Zal wel te specifiek zijn.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ziet er leuk uit zo he met die lampjes
(The Café Apartment itself is a unique place, filled with small local shops, cozy cafés and creative spaces stacked inside an old building.
📍Ho Chi Minh City, Vietnam 🇻🇳)
misschien kan je hem in miniatuur kopen?
Daarom heb ik er zelf altijd een korte broek onder, dan is het immer korte broek.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeg, denk eens aan alle auti's hier!
quote:Het KNMI raadt fietsers aan om het zadel lager te zetten en een beetje lucht uit de fietsbanden te laten lopen. Op die manier krijg je meer grip op de weg en met een lager zadel raken je voeten beter de grond.
Oh ik vind het altijd wel fijn als ik mijn voeten aan de grond kan zetten.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Sinds wanneer geeft het KNMI fietstips?
[..]
Volgens mij ging die post over je UI, maar door alle veranderingen ben ik het nu ook kwijt.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik er zelf altijd een korte broek onder, dan is het immer korte broek.
Ik ben nog niet wakker en koffie doet niks.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ging die post over je UI, maar door alle veranderingen ben ik het nu ook kwijt.
Nou ja, m'n zadel staat niet zodanig hoog dat ik mezelf bij iedere stop uit het zadel moet lanceren, maar volgens mij impliceren ze hier dat je bijna met je voeten plat op de grond zou moeten staan.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik vind het altijd wel fijn als ik mijn voeten aan de grond kan zetten.
Westen genotquote:Op donderdag 20 november 2025 08:47 schreef STING het volgende:
Gaat lekker
https://nos.nl/artikel/25(...)em-door-winters-weer
Dat wordt denk ik een dagje thuiswerken.
Oh noes! Mijn koffie begint langzaam iets te doen.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker en koffie doet niks.
Waar is epilepsiegodin @4EverBlackEyedquote:Op donderdag 20 november 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb voorlopig geen koffie nodig, ik ken de remweg van m'n auto bij 100 en heb mogelijk een nieuwe onderbroek nodig.
Topshow
Oke Coquote:Op donderdag 20 november 2025 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn koffie pruttelt.
Oh ja payday vandaaggauw geld wegsluizen
Nada. Nooit. Het is meer gewoonte en voor de smaak eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh noes! Mijn koffie begint langzaam iets te doen.
HAMSTEREN!!quote:Vrees voor eiertekort door vogelgriep: ‘Kans is klein dat er genoeg eieren in de winkels liggen komende week’
Je begint liever met 3 red bull?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nada. Nooit. Het is meer gewoonte en voor de smaak eigenlijk.
Ik ben er wel gevoelig voor. Ik moet ook niet te veel drinken, anders krijg ik allerlei lichamelijke verschijnselen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nada. Nooit. Het is meer gewoonte en voor de smaak eigenlijk.
Als je beide voeten plat op de grond kan zetten terwijl je op je zadel zit, dan wordt het fietsen wel erg onaangenaamquote:Op donderdag 20 november 2025 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, m'n zadel staat niet zodanig hoog dat ik mezelf bij iedere stop uit het zadel moet lanceren, maar volgens mij impliceren ze hier dat je bijna met je voeten plat op de grond zou moeten staan.
En da's allemaal best, ik was vooral verwonderd dat er überhaupt fietstips in het nieuwsbericht staan.
Daar ga ik alleen maar van bibberen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je begint liever met 3 red bull?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |