Vanuit je slaapkamer zo onder de douche duikenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:52 schreef Nattekat het volgende:
Het huis van m'n zus had twee deuren in de badkamer. Eentje naar een halletje en eentje naar de grote slaapkamer. Die tweede hebben ze dichtgemaakt omdat het extreem onzinnig is.
Wat dachten ze dan
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logeesquote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.
watquote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logees
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in mijn huis in den haag in de badkamer een hoogslaper. Had de vorige bewoonster er in gebouwd. denk voor logees
Misschien niet, maar wellicht is het juist daarom gedaan? En wat CL zegt.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een badkamer met twee deuren? Het is nou niet zo dat het een gigantische ruimte is.
Kan je altijd kiezen wat je gebruikt.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2025 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kerngezonde uitstraling?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb nieuwe dagcreme voor 'glow', eens zien of ik er binnenkort fris en fruitig en stralend uitzie.
Wat staat er allemaal op je verlanglijstje ?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik word zo hebberig van Black Friday
ja was een grote badkamer omdat dat vroeger blijkbaar een apart kamertje was en daar hadden ze gewoon 1 badkamer van gemaaktquote:
Word je dan niet een soort kerstbal?quote:Op donderdag 20 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik heb nieuwe dagcreme voor 'glow', eens zien of ik er binnenkort fris en fruitig en stralend uitzie.
Het is Ger, dus ik voorspel het halve HEMA-assortiment. En boeken.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op je verlanglijstje ?
Bank 2.0quote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vond het wel handig want onder de hoogslaper was dus ruimte voor allerlei troep. waren deurtjes omdat af te sluiten en op de hoogslaper gooide ik al mijn kleding zoals ik nu op de bank doe
Neem aan dat ze die HEMA dingen gewoon krijgt om ons te influencen.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is Ger, dus ik voorspel het halve HEMA-assortiment. En boeken.
Werd dat dan niet heel vochtig allemaal?quote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
vond het wel handig want onder de hoogslaper was dus ruimte voor allerlei troep. waren deurtjes omdat af te sluiten en op de hoogslaper gooide ik al mijn kleding zoals ik nu op de bank doe
nee had ik helemaal geen last van. Het was een hele goede plek voor de kussens van de loungebank buiten die ik in de winter binnen haaldequote:Op donderdag 20 november 2025 10:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Werd dat dan niet heel vochtig allemaal?
Kom je er nog goed vanaf, anders had je én moeten krabben én nog meer gelazer onderweg.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Al die verhalen over pure chaos door het winterweer... hier was er alleen wat regen.
Je hebt aan het eind van de dag een herkansing natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
Al die verhalen over pure chaos door het winterweer... hier was er alleen wat regen.
quote:Het kan donderdag druk worden op de Nederlandse wegen, verwacht de ANWB. Vanwege voorspelde natte sneeuw en hagel kan donderdagavond zelfs een recordspits ontstaan.
Denk dat ik dan niet op werk was aangekomen deze ochtend.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom je er nog goed vanaf, anders had je én moeten krabben én nog meer gelazer onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |