Ooit was dit wel voor bejaarden. Ik heb ook twee deuren naar mijn slaapkamer, vanuit de woonkamer kan je er ook meteen komen.quote:
Ik hoop niet dagelijks in de file te staan.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:27 schreef Ama het volgende:
Is elke dag klagen over de file nu een nieuw dingetje?
Eromheen vooralquote:Op donderdag 20 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij was het toch die voorstelde om door de file te rammen?
Ohhhh.quote:
Jij hebt even gekeken of het een goed idee was?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin jij was het toch die voorstelde om door de file te rammen?
Je moet nog veel leren.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohhhh.
Ja ik trapte net als een mietje vol op de rem tot abs aan toe, maar nu snap ik hem.
Weet wel dat ik voortaan een schone onderbroek mee moet nemenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren.
Ik durfde nietquote:Op donderdag 20 november 2025 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt even gekeken of het een goed idee was?
Dat is altijd wel een goed ideequote:Op donderdag 20 november 2025 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet wel dat ik voortaan een schone onderbroek mee moet nemen
Adobequote:Op donderdag 20 november 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Computer opnieuw opstarten vanwege een Adobe update. 🤔
Vrij gebruikelijk bij huizen van een bepaalde leeftijd, dat je rondjes kan lopen door je huis via alle deuren.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit was dit wel voor bejaarden. Ik heb ook twee deuren naar mijn slaapkamer, vanuit de woonkamer kan je er ook meteen komen.
zodat je niet kan verdwalenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrij gebruikelijk bij huizen van een bepaalde leeftijd, dat je rondjes kan lopen door je huis via alle deuren.
klinkt ook als een seniorenwoningquote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Het huis van m'n zus had twee deuren in de badkamer. Eentje naar een halletje en eentje naar de grote slaapkamer. Die tweede hebben ze dichtgemaakt omdat het extreem onzinnig is.
Wat dachten ze dan
Onzinnig is het toch niet?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Het huis van m'n zus had twee deuren in de badkamer. Eentje naar een halletje en eentje naar de grote slaapkamer. Die tweede hebben ze dichtgemaakt omdat het extreem onzinnig is.
Wat dachten ze dan
niet tegenspreken. anders krijgen we weer een nattekittentantrumquote:Op donderdag 20 november 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onzinnig is het toch niet?
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onzinnig is het toch niet?
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet tegenspreken. anders krijgen we weer een nattekittentantrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |