Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was ie wel op een nieuw setje gegaan
Ah zo ja, idd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.
Toen ik me dat afvroeg waren er bepaalde user die mij neersabeldenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, vooruit.
Hoe in vredesnaam kan Red Bull die auto zo dusdanig verneuken na ons allen hoop te hebben gegeven dat Max er voor de eerste keer ooit op pace uit vliegt in Q1?
Waarom in vredesnaam wisselde hij niet naar nieuwe banden?
Waarom de harde band in Spanje?
Misschien omdat wanneer je steeds hetzelfde doet het resultaat ook hetzelfde is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel na de eerste poging, maar niet tussen de tweede en derde poging. Daar deed hij twee cooldown ronden.
Ik had hun dan neergesabeld.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:36 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Toen ik me dat afvroeg waren er bepaalde user die mij neersabelden![]()
Schijnt dat dit dezelfde vloer als Austin is.quote:Op zondag 9 november 2025 08:24 schreef Tijn het volgende:
Ze moeten zich bij McLaren toch ook wel doodlachen om dit gefaal van Red Bull. Wat dachten ze nou ook bij RBR? De auto was eindelijk goed, dan ga je toch niet zoiets fundamenteels als de vloer vervangen
Oh dat is wel weer bijzonder dan. Want toen was het verhaal juist dat ze de auto eindelijk begrepen.quote:Op zondag 9 november 2025 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt dat dit dezelfde vloer als Austin is.
Die loopt ook op zn einde. Misschien dattie bij Aston Martin nog 1x iets neer weet te zetten, maar dan is het ook wel klaar.quote:
Ik zie het niet gebeuren. Norris gaat hier dezelfde slag uitdelen als Max deed vorig jaar.quote:Op zondag 9 november 2025 08:50 schreef Zwoerd het volgende:
Zul je zien dat vandaag de McLarens eraf ketsen en Verstappen misschien net in de punten eindigt.
Als volgend jaar ook niks wordt is die kans heel groot.quote:Op zondag 9 november 2025 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die loopt ook op zn einde. Misschien dattie bij Aston Martin nog 1x iets neer weet te zetten, maar dan is het ook wel klaar.
Ik zou als ik Max was in 2027 in de Mercedes gaan zitten om titel 5, 6, 7 èn 8 nog te pakken.
Toch weinig meer te verliezen.quote:
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.quote:Op zondag 9 november 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als volgend jaar ook niks wordt is die kans heel groot.
Dan is het wel viaplayquote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.
Waarom denk je dat hij GT3 is gaan doenquote:Op zondag 9 november 2025 09:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of helemaal weg uit de F1. Dat zou wel jammer zijn voor ons, maar ja.
Eh Verstappen werd er meerdere malen wereldkampioen mee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als Max de auto niet in Q2 krijgt weet je wel wat voor mega kut auto het isEcht alle kritiek op Perez neem ik terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |