SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op donderdag 20 november 2025 07:36 schreef Moeraskat het volgende:
MIJN LIEVELINGSKOEN is jaaaarig![]()
Gefeliciteerd!
Maar ik hoor nu ook dat het koud is bij hem thuis, binnen? Heeft die man geen kachel?quote:Op donderdag 20 november 2025 07:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb straks online college dus dat lijkt me praktisch
17,5quote:Op donderdag 20 november 2025 07:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Maar ik hoor nu ook dat het koud is bij hem thuis, binnen? Heeft die man geen kachel?
Klagen is leuker.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Maar ik hoor nu ook dat het koud is bij hem thuis, binnen? Heeft die man geen kachel?
O vandaar. Je zat te wachten, dacht al waarom komt hij nu nietquote:Op donderdag 20 november 2025 07:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet ik had de lapo, maar een verjaardagstopic voor jezelf starten is een no-go
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2025 07:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet ik had de lapo, maar een verjaardagstopic voor jezelf starten is een no-go
Gefeliciteerd Koens! mooie dag gewenstquote:Op donderdag 20 november 2025 07:59 schreef Koen66 het volgende:
Dat wordt stoken.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:30 schreef Nattekat het volgende: [..] Klopt
Deze verschrikkelijk koude week begint z'n tol te eisen.
22 graden?quote:Op donderdag 20 november 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
het is hier ook super koud maar dat geloven jullie vast niet
Hoe koud is het daar, hier zijn de autoramen bevroren en geeft de thermometer nu 1 graad aanquote:Op donderdag 20 november 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
zover zijn we hier nog nietquote:Op donderdag 20 november 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe koud is het daar, hier zijn de autoramen bevroren en geeft de thermometer nu 1 graad aan
O dat is inderdaad erg koudquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 07:59 schreef Koen66 het volgende:
spijkerbroek , shirt en jasjequote:Op donderdag 20 november 2025 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je je dikke vest en handschoenen al aan?
quote:Op donderdag 20 november 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
spijkerbroek , shirt en jasje
dat is in januari in spanje ook altijd mooi. dan lopen mensen met winterjassen en mensen in korte broek ook door elkaarquote:Op donderdag 20 november 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
en zie allemaal mensen in korte broek
quote:Op donderdag 20 november 2025 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is in januari in spanje ook altijd mooi. dan lopen mensen met winterjassen en mensen in korte broek ook door elkaar
Grotendeels besmurfd hier.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een symbooltje op de weersvoorspelling dat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik denk natte sneeuw.
18+ graden is korte broekenweerquote:Op donderdag 20 november 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
en zie allemaal mensen in korte broek
Hier probeert het zonnetje er door te komenquote:
Het is inmiddels gestopt met regenen, maar ik zie waarschijnlijk niet echt veel daglicht vandaag. Te ver bij de ramen vandaan.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier probeert het zonnetje er door te komen
quote:ANWB verwacht vanavond 'recordspits' door natte sneeuw en hagel
quote:Treinen met reizigers gestrand door rijp op de bovenleiding
Hopen dat 'ie thuiswerkt.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:36 schreef Recce het volgende:
Het wordt hoe dan ook een fantastische dag voor NatteKat:
[..]
[..]
O dat is minder, hou niet van een ruimte waar ik niet lekker naar buiten kan kijkenquote:Op donderdag 20 november 2025 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is inmiddels gestopt met regenen, maar ik zie waarschijnlijk niet echt veel daglicht vandaag. Te ver bij de ramen vandaan.
Mja. Werk. Niet heel veel te zeggen over m'n uitzicht.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hou niet van een ruimte waar ik niet lekker naar buiten kan kijken
Hier heeft het niet geregend, wel gevroren
Daarom afwisselen.quote:
Nee, dat is ook zoquote:Op donderdag 20 november 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja. Werk. Niet heel veel te zeggen over m'n uitzicht.
Je hebt 'm geroepen.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:36 schreef Recce het volgende:
Het wordt hoe dan ook een fantastische dag voor NatteKat:
[..]
[..]
Ik had wel zin in weer een aflevering van "De onmogelijke reizen van Kat".quote:Op donderdag 20 november 2025 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie thuiswerkt.
Voor ons dan he.
Wasmachine kan veel aan hoor.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb voorlopig geen koffie nodig, ik ken de remweg van m'n auto bij 100 en heb mogelijk een nieuwe onderbroek nodig.
Topshow
Wederom, afwisselen.quote:
Stoplicht vlak voor kantoorquote:Op donderdag 20 november 2025 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wasmachine kan veel aan hoor.
Nu op het werk of schuifelt het?
Ga er vanuit dat hij nog wel een schone onderbroek bij zich heeft.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wasmachine kan veel aan hoor.
Nu op het werk of schuifelt het?
Dagje commando kan ook wel.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat hij nog wel een schone onderbroek bij zich heeft.
Okequote:Op donderdag 20 november 2025 07:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17,5
Nog niet nodig gehad. En ik ga nu ook weg, dus waarom aanzetten.
Geloof dat prima.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
Als jij een rokje aan wil doen moet je dat vooral doen.quote:
En anders?quote:
Jij mag prima een rokje aan.quote:
ziet er wel gezellig uitquote:Op donderdag 20 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles over dit gebouw gehoord? Dit is in vietnam en dit zijn allemaal verschillende koffie barretjes
[ afbeelding ]
Huh, ken 'm niet, maar zou in miniatuur bouwen.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles over dit gebouw gehoord? Dit is in vietnam en dit zijn allemaal verschillende koffie barretjes
[ afbeelding ]
Nee. Wel fijn dat ze ook vegetarian koffie hebbenquote:Op donderdag 20 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Als het ineens van 38 naar 26 gaat, dan merk je dat wel jaquote:
ziet er leuk uit zo he met die lampjesquote:Op donderdag 20 november 2025 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huh, ken 'm niet, maar zou in miniatuur bouwen.
Misschien ijzel / gladheid?quote:Op donderdag 20 november 2025 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een symbooltje op de weersvoorspelling dat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik denk natte sneeuw.
ze hebben ook koffie met een rauw ei heb ik gelezenquote:Op donderdag 20 november 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel fijn dat ze ook vegetarian koffie hebben
nou dat nietquote:Op donderdag 20 november 2025 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als het ineens van 38 naar 26 gaat, dan merk je dat wel ja
Werkt ook in cocktails, dus waarom ook niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben ook koffie met een rauw ei heb ik gelezen
Zal wel te specifiek zijn.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er leuk uit zo he met die lampjes
(The Café Apartment itself is a unique place, filled with small local shops, cozy cafés and creative spaces stacked inside an old building.
📍Ho Chi Minh City, Vietnam 🇻🇳)
misschien kan je hem in miniatuur kopen?
Daarom heb ik er zelf altijd een korte broek onder, dan is het immer korte broek.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeg, denk eens aan alle auti's hier!
Amsterdam staat bovenaan de lijst van minst aantrekkelijke steden? dit snap ik welquote:
quote:Het KNMI raadt fietsers aan om het zadel lager te zetten en een beetje lucht uit de fietsbanden te laten lopen. Op die manier krijg je meer grip op de weg en met een lager zadel raken je voeten beter de grond.
Oh ik vind het altijd wel fijn als ik mijn voeten aan de grond kan zetten.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Sinds wanneer geeft het KNMI fietstips?
[..]
Volgens mij ging die post over je UI, maar door alle veranderingen ben ik het nu ook kwijt.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik er zelf altijd een korte broek onder, dan is het immer korte broek.
Ik ben nog niet wakker en koffie doet niks.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ging die post over je UI, maar door alle veranderingen ben ik het nu ook kwijt.
Nou ja, m'n zadel staat niet zodanig hoog dat ik mezelf bij iedere stop uit het zadel moet lanceren, maar volgens mij impliceren ze hier dat je bijna met je voeten plat op de grond zou moeten staan.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd wel fijn als ik mijn voeten aan de grond kan zetten.
Westen genotquote:Op donderdag 20 november 2025 08:47 schreef STING het volgende:
Gaat lekker
https://nos.nl/artikel/25(...)em-door-winters-weer
Dat wordt denk ik een dagje thuiswerken.
Oh noes! Mijn koffie begint langzaam iets te doen.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker en koffie doet niks.
Waar is epilepsiegodin @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 20 november 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb voorlopig geen koffie nodig, ik ken de remweg van m'n auto bij 100 en heb mogelijk een nieuwe onderbroek nodig.
Topshow
Oke Coquote:Op donderdag 20 november 2025 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn koffie pruttelt.
Oh ja payday vandaaggauw geld wegsluizen
Nada. Nooit. Het is meer gewoonte en voor de smaak eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Mijn koffie begint langzaam iets te doen.
HAMSTEREN!!quote:Vrees voor eiertekort door vogelgriep: ‘Kans is klein dat er genoeg eieren in de winkels liggen komende week’
Je begint liever met 3 red bull?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nada. Nooit. Het is meer gewoonte en voor de smaak eigenlijk.
Ik ben er wel gevoelig voor. Ik moet ook niet te veel drinken, anders krijg ik allerlei lichamelijke verschijnselen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nada. Nooit. Het is meer gewoonte en voor de smaak eigenlijk.
Als je beide voeten plat op de grond kan zetten terwijl je op je zadel zit, dan wordt het fietsen wel erg onaangenaamquote:Op donderdag 20 november 2025 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, m'n zadel staat niet zodanig hoog dat ik mezelf bij iedere stop uit het zadel moet lanceren, maar volgens mij impliceren ze hier dat je bijna met je voeten plat op de grond zou moeten staan.
En da's allemaal best, ik was vooral verwonderd dat er überhaupt fietstips in het nieuwsbericht staan.
Daar ga ik alleen maar van bibberen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je begint liever met 3 red bull?
quote:Op donderdag 20 november 2025 08:57 schreef kwiwi het volgende:
We zitten precies op de sneeuwgrens. Sneeuw in de achtertuin, maar niet in de voortuin die zo'n 15 meter lager ligt
ik las in de soepquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was wel glibberig op de stoep.
Daarom.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je beide voeten plat op de grond kan zetten terwijl je op je zadel zit, dan wordt het fietsen wel erg onaangenaam
OMGquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hophophop.quote:
ah ja ga om 5 badmintonnenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hophophop.
Ik heb gisteren ook gesport, nu jouw beurt
opgewonden buurvrouw net voorbij geweest?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
campington leukquote:Op donderdag 20 november 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja ga om 5 badmintonnen![]()
nu moet ik hier opruimen
STINGquote:
Hier nog steeds alles met een wit laagje door het vriezen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ziet er wel echt een stuk beter uit dan vanmorgen inmiddels.
Ja gezeik begint nu al.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op het spoor ook alweer chaos met bevroren bovenleidingen.
Oh nee, hier heeft het niet gevroren. Dan had de neerslag er anders uitgezien dan Heul Veul regen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier nog steeds alles met een wit laagje door het vriezen.
Het is hier nog steeds aan het vriezen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, hier heeft het niet gevroren. Dan had de neerslag er anders uitgezien dan Heul Veul regen.
Fijn dat ie gevonden is.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ah ze hebben het lichaam van de verdronken man gevonden
Nou ja liever dat ze hem alsnog vinden dan dat de familie geen afscheid kan nemen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Komt 'ie in ieder geval niet op een random plek aanspoelen en kunnen nabestaanden het afsluiten.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Vooral ook voor dat kind dat door zijn/haar toedoen, zijn/haar vader kwijt is.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug was er een vrouw op het eiland hier naast van een rots mee genomen door een golf terwijl ze yoga aan het doen was. Was natuurlijk geen plek voor mensen om te komen. haar partner zag het gebeuren, ging het water in om haar te redden en beide zijn verdronken
Gelukkig is alles hier gelijkvloers.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
ik was vanmorgen bijna heel snel beneden geweest... gelukkig uiteindelijk maar drie traptreden gemist..
en mijn telefoon lag op bed.. dus dan overdenk je even je keuzes... alleenwonend...
Oeh... Graag rustig de trap af lopen de volgende keer.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
ik was vanmorgen bijna heel snel beneden geweest... gelukkig uiteindelijk maar drie traptreden gemist..
en mijn telefoon lag op bed.. dus dan overdenk je even je keuzes... alleenwonend...
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug was er een vrouw op het eiland hier naast van een rots mee genomen door een golf terwijl ze yoga aan het doen was. Was natuurlijk geen plek voor mensen om te komen. haar partner zag het gebeuren, ging het water in om haar te redden en beide zijn verdronken
lekker gutsenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week zondag liep ik nog te zweten in m'n tussenjas.
Nee, dit gaat over wat anders, wel op blijven lettenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
Is elke dag klagen over de file nu een nieuw dingetje?
oke opoequote:Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is alles hier gelijkvloers.
jaquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral ook voor dat kind dat door zijn/haar toedoen, zijn/haar vader kwijt is.
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
dat is niet nieuw hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
ja dat was ook zeker 1 van de keuzes die ik overdacht....quote:Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh... Graag rustig de trap af lopen de volgende keer.
Ooit was dit wel voor bejaarden. Ik heb ook twee deuren naar mijn slaapkamer, vanuit de woonkamer kan je er ook meteen komen.quote:
Ik hoop niet dagelijks in de file te staan.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
Eromheen vooralquote:Op donderdag 20 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij was het toch die voorstelde om door de file te rammen?
Ohhhh.quote:
Jij hebt even gekeken of het een goed idee was?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij was het toch die voorstelde om door de file te rammen?
Je moet nog veel leren.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohhhh.
Ja ik trapte net als een mietje vol op de rem tot abs aan toe, maar nu snap ik hem.
Weet wel dat ik voortaan een schone onderbroek mee moet nemenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren.
Ik durfde nietquote:Op donderdag 20 november 2025 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt even gekeken of het een goed idee was?
Dat is altijd wel een goed ideequote:Op donderdag 20 november 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet wel dat ik voortaan een schone onderbroek mee moet nemen
Adobequote:Op donderdag 20 november 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Computer opnieuw opstarten vanwege een Adobe update. 🤔
Vrij gebruikelijk bij huizen van een bepaalde leeftijd, dat je rondjes kan lopen door je huis via alle deuren.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit was dit wel voor bejaarden. Ik heb ook twee deuren naar mijn slaapkamer, vanuit de woonkamer kan je er ook meteen komen.
zodat je niet kan verdwalenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrij gebruikelijk bij huizen van een bepaalde leeftijd, dat je rondjes kan lopen door je huis via alle deuren.
klinkt ook als een seniorenwoningquote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Het huis van m'n zus had twee deuren in de badkamer. Eentje naar een halletje en eentje naar de grote slaapkamer. Die tweede hebben ze dichtgemaakt omdat het extreem onzinnig is.
Wat dachten ze dan
Onzinnig is het toch niet?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Het huis van m'n zus had twee deuren in de badkamer. Eentje naar een halletje en eentje naar de grote slaapkamer. Die tweede hebben ze dichtgemaakt omdat het extreem onzinnig is.
Wat dachten ze dan
niet tegenspreken. anders krijgen we weer een nattekittentantrumquote:Op donderdag 20 november 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onzinnig is het toch niet?
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onzinnig is het toch niet?
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet tegenspreken. anders krijgen we weer een nattekittentantrum
Vanuit je slaapkamer zo onder de douche duikenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat dachten ze dan
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logeesquote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.
watquote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logees
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logees
Misschien niet, maar wellicht is het juist daarom gedaan? En wat CL zegt.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.
Kan je altijd kiezen wat je gebruikt.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kerngezonde uitstraling?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb nieuwe dagcreme voor 'glow', eens zien of ik er binnenkort fris en fruitig en stralend uitzie.
Wat staat er allemaal op je verlanglijstje ?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik word zo hebberig van Black Friday
ja was een grote badkamer omdat dat vroeger blijkbaar een apart kamertje was en daar hadden ze gewoon 1 badkamer van gemaaktquote:
Word je dan niet een soort kerstbal?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb nieuwe dagcreme voor 'glow', eens zien of ik er binnenkort fris en fruitig en stralend uitzie.
Het is Ger, dus ik voorspel het halve HEMA-assortiment. En boeken.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op je verlanglijstje ?
Bank 2.0quote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vond het wel handig want onder de hoogslaper was dus ruimte voor allerlei troep. waren deurtjes omdat af te sluiten en op de hoogslaper gooide ik al mijn kleding zoals ik nu op de bank doe
Neem aan dat ze die HEMA dingen gewoon krijgt om ons te influencen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is Ger, dus ik voorspel het halve HEMA-assortiment. En boeken.
Werd dat dan niet heel vochtig allemaal?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vond het wel handig want onder de hoogslaper was dus ruimte voor allerlei troep. waren deurtjes omdat af te sluiten en op de hoogslaper gooide ik al mijn kleding zoals ik nu op de bank doe
nee had ik helemaal geen last van. Het was een hele goede plek voor de kussens van de loungebank buiten die ik in de winter binnen haaldequote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd dat dan niet heel vochtig allemaal?
Kom je er nog goed vanaf, anders had je én moeten krabben én nog meer gelazer onderweg.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Al die verhalen over pure chaos door het winterweer... hier was er alleen wat regen.
Je hebt aan het eind van de dag een herkansing natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Al die verhalen over pure chaos door het winterweer... hier was er alleen wat regen.
quote:Het kan donderdag druk worden op de Nederlandse wegen, verwacht de ANWB. Vanwege voorspelde natte sneeuw en hagel kan donderdagavond zelfs een recordspits ontstaan.
Denk dat ik dan niet op werk was aangekomen deze ochtend.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom je er nog goed vanaf, anders had je én moeten krabben én nog meer gelazer onderweg.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik dan niet op werk was aangekomen deze ochtend.
Die noodstop van net in ijzige omstandigheden was hem niet geworden.quote:
Maar dan neem je al aan dat die noodstop een zekerheid zou zijn.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die noodstop van net in ijzige omstandigheden was hem niet geworden.
Goed punt, vlindereffect enzo.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan neem je al aan dat die noodstop een zekerheid zou zijn.
HAPJESquote:Op donderdag 20 november 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe beste vriend staat.
[ afbeelding ]
passen veel bitterballen inquote:Op donderdag 20 november 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Bitterballen in twee batches, altijd gloeiend hete bitterballen.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
Die mand kan in tweeën dus dat is wel chill.
Ben eigenlijk meer van de kipnuggets enz.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bitterballen in twee batches, altijd gloeiend hete bitterballen.
quote:
quote:
Da's wel een beetje vloeken in de kerk hier.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer van de kipnuggets enz.
🤷🏼♀️quote:Op donderdag 20 november 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een beetje vloeken in de kerk hier.
Dan kan je 'm al aanzetten als je naar huis gaat.quote:
Ik zal m'n zonnebril dan wel meenemen als ik weer een keer in het centrum benquote:Op donderdag 20 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
KIEEEPPquote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je al een kippiepan?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje overdreven?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Hoef ik niet te wachten op mijn snacks als ik patat eet.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje overdreven?
Of groenten.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
Of ik kan vlees aan de ene kant doen en aardappeltjes aan de andere kant. 🤷🏼♀️
Ja kan ook maar dat zie ik mezelf wel weer op het gasfornuis opwarmen.quote:
Terms of surrender.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ciele-taal~a418aab3/
'Vredesplan'
Oh ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd of je daar heel veel gebruik van gaat maken eigenlijk
Ja die gek gooit gewoon even Oekraīne onder de bus.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ciele-taal~a418aab3/
'Vredesplan'
vreet jij zo mokerveel danquote:Op donderdag 20 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik niet eigenlijk.Heb liever wat meer ruimte dan dat ik steeds moet nadenken of het in dat ding gaat passen.
...quote:
Nou ja het hele idee van dat ding is dat ik mijn oven een beetje met rust kan laten.quote:
quote:
Bizar eigenlijk. En Poetin lacht zich kapot.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die gek gooit gewoon even Oekraīne onder de bus.
Stuk pompoen in de oven.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
En de grote zegt niet perse iets over de hoeveelheid want sommige dingen nemen meer ruimte in.
Ehhh, Airfryert. DE NIEUWE UNIT.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niet de oven! Die moet juist een beetje met pensioen.
Wel besparen door kortere opwarmtijden nu.quote:
Nice!quote:Op donderdag 20 november 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag ook hopen dat hij wel wat minder stroom gebruikt.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel besparen door kortere opwarmtijden nu.
Ja met raampjes leek me ook wel even chill maar toen dacht ik ja ik zit toch de hele tijd op de bank terwijl dat ding bezig is dus ach af en toe dat ding een keer openen is ook geen ramp.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!
Wij hebben een airfryer met dubbella bovenop elkaar. En raampjes
Da's het bespaarstukje ja.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen dat hij wel wat minder stroom gebruikt.
Jij hebt een camera voor het raampje staan, zodat je op je telefoon kan zien hoe het ervoor staat?quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!
Wij hebben een airfryer met dubbella bovenop elkaar. En raampjes
Gewoon Airfryert naast je op de bank.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt een camera voor het raampje staan, zodat je op je telefoon kan zien hoe het ervoor staat?
De oven gebruikt sowieso absurd veel en nu ik zo'n schermpje heb waar ik op kan zien hoeveel stroom ik gebruik op ieder moment van de dag kreeg ik echt een lichtelijke beroerte als ik hem even aan deed voor wat snackjes.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het bespaarstukje ja.Minder tijd nodig om op te warmen = minder stroom nodig.
Ja hij doet gewoon braaf alles wat Poetin wil, en zonder dat er wat tegenover staat. Bizar eigenlijk. Want wat lost dit op? Over 2 jaar komt Poetin de rest van Oekraīne ook halen. En dan Polen, etc. Want waarom zou hij stoppen?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Bizar eigenlijk. En Poetin lacht zich kapot.
Ja mijn aanrecht staat al zo vol met apparatenquote:Op donderdag 20 november 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
Ik hoor @:dr_flash al denken wat overdreven allemaal!
Oh daar heb ik geen last van. Ik heb mijn magnetron in de stellingkast weten te dumpen bij de wasmachine en nu is mijn aanrecht nog steeds leeg.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mijn aanrecht staat al zo vol met apparaten
Best kans dat ze dan een nieuwe kookunit voor je neerzetten, als je zelf geen keuze hebt over het wanneer die overgang is, is het dacht ik voor de verhuurder.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Maar mijn oven is ook wel redelijk oud. Maar goed ooit moeten we hier van het gas af want dit zou de eerste wijk worden die gasvrij wordt hier in Emmen, oke zal wel. Koop ik dan wel een nieuwe oven en fornuis.
Mijn keuken is recent gedeeltelijk verbouwd en daar hebben ze al rekening gehouden met dat het gas er ooit af gaat.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best kans dat ze dan een nieuwe kookunit voor je neerzetten, als je zelf geen keuze hebt over het wanneer die overgang is, is het dacht ik voor de verhuurder.
quote:Op donderdag 20 november 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja met raampjes leek me ook wel even chill maar toen dacht ik ja ik zit toch de hele tijd op de bank terwijl dat ding bezig is dus ach af en toe dat ding een keer openen is ook geen ramp.
Ik sta gewoon de hele tijd voor de airfryer jaquote:Op donderdag 20 november 2025 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt een camera voor het raampje staan, zodat je op je telefoon kan zien hoe het ervoor staat?
ja magnetron staat hier ook in de kast. En de waterkoker en de koffiezetter. En nou heb ik nog steeds de contactgrill en de airfryer op het aanrecht staan. En alle spulletjes voor de traybakes en een bus cruesli en een blik koeken en een afvalbakje en een keukenrol en een fles afwasmiddel en zo stapelt het allemaal vanzelf op.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van. Ik heb mijn magnetron in de stellingkast weten te dumpen bij de wasmachine en nu is mijn aanrecht nog steeds leeg.![]()
Ja ik kan de magnetron ook niet volledig wegdoen denk ik.
Ik bedoel meer dat wanneer jij je gasfornuis niet meer kan gebruiken door een beslissing van de verhuurder, dat daar doorgaans een vergoeding/tegemoetkoming tegenover staat.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn keuken is recent gedeeltelijk verbouwd en daar hebben ze al rekening gehouden met dat het gas er ooit af gaat.
En de turbodjoekser?quote:Op donderdag 20 november 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja magnetron staat hier ook in de kast. En de waterkoker en de koffiezetter. En nou heb ik nog steeds de contactgrill en de airfryer op het aanrecht staan. En alle spulletjes voor de traybakes en een bus cruesli en een blik koeken en een afvalbakje en een keukenrol en een fles afwasmiddel en zo stapelt het allemaal vanzelf op.
Is dat zo ja?quote:Op donderdag 20 november 2025 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat wanneer jij je gasfornuis niet meer kan gebruiken door een beslissing van de verhuurder, dat daar doorgaans een vergoeding/tegemoetkoming tegenover staat.
Het is anders dan wanneer je intrekt in een pand waar de situatie al zo is, dan heb je voorkennis. Nu is het afwachten wanneer die switch gaat zijn, daar heb jij verder niets over in te brengen, maar je hebt wel zelf (ooit) een gasfornuis geregeld waarschijnlijk, en daar heb je na die switch niets meer aan.
In ieder geval even de moeite waard om uit te zoeken.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat zo ja?Ik dacht echt nou ik krijg ooit een brief en dan mag ik hopen dat ik op tijd genoeg geld heb voor een nieuwe oven/fornuis.
Nee die staat ook in de kast. Gebruik ik bijna nooit eigenlijk.quote:
Krijg meteen zin om bij je op te ruimen als ik dit hoor.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja magnetron staat hier ook in de kast. En de waterkoker en de koffiezetter. En nou heb ik nog steeds de contactgrill en de airfryer op het aanrecht staan. En alle spulletjes voor de traybakes en een bus cruesli en een blik koeken en een afvalbakje en een keukenrol en een fles afwasmiddel en zo stapelt het allemaal vanzelf op.
quote:Op donderdag 20 november 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die staat ook in de kast. Gebruik ik bijna nooit eigenlijk.
Goeie, zal het eens uitzoeken. Thanks voor de tip.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval even de moeite waard om uit te zoeken.Juist bij minima zijn daar potjes voor.
Extra stellingkastquote:Op donderdag 20 november 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik moet niet veel meer erbij kopen want de stellingkast is wel vol. Volgende halte is dan wel het aanrecht.
Ik heb daar tegenwoordig vier () stopcontacten lol dus er kan wel wat staan maar ja ik vind dat zo jammer van dat beetje ruimte. Ik had liever in de woonkamer meer stopcontacten erbij gehad.
Ik heb ZES stopcontacten bij het aanrecht en dan achter me in de muur ook nog eens twee, en dan de weggemoffelde stopcontacten nog voor de oven en vaatwasser en koelkast nog enzo.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik moet niet veel meer erbij kopen want de stellingkast is wel vol. Volgende halte is dan wel het aanrecht.
Ik heb daar tegenwoordig vier () stopcontacten lol dus er kan wel wat staan maar ja ik vind dat zo jammer van dat beetje ruimte. Ik had liever in de woonkamer meer stopcontacten erbij gehad.
Jezusquote:Op donderdag 20 november 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ZES stopcontacten bij het aanrecht en dan achter me in de muur ook nog eens twee, en dan de weggemoffelde stopcontacten nog voor de oven en vaatwasser en koelkast nog enzo.!
Voor als je je waterkoker, wafelijzer, airfryer, mixer, blender en tostiapparaat allemaal tegelijk wil gebruikenquote:Op donderdag 20 november 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ZES stopcontacten bij het aanrecht en dan achter me in de muur ook nog eens twee, en dan de weggemoffelde stopcontacten nog voor de oven en vaatwasser en koelkast nog enzo.!
Jaloers, heb er 2 bij mijn bureau en dat is het in die kamer.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:27 schreef CherryLips het volgende:
In m'n werkkamer heb ik ook vijf stopcontacten. Klein kamertje
Twee zitten achter de boekenkast want geen zin om daar omheen te bouwen, en gebruik ze toch niet. Gebruik er twee bij m'n bureau en dan de losse vijfde voor de printer.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaloers, heb er 2 bij mijn bureau en dat is het in die kamer.
Badkamer 0. Daar hadden ze laatst met de verbouwing best een stopcontactje mogen maken maar ja.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
In de gang ook twee, badkamer twee. Slaapkamer vier.
Hier moet je wel een beetje creatief doen met stekkerdozen enz.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee zitten achter de boekenkast want geen zin om daar omheen te bouwen, en gebruik ze toch niet. Gebruik er twee bij m'n bureau en dan de losse vijfde voor de printer.
Lolquote:Op donderdag 20 november 2025 11:39 schreef Donna het volgende:
Stopcontacten. In 1958 toen ze mijn huis gingen bouwen was daar iig geen behoefte aan.
Ach ik kan beste stukje voortuin missen maar ik weet niet of ze dat goedkeuren.quote:
Mag hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg meteen zin om bij je op te ruimen als ik dit hoor.
ik 4. Heb er nooit meer dan 2 tegelijk nodig eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwehquote:Op donderdag 20 november 2025 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag hoorDoe je ook schoonmaken en zo?
Ik had er eerst 1 maar toen ze bezig waren vroeg ik of twee ook mogelijk was, meteen geregeldquote:Op donderdag 20 november 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Badkamer 0. Daar hadden ze laatst met de verbouwing best een stopcontactje mogen maken maar ja.
Oh sweet summer child.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
De airfryer ziet er wel makkelijk uit om schoon te maken. Chill.
KIIIEEEP.quote:
Is dat landelijk of alleen jij?quote:Op donderdag 20 november 2025 12:18 schreef CherryLips het volgende:
Op 5 december 2 minuten stilte voor Dieuwertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |