Stoplicht vlak voor kantoorquote:Op donderdag 20 november 2025 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wasmachine kan veel aan hoor.
Nu op het werk of schuifelt het?
Ga er vanuit dat hij nog wel een schone onderbroek bij zich heeft.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wasmachine kan veel aan hoor.
Nu op het werk of schuifelt het?
Dagje commando kan ook wel.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat hij nog wel een schone onderbroek bij zich heeft.
Okequote:Op donderdag 20 november 2025 07:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
17,5
Nog niet nodig gehad. En ik ga nu ook weg, dus waarom aanzetten.
Geloof dat prima.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
het is hier ook super koud maar dat geloven jullie vast niet
Als jij een rokje aan wil doen moet je dat vooral doen.quote:
En anders?quote:
Jij mag prima een rokje aan.quote:
ziet er wel gezellig uitquote:Op donderdag 20 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles over dit gebouw gehoord? Dit is in vietnam en dit zijn allemaal verschillende koffie barretjes
[ afbeelding ]
Huh, ken 'm niet, maar zou in miniatuur bouwen.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie welles over dit gebouw gehoord? Dit is in vietnam en dit zijn allemaal verschillende koffie barretjes
[ afbeelding ]
Nee. Wel fijn dat ze ook vegetarian koffie hebbenquote:Op donderdag 20 november 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Als het ineens van 38 naar 26 gaat, dan merk je dat wel jaquote:
ziet er leuk uit zo he met die lampjesquote:Op donderdag 20 november 2025 08:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huh, ken 'm niet, maar zou in miniatuur bouwen.
Misschien ijzel / gladheid?quote:Op donderdag 20 november 2025 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Er staat een symbooltje op de weersvoorspelling dat ik niet helemaal kan plaatsen. Ik denk natte sneeuw.
ze hebben ook koffie met een rauw ei heb ik gelezenquote:Op donderdag 20 november 2025 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Wel fijn dat ze ook vegetarian koffie hebben
nou dat nietquote:Op donderdag 20 november 2025 08:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als het ineens van 38 naar 26 gaat, dan merk je dat wel ja
Werkt ook in cocktails, dus waarom ook niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben ook koffie met een rauw ei heb ik gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |