Jaloers, heb er 2 bij mijn bureau en dat is het in die kamer.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:27 schreef CherryLips het volgende:
In m'n werkkamer heb ik ook vijf stopcontacten. Klein kamertje
Twee zitten achter de boekenkast want geen zin om daar omheen te bouwen, en gebruik ze toch niet. Gebruik er twee bij m'n bureau en dan de losse vijfde voor de printer.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Jaloers, heb er 2 bij mijn bureau en dat is het in die kamer.
Badkamer 0. Daar hadden ze laatst met de verbouwing best een stopcontactje mogen maken maar ja.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
In de gang ook twee, badkamer twee. Slaapkamer vier.
Hier moet je wel een beetje creatief doen met stekkerdozen enz.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee zitten achter de boekenkast want geen zin om daar omheen te bouwen, en gebruik ze toch niet. Gebruik er twee bij m'n bureau en dan de losse vijfde voor de printer.
Lolquote:Op donderdag 20 november 2025 11:39 schreef Donna het volgende:
Stopcontacten. In 1958 toen ze mijn huis gingen bouwen was daar iig geen behoefte aan.
Ach ik kan beste stukje voortuin missen maar ik weet niet of ze dat goedkeuren.quote:
Mag hoorquote:Op donderdag 20 november 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg meteen zin om bij je op te ruimen als ik dit hoor.
ik 4. Heb er nooit meer dan 2 tegelijk nodig eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ZES stopcontacten bij het aanrecht en dan achter me in de muur ook nog eens twee, en dan de weggemoffelde stopcontacten nog voor de oven en vaatwasser en koelkast nog enzo.!
Mwehquote:Op donderdag 20 november 2025 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag hoorDoe je ook schoonmaken en zo?
Ik had er eerst 1 maar toen ze bezig waren vroeg ik of twee ook mogelijk was, meteen geregeldquote:Op donderdag 20 november 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Badkamer 0. Daar hadden ze laatst met de verbouwing best een stopcontactje mogen maken maar ja.
Oh sweet summer child.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
De airfryer ziet er wel makkelijk uit om schoon te maken. Chill.
KIIIEEEP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |