Ben ik eens hoor, er zou er maar 1 gaan bowlen, maar dat is hoe de Fia er naar kijkt. Er wordt niet meer over gesproken.quote:Op zondag 23 november 2025 07:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh zéker wel foul hoor, dit had echt gruwelijk fout kunnen gaan en had absoluut nooit mogen gebeuren.
ook bij F1tvquote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allard had dat gehoord, blijkbaar
Is ook logisch natuurlijk, Norris zei 'fucked', dus de prioriteiten lijken me wel even duidelijk voor deze week.quote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ben ik eens hoor, er zou er maar 1 gaan bowlen, maar dat is hoe de Fia er naar kijkt. Er wordt niet meer over gesproken.
Goed interview dat.quote:Op zondag 23 november 2025 07:09 schreef heywoodu het volgende:
"Nadat Norris de deur dicht gooide moest ik natuurlijk even tot tien tellen. 1, 2, 10."
Norris heeft het bevestigd inmiddelsquote:Op zondag 23 november 2025 07:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Allard had dat gehoord, blijkbaar
Te hard gepushed om Max bij te houden.quote:Op zondag 23 november 2025 07:12 schreef Dazalbest1 het volgende:
Waar komt dat te weinig benzine bij Norris vandaan?
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoekenquote:Op zondag 23 november 2025 07:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Te hard gepushed om Max bij te houden.
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?quote:Op zondag 23 november 2025 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoeken
Nu op F1TV post racequote:Op zondag 23 november 2025 07:19 schreef pmponer het volgende:
[..]
Toch raar met die rondje vsc, maar goed ik wil ook niet overal een complot achter zoeken
Piastri heeft met een slangetje wat brandstof weg laten lopenquote:Op zondag 23 november 2025 07:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?
De FIA probeert Verstappen aan de titel te helpen (alweer!)quote:Op zondag 23 november 2025 07:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
Piastri heeft met een slangetje wat brandstof weg laten lopen
Mijn hoofd doet rare dingenquote:Op zondag 23 november 2025 07:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat voor complot zou je hier überhaupt bij kunnen verzinnen?
Ah zo. Tja, dat zou ik geen complot noemen, maar gewoon een kwestie van je concurrentie niet van onnodige informatie voorzienquote:Op zondag 23 november 2025 07:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet rare dingen
Nou ja zoiets simpels als we willen niet aangeven wat het probleem is dus, dan maar een sensor die aangeeft dat er een benzine tekort dreigt.
Je zal nu de meting moeten en constateren dat er te weinig in zit..... je leven niet meer zeker....quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef vosss het volgende:
https://www.fia.com/docum(...)Vegas%20Grand%20Prix
Maar in de gaten houden met Norris en z'n benzine.
Jawel johquote:Op zondag 23 november 2025 07:24 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Je zal nu de meting moeten en constateren dat er te weinig in zit..... je leven niet meer zeker....
Gewicht kan ook een issue zijn.quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef vosss het volgende:
https://www.fia.com/docum(...)Vegas%20Grand%20Prix
Maar in de gaten houden met Norris en z'n benzine.
Ik kan in het 1ste kwartaal van volgend jaar eindelijk weer simracen in VR. Met mijn netvliesgekut en alles.quote:Op zondag 23 november 2025 07:23 schreef pmponer het volgende:
Zie je toch dat het Simmen en Racen niet ver uit elkaar ligt.
Giedo vindt het maar prachtig
Het is je gegund, wat speel je? (Ac / Acc doe ik)quote:Op zondag 23 november 2025 07:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan in het 1ste kwartaal van volgend jaar eindelijk weer simracen in VR. Met mijn netvliesgekut en alles.
Althans dat poog ik af te dwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |