Of groenten.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:46 schreef Ama het volgende:
Of ik kan vlees aan de ene kant doen en aardappeltjes aan de andere kant. 🤷🏼♀️
Ja kan ook maar dat zie ik mezelf wel weer op het gasfornuis opwarmen.quote:
Terms of surrender.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ciele-taal~a418aab3/
'Vredesplan'
Oh ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben wel benieuwd of je daar heel veel gebruik van gaat maken eigenlijk
Ja die gek gooit gewoon even Oekraīne onder de bus.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ciele-taal~a418aab3/
'Vredesplan'
vreet jij zo mokerveel danquote:Op donderdag 20 november 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik niet eigenlijk.Heb liever wat meer ruimte dan dat ik steeds moet nadenken of het in dat ding gaat passen.
...quote:
Nou ja het hele idee van dat ding is dat ik mijn oven een beetje met rust kan laten.quote:
quote:
Bizar eigenlijk. En Poetin lacht zich kapot.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die gek gooit gewoon even Oekraīne onder de bus.
Stuk pompoen in de oven.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
En de grote zegt niet perse iets over de hoeveelheid want sommige dingen nemen meer ruimte in.
Ehhh, Airfryert. DE NIEUWE UNIT.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niet de oven! Die moet juist een beetje met pensioen.
Wel besparen door kortere opwarmtijden nu.quote:
Nice!quote:Op donderdag 20 november 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
Mijn nieuwe beste vriend staat.
[ afbeelding ]
Ik mag ook hopen dat hij wel wat minder stroom gebruikt.quote:Op donderdag 20 november 2025 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel besparen door kortere opwarmtijden nu.
Ja met raampjes leek me ook wel even chill maar toen dacht ik ja ik zit toch de hele tijd op de bank terwijl dat ding bezig is dus ach af en toe dat ding een keer openen is ook geen ramp.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!
Wij hebben een airfryer met dubbella bovenop elkaar. En raampjes
Da's het bespaarstukje ja.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag ook hopen dat hij wel wat minder stroom gebruikt.
Jij hebt een camera voor het raampje staan, zodat je op je telefoon kan zien hoe het ervoor staat?quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!
Wij hebben een airfryer met dubbella bovenop elkaar. En raampjes
Gewoon Airfryert naast je op de bank.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt een camera voor het raampje staan, zodat je op je telefoon kan zien hoe het ervoor staat?
De oven gebruikt sowieso absurd veel en nu ik zo'n schermpje heb waar ik op kan zien hoeveel stroom ik gebruik op ieder moment van de dag kreeg ik echt een lichtelijke beroerte als ik hem even aan deed voor wat snackjes.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's het bespaarstukje ja.Minder tijd nodig om op te warmen = minder stroom nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |