Maar precies als Max er in Q1 uit ligt zeg je dat je morgen niet hoeft te kijken. Blijkbaar was je dat wel van plan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Successuporter? Ik kijk al langer naar f1 dan dat jij leeft. Ik ga morgen Feyenoord kijken
Als je sneller bent dan iedereen is dat wel echtquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Zorro het volgende:
Als ik Bearman de laatste tijd bezig zien, dan kan die Ocon er gewoon he-le-maal niks van he?
Tot voor de laatste race stond Ocon qua punten er nog voor. Maar Bearman wordt steeds sterkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Zorro het volgende:
Als ik Bearman de laatste tijd bezig zien, dan kan die Ocon er gewoon he-le-maal niks van he?
Wie?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Zorro het volgende:
Je vergeet een belangrijk punt, ook als er andere rijders Norris naar beneden drukken kan dat interessant zijn, hoewel de tijd wel steeds korter word.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rekenkundig gezien niet. Maar Norris en Piastri moeten extreem veel pech hebben.
Bearman doet al een tijd voor Q3 mee, Ocon ligt er meestal in Q1 al uitquote:
Kans was sowieso al klein omdat ik onderweg ben.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar precies als Max er in Q1 uit ligt zeg je dat je morgen niet hoeft te kijken. Blijkbaar was je dat wel van plan.
Al maanden niks van gehoord, die Ocon.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bearman doet al een tijd voor Q3 mee, Ocon ligt er meestal in Q1 al uit
Dan hebben ze dus pech als dat gebeurt. En dan moet Max ook nog even de rest winnen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijk punt, ook als er andere rijders Norris naar beneden drukken kan dat interessant zijn, hoewel de tijd wel steeds korter word.
Maar ging van klein naar nihil, omdat Max niet goed gaat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Kans was sowieso al klein omdat ik onderweg ben.
ja vond ik ookquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
Dat van die weegbrug ziet er gek uit zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |