoon voor mijn neus had staan met een notering van 201 keer de inzetquote:Op zondag 23 november 2025 07:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier waar het gerucht vandaan komt (let op: niet de beste site): https://www.gpfans.com/nl(...)utm_source=onesignal
De auto staat toch gewoon in parc fermee? Lijkt mij niet logisch dat er eventuele tests in de garage van McLaren zijnquote:Op zondag 23 november 2025 07:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier waar het gerucht vandaan komt (let op: niet de beste site): https://www.gpfans.com/nl(...)utm_source=onesignal
Dan lijkt er wel meer aan de hand te zijn. Te weinig benzine of te licht is een parc ferme issue. Daarvoor hoef je niet naar het team.quote:Op zondag 23 november 2025 07:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
En als het dan toch back to back moet, doe het dan gelijk na Brazilië met daarna een week geen race.quote:Op zondag 23 november 2025 07:47 schreef Nizno het volgende:
Max in de persco...
Ik ben niet zo'n showman. Maar goed het hoort bij Vegas en we doen het er maar mee.
Norris vond het dit keer goed te doen, vorige keren was too much.
Had wel wat warmer gemogen.
wat ik ergens in de verte door kreeg van George (die was als eerste en ik had nog niet door waar het over ging)
prima racelocatie, zou alleen niet in een backtoback moeten zijn maar een standalone race
Voor de fans zijn de tijden alleen wel balen.
Dan moeten ze gezien het moment van racen wel eerst met Vegas beginnenquote:Op zondag 23 november 2025 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als het dan toch back to back moet, doe het dan gelijk na Brazilië met daarna een week geen race.
Die tijd is ook ruk.quote:Op zondag 23 november 2025 07:47 schreef Nizno het volgende:
Max in de persco...
Ik ben niet zo'n showman. Maar goed het hoort bij Vegas en we doen het er maar mee.
Norris vond het dit keer goed te doen, vorige keren was too much.
Had wel wat warmer gemogen.
wat ik ergens in de verte door kreeg van George (die was als eerste en ik had nog niet door waar het over ging)
prima racelocatie, zou alleen niet in een backtoback moeten zijn maar een standalone race
Voor de fans zijn de tijden alleen wel balen.
eerst hele tabblad maar geluid uit gezet,3 filmpjes met geluid tegelijk is wat te veelquote:Op zondag 23 november 2025 07:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is helemaal primaquote:Op zondag 23 november 2025 07:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan moeten ze gezien het moment van racen wel eerst met Vegas beginnen
en niet vergeten dat ze ook in de woestijn zitten daar dus overdag is ook niet handigquote:Op zondag 23 november 2025 07:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is helemaal prima
Vegas moet je sowieso op zaterdagavond doen inderdaad, op zondag is TV-technisch natuurlijk godsonmogelijk.
Qua warmte valt dat in deze tijd van het jaar wel mee, komende dagen zie ik ook overdag ondanks alleen maar zon een nog wel acceptabele 18 gradenquote:Op zondag 23 november 2025 07:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
en niet vergeten dat ze ook in de woestijn zitten daar dus overdag is ook niet handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |