Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik dan niet op werk was aangekomen deze ochtend.
Die noodstop van net in ijzige omstandigheden was hem niet geworden.quote:
Maar dan neem je al aan dat die noodstop een zekerheid zou zijn.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die noodstop van net in ijzige omstandigheden was hem niet geworden.
Goed punt, vlindereffect enzo.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan neem je al aan dat die noodstop een zekerheid zou zijn.
HAPJESquote:Op donderdag 20 november 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe beste vriend staat.
[ afbeelding ]
passen veel bitterballen inquote:Op donderdag 20 november 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Bitterballen in twee batches, altijd gloeiend hete bitterballen.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
Die mand kan in tweeën dus dat is wel chill.
Ben eigenlijk meer van de kipnuggets enz.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bitterballen in twee batches, altijd gloeiend hete bitterballen.
quote:
quote:
Da's wel een beetje vloeken in de kerk hier.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer van de kipnuggets enz.
🤷🏼♀️quote:Op donderdag 20 november 2025 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een beetje vloeken in de kerk hier.
Dan kan je 'm al aanzetten als je naar huis gaat.quote:
Ik zal m'n zonnebril dan wel meenemen als ik weer een keer in het centrum benquote:Op donderdag 20 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb nieuwe dagcreme voor 'glow', eens zien of ik er binnenkort fris en fruitig en stralend uitzie.
KIEEEPPquote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je al een kippiepan?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje overdreven?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Hoef ik niet te wachten op mijn snacks als ik patat eet.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet een klein beetje overdreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |