Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was ie wel op een nieuw setje gegaan
Ah zo ja, idd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.
Toen ik me dat afvroeg waren er bepaalde user die mij neersabeldenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, vooruit.
Hoe in vredesnaam kan Red Bull die auto zo dusdanig verneuken na ons allen hoop te hebben gegeven dat Max er voor de eerste keer ooit op pace uit vliegt in Q1?
Waarom in vredesnaam wisselde hij niet naar nieuwe banden?
Waarom de harde band in Spanje?
Misschien omdat wanneer je steeds hetzelfde doet het resultaat ook hetzelfde is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.
Ik had hun dan neergesabeld.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Toen ik me dat afvroeg waren er bepaalde user die mij neersabelden![]()
Schijnt dat dit dezelfde vloer als Austin is.quote:Op zondag 9 november 2025 08:24 schreef Tijn het volgende:
Ze moeten zich bij McLaren toch ook wel doodlachen om dit gefaal van Red Bull. Wat dachten ze nou ook bij RBR? De auto was eindelijk goed, dan ga je toch niet zoiets fundamenteels als de vloer vervangen
Oh dat is wel weer bijzonder dan. Want toen was het verhaal juist dat ze de auto eindelijk begrepen.quote:Op zondag 9 november 2025 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt dat dit dezelfde vloer als Austin is.
Die loopt ook op zn einde. Misschien dattie bij Aston Martin nog 1x iets neer weet te zetten, maar dan is het ook wel klaar.quote:
Ik zie het niet gebeuren. Norris gaat hier dezelfde slag uitdelen als Max deed vorig jaar.quote:Op zondag 9 november 2025 08:50 schreef Zwoerd het volgende:
Zul je zien dat vandaag de McLarens eraf ketsen en Verstappen misschien net in de punten eindigt.
Als volgend jaar ook niks wordt is die kans heel groot.quote:Op zondag 9 november 2025 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die loopt ook op zn einde. Misschien dattie bij Aston Martin nog 1x iets neer weet te zetten, maar dan is het ook wel klaar.
Ik zou als ik Max was in 2027 in de Mercedes gaan zitten om titel 5, 6, 7 čn 8 nog te pakken.
Toch weinig meer te verliezen.quote:
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.quote:Op zondag 9 november 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als volgend jaar ook niks wordt is die kans heel groot.
Dan is het wel viaplayquote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.
Waarom denk je dat hij GT3 is gaan doenquote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.
Eh Verstappen werd er meerdere malen wereldkampioen mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als Max de auto niet in Q2 krijgt weet je wel wat voor mega kut auto het isEcht alle kritiek op Perez neem ik terug
Nouja uitzitten van het seizoen dat komt natuurlijk wel vaker voor.quote:Op zondag 9 november 2025 09:22 schreef pmponer het volgende:
Toch wel mooi hoe hoop en meningen per sessie kan verschillen.
Ik had grote hoop op een mooie finale van het seizoen, na vandaag kan dat de ijskast in.En niet eens zozeer dat ik vond dat Max moest wwinnen maar gewoon de strijd, maar die lijkt voorbij.
Volgend jaar zie ik voor RBR ook somber in. Maar dat is gevoel want data is niet gedeeld.
Helaas voor mij, is de afgelopen periode mijn antipathie voor McLaren en Lando gegroeid, En moet ik zoeken naar hoogtepunten in deze situatie, het lijkt meer op uitzitten van het seizoen
Alleen dan onzichtbaar kleurloos vanaf pole wegrijden zonder ook maar iemand in te hoeven halenquote:Op zondag 9 november 2025 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren. Norris gaat hier dezelfde slag uitdelen als Max deed vorig jaar.
Hij had er al een in Zandvoort, he. Nog eentje lijkt me erg onwaarschijnlijk, het is ook niet alsof die motoren van Mercedes zo onbetrouwbaar zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat zou een plof voor Norris nu een cadeau zijn van onze Lieve Heer
Daarom het cadeautje van Kimi.quote:Op zondag 9 november 2025 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij had er al een in Zandvoort, he. Nog eentje lijkt me erg onwaarschijnlijk, het is ook niet alsof die motoren van Mercedes zo onbetrouwbaar zijn.
Wie zegt dat Mercedes dan het beste team is?quote:Op zondag 9 november 2025 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die loopt ook op zn einde. Misschien dattie bij Aston Martin nog 1x iets neer weet te zetten, maar dan is het ook wel klaar.
Ik zou als ik Max was in 2027 in de Mercedes gaan zitten om titel 5, 6, 7 čn 8 nog te pakken.
Ik.quote:Op zondag 9 november 2025 10:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wie zegt dat Mercedes dan het beste team is?
Max had voor de kwalificatie de setup overgenomen waar Tsunoda mee de sprintrace reed (en goed vond). Die bleek nog slechter te zijn dan de setup van daarvoor.quote:Op zondag 9 november 2025 09:48 schreef Sabata het volgende:
Ik heb het idee dat RBR dezelfde fout heeft gemaakt als Mclaren vorig jaar. Toen hadden Norris en Piastri een hogere downforce setup als de rest en kwamen totaal niet vooruit. RBR had iets minder downforce toen omdat de omstandigheden zo onvoorspelbaar waren en dat pakte in de regen heel goed uit.
Dit jaar werden er ook onvoorspelbare omstandigheden voorspeld (van moesson tot droog maar natte baan) en heeft RBR voor hogere downforce gekozen. Maar in de sprintkwali was het droog en in de kwali ook, terwijl het in de sprint droog was met een vochtige baan. Blijkbaar past de setup niet bij de omstandigheden.
Het spreekt voor je dat je in ieder geval niet hoopt op een botsing. Lekker bezigquote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
Omdat Max nu in een absolute knakenbak rijdt en dan in een competatieve auto.quote:Op zondag 9 november 2025 10:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wie zegt dat Mercedes dan het beste team is?
McLaren heeft ook Mercedes motoren. En ze zijn nu al de beste. En ook Honda of Ferrari kan met een goede motor voor de dag komen. Dus het zou me niet verbazen dat die teams dan ook beter zijn.
Inmiddels vind ik het helemaal prima zo. Max komt zo toch niet meer in de buurt en moet er niet aan denken dat onze cuck Piastri nu kampioen wordt.quote:Op zondag 9 november 2025 10:20 schreef HMFuckyouall het volgende:
Vooralsnog staat Max in die knakenbak voor die zogenaamde competitieve auto's. Waarvan het niet gezegd is dat ze de komende jaren ook competitief zullen zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 10:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Max nu in een absolute knakenbak rijdt en dan in een competatieve auto.
Competatief+Max=Dominant
Daarom juist. Kun je nagaan als ie in zo'n auto zit.quote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vooralsnog staat Max in die knakenbak voor die zogenaamde competitieve auto's. Waarvan het niet gezegd is dat ze de komende jaren ook competitief zullen zijn.
Eerst maar eens afwachten welke teams volgend seizoen competitief zijn dan.quote:Op zondag 9 november 2025 10:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom juist. Kun je nagaan als ie in zo'n auto zit.
Ach ja even cru gezegd zelf gedaan. Kan gebeuren. Als er een beetje pace in die auto zit kan die wel wat man inhalen.quote:Op zondag 9 november 2025 11:26 schreef PzKpfw het volgende:
Wat sneu voor Bortoleto in z'n thuisrace..
Er valt ook iets voor te zeggen dat het juíst gebeurde omdat dit zijn thuisrace is: een beetje overmoedig was die poging wel te noemen namelijk, zeker op een baan met natte stukken zoals aan de binnenzijde van T1.quote:Op zondag 9 november 2025 11:26 schreef PzKpfw het volgende:
Wat sneu voor Bortoleto in z'n thuisrace..
Gaat ie wec rijden en de 24 uur.quote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |