Het is hier nog steeds aan het vriezen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nee, hier heeft het niet gevroren. Dan had de neerslag er anders uitgezien dan Heul Veul regen.
Fijn dat ie gevonden is.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ah ze hebben het lichaam van de verdronken man gevonden
Nou ja liever dat ze hem alsnog vinden dan dat de familie geen afscheid kan nemen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Komt 'ie in ieder geval niet op een random plek aanspoelen en kunnen nabestaanden het afsluiten.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
Vooral ook voor dat kind dat door zijn/haar toedoen, zijn/haar vader kwijt is.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug was er een vrouw op het eiland hier naast van een rots mee genomen door een golf terwijl ze yoga aan het doen was. Was natuurlijk geen plek voor mensen om te komen. haar partner zag het gebeuren, ging het water in om haar te redden en beide zijn verdronken
Gelukkig is alles hier gelijkvloers.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
ik was vanmorgen bijna heel snel beneden geweest... gelukkig uiteindelijk maar drie traptreden gemist..
en mijn telefoon lag op bed.. dus dan overdenk je even je keuzes... alleenwonend...
Oeh... Graag rustig de trap af lopen de volgende keer.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
ik was vanmorgen bijna heel snel beneden geweest... gelukkig uiteindelijk maar drie traptreden gemist..
en mijn telefoon lag op bed.. dus dan overdenk je even je keuzes... alleenwonend...
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
tijdje terug was er een vrouw op het eiland hier naast van een rots mee genomen door een golf terwijl ze yoga aan het doen was. Was natuurlijk geen plek voor mensen om te komen. haar partner zag het gebeuren, ging het water in om haar te redden en beide zijn verdronken
lekker gutsenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week zondag liep ik nog te zweten in m'n tussenjas.
Nee, dit gaat over wat anders, wel op blijven lettenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
Is elke dag klagen over de file nu een nieuw dingetje?
oke opoequote:Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Gelukkig is alles hier gelijkvloers.
jaquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooral ook voor dat kind dat door zijn/haar toedoen, zijn/haar vader kwijt is.
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Nizno het volgende:
dat is niet nieuw hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
Is elke dag klagen over de file nu een nieuw dingetje?
ja dat was ook zeker 1 van de keuzes die ik overdacht....quote:Op donderdag 20 november 2025 09:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh... Graag rustig de trap af lopen de volgende keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |