SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op donderdag 20 november 2025 07:36 schreef Moeraskat het volgende:
MIJN LIEVELINGSKOEN is jaaaarig![]()
Gefeliciteerd!
Maar ik hoor nu ook dat het koud is bij hem thuis, binnen? Heeft die man geen kachel?quote:Op donderdag 20 november 2025 07:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb straks online college dus dat lijkt me praktisch
17,5quote:Op donderdag 20 november 2025 07:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Maar ik hoor nu ook dat het koud is bij hem thuis, binnen? Heeft die man geen kachel?
Klagen is leuker.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Maar ik hoor nu ook dat het koud is bij hem thuis, binnen? Heeft die man geen kachel?
O vandaar. Je zat te wachten, dacht al waarom komt hij nu nietquote:Op donderdag 20 november 2025 07:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet ik had de lapo, maar een verjaardagstopic voor jezelf starten is een no-go
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 november 2025 07:59 schreef Koen66 het volgende:
Ik weet ik had de lapo, maar een verjaardagstopic voor jezelf starten is een no-go
Gefeliciteerd Koens! mooie dag gewenstquote:Op donderdag 20 november 2025 07:59 schreef Koen66 het volgende:
Dat wordt stoken.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:30 schreef Nattekat het volgende: [..] Klopt
Deze verschrikkelijk koude week begint z'n tol te eisen.
22 graden?quote:Op donderdag 20 november 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
het is hier ook super koud maar dat geloven jullie vast niet
Hoe koud is het daar, hier zijn de autoramen bevroren en geeft de thermometer nu 1 graad aanquote:Op donderdag 20 november 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
het is hier ook super koud maar dat geloven jullie vast niet
zover zijn we hier nog nietquote:Op donderdag 20 november 2025 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe koud is het daar, hier zijn de autoramen bevroren en geeft de thermometer nu 1 graad aan
O dat is inderdaad erg koudquote:
quote:Op donderdag 20 november 2025 07:59 schreef Koen66 het volgende:
spijkerbroek , shirt en jasjequote:Op donderdag 20 november 2025 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je je dikke vest en handschoenen al aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |