ik las in de soepquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was wel glibberig op de stoep.
Daarom.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je beide voeten plat op de grond kan zetten terwijl je op je zadel zit, dan wordt het fietsen wel erg onaangenaam
OMGquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hophophop.quote:
ah ja ga om 5 badmintonnenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hophophop.
Ik heb gisteren ook gesport, nu jouw beurt
opgewonden buurvrouw net voorbij geweest?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
campington leukquote:Op donderdag 20 november 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja ga om 5 badmintonnen![]()
nu moet ik hier opruimen
STINGquote:
Hier nog steeds alles met een wit laagje door het vriezen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ziet er wel echt een stuk beter uit dan vanmorgen inmiddels.
Ja gezeik begint nu al.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op het spoor ook alweer chaos met bevroren bovenleidingen.
Oh nee, hier heeft het niet gevroren. Dan had de neerslag er anders uitgezien dan Heul Veul regen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier nog steeds alles met een wit laagje door het vriezen.
Het is hier nog steeds aan het vriezen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, hier heeft het niet gevroren. Dan had de neerslag er anders uitgezien dan Heul Veul regen.
Fijn dat ie gevonden is.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ah ze hebben het lichaam van de verdronken man gevonden
Nou ja liever dat ze hem alsnog vinden dan dat de familie geen afscheid kan nemen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Komt 'ie in ieder geval niet op een random plek aanspoelen en kunnen nabestaanden het afsluiten.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Vooral ook voor dat kind dat door zijn/haar toedoen, zijn/haar vader kwijt is.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug was er een vrouw op het eiland hier naast van een rots mee genomen door een golf terwijl ze yoga aan het doen was. Was natuurlijk geen plek voor mensen om te komen. haar partner zag het gebeuren, ging het water in om haar te redden en beide zijn verdronken
Gelukkig is alles hier gelijkvloers.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
ik was vanmorgen bijna heel snel beneden geweest... gelukkig uiteindelijk maar drie traptreden gemist..
en mijn telefoon lag op bed.. dus dan overdenk je even je keuzes... alleenwonend...
Oeh... Graag rustig de trap af lopen de volgende keer.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
ik was vanmorgen bijna heel snel beneden geweest... gelukkig uiteindelijk maar drie traptreden gemist..
en mijn telefoon lag op bed.. dus dan overdenk je even je keuzes... alleenwonend...
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug was er een vrouw op het eiland hier naast van een rots mee genomen door een golf terwijl ze yoga aan het doen was. Was natuurlijk geen plek voor mensen om te komen. haar partner zag het gebeuren, ging het water in om haar te redden en beide zijn verdronken
lekker gutsenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week zondag liep ik nog te zweten in m'n tussenjas.
Nee, dit gaat over wat anders, wel op blijven lettenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
Is elke dag klagen over de file nu een nieuw dingetje?
oke opoequote:Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is alles hier gelijkvloers.
jaquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral ook voor dat kind dat door zijn/haar toedoen, zijn/haar vader kwijt is.
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
dat is niet nieuw hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
ja dat was ook zeker 1 van de keuzes die ik overdacht....quote:Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh... Graag rustig de trap af lopen de volgende keer.
Ooit was dit wel voor bejaarden. Ik heb ook twee deuren naar mijn slaapkamer, vanuit de woonkamer kan je er ook meteen komen.quote:
Ik hoop niet dagelijks in de file te staan.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
Eromheen vooralquote:Op donderdag 20 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij was het toch die voorstelde om door de file te rammen?
Ohhhh.quote:
Jij hebt even gekeken of het een goed idee was?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij was het toch die voorstelde om door de file te rammen?
Je moet nog veel leren.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohhhh.
Ja ik trapte net als een mietje vol op de rem tot abs aan toe, maar nu snap ik hem.
Weet wel dat ik voortaan een schone onderbroek mee moet nemenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren.
Ik durfde nietquote:Op donderdag 20 november 2025 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt even gekeken of het een goed idee was?
Dat is altijd wel een goed ideequote:Op donderdag 20 november 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet wel dat ik voortaan een schone onderbroek mee moet nemen
Adobequote:Op donderdag 20 november 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Computer opnieuw opstarten vanwege een Adobe update. 🤔
Vrij gebruikelijk bij huizen van een bepaalde leeftijd, dat je rondjes kan lopen door je huis via alle deuren.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit was dit wel voor bejaarden. Ik heb ook twee deuren naar mijn slaapkamer, vanuit de woonkamer kan je er ook meteen komen.
zodat je niet kan verdwalenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrij gebruikelijk bij huizen van een bepaalde leeftijd, dat je rondjes kan lopen door je huis via alle deuren.
klinkt ook als een seniorenwoningquote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Het huis van m'n zus had twee deuren in de badkamer. Eentje naar een halletje en eentje naar de grote slaapkamer. Die tweede hebben ze dichtgemaakt omdat het extreem onzinnig is.
Wat dachten ze dan
Onzinnig is het toch niet?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Het huis van m'n zus had twee deuren in de badkamer. Eentje naar een halletje en eentje naar de grote slaapkamer. Die tweede hebben ze dichtgemaakt omdat het extreem onzinnig is.
Wat dachten ze dan
niet tegenspreken. anders krijgen we weer een nattekittentantrumquote:Op donderdag 20 november 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onzinnig is het toch niet?
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onzinnig is het toch niet?
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet tegenspreken. anders krijgen we weer een nattekittentantrum
Vanuit je slaapkamer zo onder de douche duikenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat dachten ze dan
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logeesquote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.
watquote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logees
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logees
Misschien niet, maar wellicht is het juist daarom gedaan? En wat CL zegt.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.
Kan je altijd kiezen wat je gebruikt.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kerngezonde uitstraling?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb nieuwe dagcreme voor 'glow', eens zien of ik er binnenkort fris en fruitig en stralend uitzie.
Wat staat er allemaal op je verlanglijstje ?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik word zo hebberig van Black Friday
ja was een grote badkamer omdat dat vroeger blijkbaar een apart kamertje was en daar hadden ze gewoon 1 badkamer van gemaaktquote:
Word je dan niet een soort kerstbal?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb nieuwe dagcreme voor 'glow', eens zien of ik er binnenkort fris en fruitig en stralend uitzie.
Het is Ger, dus ik voorspel het halve HEMA-assortiment. En boeken.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op je verlanglijstje ?
Bank 2.0quote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vond het wel handig want onder de hoogslaper was dus ruimte voor allerlei troep. waren deurtjes omdat af te sluiten en op de hoogslaper gooide ik al mijn kleding zoals ik nu op de bank doe
Neem aan dat ze die HEMA dingen gewoon krijgt om ons te influencen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is Ger, dus ik voorspel het halve HEMA-assortiment. En boeken.
Werd dat dan niet heel vochtig allemaal?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vond het wel handig want onder de hoogslaper was dus ruimte voor allerlei troep. waren deurtjes omdat af te sluiten en op de hoogslaper gooide ik al mijn kleding zoals ik nu op de bank doe
nee had ik helemaal geen last van. Het was een hele goede plek voor de kussens van de loungebank buiten die ik in de winter binnen haaldequote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd dat dan niet heel vochtig allemaal?
Kom je er nog goed vanaf, anders had je én moeten krabben én nog meer gelazer onderweg.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Al die verhalen over pure chaos door het winterweer... hier was er alleen wat regen.
Je hebt aan het eind van de dag een herkansing natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Al die verhalen over pure chaos door het winterweer... hier was er alleen wat regen.
quote:Het kan donderdag druk worden op de Nederlandse wegen, verwacht de ANWB. Vanwege voorspelde natte sneeuw en hagel kan donderdagavond zelfs een recordspits ontstaan.
Denk dat ik dan niet op werk was aangekomen deze ochtend.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom je er nog goed vanaf, anders had je én moeten krabben én nog meer gelazer onderweg.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ik dan niet op werk was aangekomen deze ochtend.
Die noodstop van net in ijzige omstandigheden was hem niet geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |