quote:Op donderdag 20 november 2025 08:57 schreef kwiwi het volgende:
We zitten precies op de sneeuwgrens. Sneeuw in de achtertuin, maar niet in de voortuin die zo'n 15 meter lager ligt
ik las in de soepquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was wel glibberig op de stoep.
Daarom.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je beide voeten plat op de grond kan zetten terwijl je op je zadel zit, dan wordt het fietsen wel erg onaangenaam
OMGquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hophophop.quote:
ah ja ga om 5 badmintonnenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hophophop.
Ik heb gisteren ook gesport, nu jouw beurt
opgewonden buurvrouw net voorbij geweest?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
campington leukquote:Op donderdag 20 november 2025 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja ga om 5 badmintonnen![]()
nu moet ik hier opruimen
STINGquote:
Hier nog steeds alles met een wit laagje door het vriezen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Het ziet er wel echt een stuk beter uit dan vanmorgen inmiddels.
Ja gezeik begint nu al.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op het spoor ook alweer chaos met bevroren bovenleidingen.
Oh nee, hier heeft het niet gevroren. Dan had de neerslag er anders uitgezien dan Heul Veul regen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier nog steeds alles met een wit laagje door het vriezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |