Ja, wordt wel pitlane start danquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:31 schreef Evenstar het volgende: Mag je nou aan de auto sleutelen als je er nu nog een nieuwe motor etc erin gooit en alles vervangt? Plek 17 of achteraan/pit maakt ook niet uit.
Niet zo generalisen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo kennen we de Max-fans weer.
dat heet successupporterquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee maar wat is het dan? ik zeg niet dat ik betere keuzes had gemaakt maar ik zie weining andere factoren in de berekening van het resultaat gewijzigd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk je nu echt dat het allemaal zo simpel is
Dat weten we morgen pas.quote:
Rekenkundig gezien niet. Maar Norris en Piastri moeten extreem veel pech hebben.quote:
Successuporter? Ik kijk al langer naar f1 dan dat jij leeft. Ik ga morgen Feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heet successupporter
niks met Max te maken
de reden dat jij achter een beeldschermpje zit te praten over F1 en niet daar in Brasil bentquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee maar wat is het dan? ik zeg niet dat ik betere keuzes had gemaakt maar ik zie weining andere factoren in de berekening van resultaat gewijzigd.
Ja's das wel jammer. Ik zit morgen gewoon klaar wordt vast de moeite waard.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
17 of pit maakt ook niet veel uit denk ik, denk vooral dat ze dan nog steeds geen idee hebben wat ze moeten doen mbt afstelling, dus dan rijdt het nog als een trekker ....quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, wordt wel pitlane start dan
Da's pas om 20.00 of ga je erheen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Successuporter? Ik kijk al langer naar f1 dan dat jij leeft. Ik ga morgen Feyenoord kijken
Ok man, sorry dat ik een mening heb op basis van wat ik er van snap en zie. laten ze het maar snel beter doen dan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de reden dat jij achter een beeldschermpje zit te praten over F1 en niet daar in Brasil bent
is precies wat je nu zegt
terug naar de sprint afstellingquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
17 of pit maakt ook niet veel uit denk ik, denk vooral dat ze dan nog steeds geen idee hebben wat ze moeten doen mbt afstelling, dus dan rijdt het nog als een trekker ....
Ga bij me ouders kijken dus eerst nog een uur reizen er heenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's pas om 20.00 of ga je erheen?
De achterkant moet omhoog op dit circuit, wat automatisch betekend dat alles moet mee veranderen. Anders klopt je setup niet meer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee maar wat is het dan? ik zeg niet dat ik betere keuzes had gemaakt maar ik zie weining andere factoren in de berekening van het resultaat gewijzigd.
of je bent onderdeel van het teamquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:35 schreef RealistAtheist het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:Red Bull. Ik zou niet eens mijn best doen morgen als ik Max was. Ik zou gewoon na 1 ronde de pits in rijden en zeggen Ik heb geen remmen meer. En dan gewoon lekker naar Kelly gaan. Als zelfs Verstappen niet naar Q2 kan heb je als team gewoon een complete wanprestatie geleverd. Walgelijk.
Maar precies als Max er in Q1 uit ligt zeg je dat je morgen niet hoeft te kijken. Blijkbaar was je dat wel van plan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Successuporter? Ik kijk al langer naar f1 dan dat jij leeft. Ik ga morgen Feyenoord kijken
Als je sneller bent dan iedereen is dat wel echtquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Zorro het volgende:
Als ik Bearman de laatste tijd bezig zien, dan kan die Ocon er gewoon he-le-maal niks van he?
Tot voor de laatste race stond Ocon qua punten er nog voor. Maar Bearman wordt steeds sterkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Zorro het volgende:
Als ik Bearman de laatste tijd bezig zien, dan kan die Ocon er gewoon he-le-maal niks van he?
Wie?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Zorro het volgende:
Je vergeet een belangrijk punt, ook als er andere rijders Norris naar beneden drukken kan dat interessant zijn, hoewel de tijd wel steeds korter word.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rekenkundig gezien niet. Maar Norris en Piastri moeten extreem veel pech hebben.
Bearman doet al een tijd voor Q3 mee, Ocon ligt er meestal in Q1 al uitquote:
Kans was sowieso al klein omdat ik onderweg ben.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar precies als Max er in Q1 uit ligt zeg je dat je morgen niet hoeft te kijken. Blijkbaar was je dat wel van plan.
Al maanden niks van gehoord, die Ocon.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bearman doet al een tijd voor Q3 mee, Ocon ligt er meestal in Q1 al uit
Dan hebben ze dus pech als dat gebeurt. En dan moet Max ook nog even de rest winnen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijk punt, ook als er andere rijders Norris naar beneden drukken kan dat interessant zijn, hoewel de tijd wel steeds korter word.
Maar ging van klein naar nihil, omdat Max niet goed gaat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kans was sowieso al klein omdat ik onderweg ben.
ja vond ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
Dat van die weegbrug ziet er gek uit zo
Dat verklaart een hoop en ik al het werk maar doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zit nu incognito in de simulator om RBR te helpen
Als mijn team mij zo in de steek zou laten zou ik bedanken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
of je bent onderdeel van het team
of niet
in goede
maar ook in slechte tijden
je krijgt het als team niet voor elkaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:44 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als mijn team mij zo in de steek zou laten zou ik bedanken.
Nou... als ik Gasly naar P5 zie springen op iets meer dan een tiende...quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Vreemd dat ze Bearman nog naar buiten hebben gestuurd
misschien denkt BEA dat er nog wat in zitquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
Vreemd dat ze Bearman nog naar buiten hebben gestuurd
Die gaat Mekies op zijn bek slaan.quote:
In de steek gelatenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:44 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
De HAMSTR deed niet wat ie moest doen
Nee hoor, ik ben erquote:
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En dat wordt dan niet in dank afgenomen door het team, dat in het vervolg minder hard voor jou werkt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:44 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
2e of 3e zou mooi zijn nog.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef William_Papadin het volgende:
Nu is het wel echt klaar voor Verstappen. Mooie run gehad maar gewoon tekort voor WK.
It ain't over till it's over!quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef William_Papadin het volgende:
Nu is het wel echt klaar voor Verstappen. Mooie run gehad maar gewoon tekort voor WK.
Het is sowieso een godswonder dat hij nog enigszins mee leek te doen. Dat is puur de verdienste van Verstappen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef William_Papadin het volgende:
It ain't over till the fat lady singsquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:48 schreef William_Papadin het volgende:
Zou een prestatie zijn, zonder werkende setup.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2e of 3e zou mooi zijn nog.
Wat me het meest verbaasde was dat Max niet om de problemen heen kon rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou een prestatie zijn, zonder werkende setup.
De motor zeker?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:51 schreef raptorix het volgende:
Max gaat morgen gewoon schroeien, stelletje azijnzeikers.
Ze hebben het over het WDC.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zou een prestatie zijn, zonder werkende setup.
Gaat hij in een Haas rijden?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:51 schreef raptorix het volgende:
Max gaat morgen gewoon schroeien, stelletje azijnzeikers.
Franse Yukiquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
Hadjar is een mini Tsunoda![]()
(hoorde even een radiotje)
Ook.quote:
Bearman in de top 5.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgens Kalff voor het eerst sinds China 2017 Max op pure pace eruit in Q1.
Kalff is een beetje onwetend.quote:
Nou, dat.quote:
Of hij maakt gewoon een vergissing zoals iedereen dat kan overkomenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kalff is een beetje onwetend.
ik hoopte nog op een wondertje van kimiquote:
Boze Toto!quote:
let it raiiiiiiin downnnnnquote:
Een Piastritjequote:
We weten waar Nattekitten is.quote:
Onderweg naar Brazilië?quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Onderweg naar Brazilië?
Norris ook.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
Dus Kimi kan nog sneller
goooooo Kimi
Bearman op de 2e rij.quote:
zou verdiend zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bearman op de 2e rij.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Tijd om Hadjar en Max van stoeltje te wisselen..
Doe Lawson maar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:06 schreef SiGNe het volgende:
Tijd om Hadjar en Max van stoeltje te wisselen..
tikkiequote:Op zaterdag 8 november 2025 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kimi: You have one job to do tommorow.
Russel verremt zich, schiet rechtdoor en kegelt Antonelli en Norris er af.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:07 schreef 3rr0r het volgende:
Wie gaat wie eraf kegelen bij de start?
Bohhhhhhhhhhh.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Russel verremt zich, schiet rechtdoor en kegelt Antonelli en Norris er af.
Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:08 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk wordt het een snoozefest met Norris die met 40 sec voorsprong wint en Max met moeite 7e ofzoquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Norris moet het eerst nog ff afmaken. Wordt gewoon een prachtig slot van het seizoen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar het seizoen is wel klaar nu, tenzij er morgen hele gekke dingen gaan gebeuren
Dat is mooi om te horen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Verschillende rijders haalden de deltatijd niet, maar geen actie, want het niet halen kwam door het aan de kant gaan voor andere rijders
De sprint?quote:
Nattekat is onderweg naar Sao pauloquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Piastri slaat sinds de zomer nog geen deuk in een pakje boter en Max gaat niet kunnen toveren als vorig jaar gezien de weersverwachting
ik weet niet of ze nu deze afstelling hebben gebruikt met de qualiquote:
Anders zou je er vast niet zomaar mee komen.quote:
Nee hoor, nachtkaars.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris moet het eerst nog ff afmaken. Wordt gewoon een prachtig slot van het seizoen.
Als ik zie hoe Lando presteert denk ik eerder: Doet die goed. Leuk om te zien.quote:
Het zou niet de eerste keer zijn dat Russel de voorste rij eraf knikkert in de eerste bocht.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anders zou je er vast niet zomaar mee komen.
Wanner en waar is dat ooit eerder gebeurd precies?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat Russel de voorste rij eraf knikkert in de eerste bocht.
Gaat hij aan de Caipirinha?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nattekat is onderweg naar Sao paulo
Silverstone 2022quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wanner en waar is dat ooit eerder gebeurd precies?
Ik zie liever strijd, maar ieder zijn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik zie hoe Lando presteert denk ik eerder: Doet die goed. Leuk om te zien.
Dat zijn geen voorbeelden waarbij hij "de hele voorste rij" eraf heeft gekegeld.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Silverstone 2022
COTA 2022
Dat was niet zijn jaar denk ik.
Is ook leuk, maar goed, dit vind ik ook prima. Kan er verder ook niks aan doen dat Red Bull geen pace meer heeft.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik zie liever strijd, maar ieder zijn ding natuurlijk
Prima. Ik heb niks tegen Russel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zijn geen voorbeelden waarbij hij "de hele voorste rij" eraf heeft gekegeld.
Silverstone kreeg niemand de schuld van en CotA reed hij tegen Sainz aan waar die wel voor is bestraft.
Ik verbied je volgens mij ook niks. Wat ik wel mag doen is ingaan op een opmerking. We zitten namelijk op een forum. Daarbij reageren mensen op elkaar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Prima. Ik heb niks tegen Russel.
Wel tegen Norris.
En dat mag gewoon.
Je hoeft niet elke keer iedereen aan de tand te voelen die eens een opmerking maakt.
Dat wil ik ook wel eens, maar ik heb geen vliegtuig.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
Max wil eigenlijk het vliegtuig naar huis pakken
Beter geen vliegtuig dan geen huis.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens, maar ik heb geen vliegtuig.
ook geen papieren?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel eens, maar ik heb geen vliegtuig.
Nou...quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Beter geen vliegtuig dan geen huis.
Ja daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou...
Een beetje deftig vliegtuig verkopen levert je een leuk huisje op denk ik. Hou je nog geld over voor een brood ook.
Papieren genoeg, maar daar staat nergens wat op wat op welke manier dan ook met een vliegtuig te maken heeft.quote:
Gewoon je vouwkunst etalerenquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Papieren genoeg, maar daar staat nergens wat op wat op welke manier dan ook met een vleigtuig te maken heeft.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon je vouwkunst etaleren
Kansloos met dat hok joh.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max morgen iets kan tijdens de race is dat ongekend. Maar ik verwacht van niet.
Alsof het bij de KLM anders gaat.quote:
Dit jaar wel ja.quote:
Het waren 7 prachtige weken.quote:
Nee niemand van onsquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is ook leuk, maar goed, dit vind ik ook prima. Kan er verder ook niks aan doen dat Red Bull geen pace meer heeft.
Ik denk dat het de kant van nsfl op gaat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Niemand doet hier w vanavond denk ik hoor.
Watjequote:Op zaterdag 8 november 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het de kant van nsfl op gaat.
Ik heb er de energie niet voor een zoek een uitweg
quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat het de kant van nsfl op gaat.
Ik heb er de energie niet voor een zoek een uitweg
Ik heb net op amper vast eten door maagklachten een wedstrijd gespeeld als een kei, ik heb dit verdiendquote:
Je bent er al nooit en als je dan ook nog met vragen zit dan moet het er gewoon uitquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net op amper vast eten door maagklachten een wedstrijd gespeeld als een kei, ik heb dit verdiend
Ik was er met de sprint gewoonquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je bent er al nooit en als je dan ook nog met vragen zit dan moet het er gewoon uit
Het gaat om de vragen. Je stelt ze of je had er niet over moeten beginnenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er tijdens de race gewoon, daar draait het om
Ok, vooruit.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat om de vragen. Je stelt ze of je had er niet over moeten beginnen
nee, vanuit de pitsquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:33 schreef THEFXR het volgende:
Stel dat RB de auto opnieuw afsteld en Max start achteraan?
Ze gaan voor het hoogst haalbare en hebben te veel risico genomen met de afstellen op een auto die ze nog steeds niet volledig begrijpenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, vooruit.
Hoe in vredesnaam kan Red Bull die auto zo dusdanig verneuken na ons allen hoop te hebben gegeven dat Max er voor de eerste keer ooit op pace uit vliegt in Q1?
Banden uitsparen voor Q2 en Q3quote:Waarom in vredesnaam wisselde hij niet naar nieuwe banden?
Die vraag is voor het oudekoeientopicquote:Waarom de harde band in Spanje?
Banden sparen terwijl je in een rondje zonder verkeer niet eens P15 haalt. Dat is toch wel heel overmoedig.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze gaan voor het hoogst haalbare en hebben te veel risico genomen met de afstellen op een auto die ze nog steeds niet volledig begrijpen
[..]
Banden uitsparen voor Q2 en Q3
[..]
Die vraag is voor het oudekoeientopic
Heeft er al wel eens iemand vanuit de pits de race gewonnen?quote:
Dat heb ik ook, Lando lijkt gevonden te hebben hoe hij kan presteren onder druk. Ben eigenlijk wel benieuwd of hij dit jaar iets heeft aangepast in zijn team. Een sportpsycholoog ofzo in het team opgenomen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik zie hoe Lando presteert denk ik eerder: Doet die goed. Leuk om te zien.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam wisselde hij niet naar nieuwe banden?
Volgens mij was ie wel op een nieuw setje gegaanquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Banden sparen terwijl je in een rondje zonder verkeer niet eens P15 haalt. Dat is toch wel heel overmoedig.
Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was ie wel op een nieuw setje gegaan
Ah zo ja, idd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.
Toen ik me dat afvroeg waren er bepaalde user die mij neersabeldenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, vooruit.
Hoe in vredesnaam kan Red Bull die auto zo dusdanig verneuken na ons allen hoop te hebben gegeven dat Max er voor de eerste keer ooit op pace uit vliegt in Q1?
Waarom in vredesnaam wisselde hij niet naar nieuwe banden?
Waarom de harde band in Spanje?
Misschien omdat wanneer je steeds hetzelfde doet het resultaat ook hetzelfde is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.
Ik had hun dan neergesabeld.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Toen ik me dat afvroeg waren er bepaalde user die mij neersabelden![]()
Schijnt dat dit dezelfde vloer als Austin is.quote:Op zondag 9 november 2025 08:24 schreef Tijn het volgende:
Ze moeten zich bij McLaren toch ook wel doodlachen om dit gefaal van Red Bull. Wat dachten ze nou ook bij RBR? De auto was eindelijk goed, dan ga je toch niet zoiets fundamenteels als de vloer vervangen
Oh dat is wel weer bijzonder dan. Want toen was het verhaal juist dat ze de auto eindelijk begrepen.quote:Op zondag 9 november 2025 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt dat dit dezelfde vloer als Austin is.
Die loopt ook op zn einde. Misschien dattie bij Aston Martin nog 1x iets neer weet te zetten, maar dan is het ook wel klaar.quote:
Ik zie het niet gebeuren. Norris gaat hier dezelfde slag uitdelen als Max deed vorig jaar.quote:Op zondag 9 november 2025 08:50 schreef Zwoerd het volgende:
Zul je zien dat vandaag de McLarens eraf ketsen en Verstappen misschien net in de punten eindigt.
Als volgend jaar ook niks wordt is die kans heel groot.quote:Op zondag 9 november 2025 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die loopt ook op zn einde. Misschien dattie bij Aston Martin nog 1x iets neer weet te zetten, maar dan is het ook wel klaar.
Ik zou als ik Max was in 2027 in de Mercedes gaan zitten om titel 5, 6, 7 èn 8 nog te pakken.
Toch weinig meer te verliezen.quote:
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.quote:Op zondag 9 november 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als volgend jaar ook niks wordt is die kans heel groot.
Dan is het wel viaplayquote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.
Waarom denk je dat hij GT3 is gaan doenquote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.
Eh Verstappen werd er meerdere malen wereldkampioen mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als Max de auto niet in Q2 krijgt weet je wel wat voor mega kut auto het isEcht alle kritiek op Perez neem ik terug
Nouja uitzitten van het seizoen dat komt natuurlijk wel vaker voor.quote:Op zondag 9 november 2025 09:22 schreef pmponer het volgende:
Toch wel mooi hoe hoop en meningen per sessie kan verschillen.
Ik had grote hoop op een mooie finale van het seizoen, na vandaag kan dat de ijskast in.En niet eens zozeer dat ik vond dat Max moest wwinnen maar gewoon de strijd, maar die lijkt voorbij.
Volgend jaar zie ik voor RBR ook somber in. Maar dat is gevoel want data is niet gedeeld.
Helaas voor mij, is de afgelopen periode mijn antipathie voor McLaren en Lando gegroeid, En moet ik zoeken naar hoogtepunten in deze situatie, het lijkt meer op uitzitten van het seizoen
Alleen dan onzichtbaar kleurloos vanaf pole wegrijden zonder ook maar iemand in te hoeven halenquote:Op zondag 9 november 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Norris gaat hier dezelfde slag uitdelen als Max deed vorig jaar.
Hij had er al een in Zandvoort, he. Nog eentje lijkt me erg onwaarschijnlijk, het is ook niet alsof die motoren van Mercedes zo onbetrouwbaar zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat zou een plof voor Norris nu een cadeau zijn van onze Lieve Heer
Daarom het cadeautje van Kimi.quote:Op zondag 9 november 2025 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij had er al een in Zandvoort, he. Nog eentje lijkt me erg onwaarschijnlijk, het is ook niet alsof die motoren van Mercedes zo onbetrouwbaar zijn.
Wie zegt dat Mercedes dan het beste team is?quote:Op zondag 9 november 2025 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die loopt ook op zn einde. Misschien dattie bij Aston Martin nog 1x iets neer weet te zetten, maar dan is het ook wel klaar.
Ik zou als ik Max was in 2027 in de Mercedes gaan zitten om titel 5, 6, 7 èn 8 nog te pakken.
Ik.quote:Op zondag 9 november 2025 10:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wie zegt dat Mercedes dan het beste team is?
Max had voor de kwalificatie de setup overgenomen waar Tsunoda mee de sprintrace reed (en goed vond). Die bleek nog slechter te zijn dan de setup van daarvoor.quote:Op zondag 9 november 2025 09:48 schreef Sabata het volgende:
Ik heb het idee dat RBR dezelfde fout heeft gemaakt als Mclaren vorig jaar. Toen hadden Norris en Piastri een hogere downforce setup als de rest en kwamen totaal niet vooruit. RBR had iets minder downforce toen omdat de omstandigheden zo onvoorspelbaar waren en dat pakte in de regen heel goed uit.
Dit jaar werden er ook onvoorspelbare omstandigheden voorspeld (van moesson tot droog maar natte baan) en heeft RBR voor hogere downforce gekozen. Maar in de sprintkwali was het droog en in de kwali ook, terwijl het in de sprint droog was met een vochtige baan. Blijkbaar past de setup niet bij de omstandigheden.
Het spreekt voor je dat je in ieder geval niet hoopt op een botsing. Lekker bezigquote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
Omdat Max nu in een absolute knakenbak rijdt en dan in een competatieve auto.quote:Op zondag 9 november 2025 10:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wie zegt dat Mercedes dan het beste team is?
McLaren heeft ook Mercedes motoren. En ze zijn nu al de beste. En ook Honda of Ferrari kan met een goede motor voor de dag komen. Dus het zou me niet verbazen dat die teams dan ook beter zijn.
Inmiddels vind ik het helemaal prima zo. Max komt zo toch niet meer in de buurt en moet er niet aan denken dat onze cuck Piastri nu kampioen wordt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
Vooralsnog staat Max in die knakenbak voor die zogenaamde competitieve auto's. Waarvan het niet gezegd is dat ze de komende jaren ook competitief zullen zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 10:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Max nu in een absolute knakenbak rijdt en dan in een competatieve auto.
Competatief+Max=Dominant
Daarom juist. Kun je nagaan als ie in zo'n auto zit.quote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vooralsnog staat Max in die knakenbak voor die zogenaamde competitieve auto's. Waarvan het niet gezegd is dat ze de komende jaren ook competitief zullen zijn.
Eerst maar eens afwachten welke teams volgend seizoen competitief zijn dan.quote:Op zondag 9 november 2025 10:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom juist. Kun je nagaan als ie in zo'n auto zit.
Ach ja even cru gezegd zelf gedaan. Kan gebeuren. Als er een beetje pace in die auto zit kan die wel wat man inhalen.quote:Op zondag 9 november 2025 11:26 schreef PzKpfw het volgende:
Wat sneu voor Bortoleto in z'n thuisrace..
Er valt ook iets voor te zeggen dat het juíst gebeurde omdat dit zijn thuisrace is: een beetje overmoedig was die poging wel te noemen namelijk, zeker op een baan met natte stukken zoals aan de binnenzijde van T1.quote:Op zondag 9 november 2025 11:26 schreef PzKpfw het volgende:
Wat sneu voor Bortoleto in z'n thuisrace..
Gaat ie wec rijden en de 24 uur.quote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Genot.quote:Op zondag 9 november 2025 12:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat ie wec rijden en de 24 uur.
Ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |