Ja, wordt wel pitlane start danquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:31 schreef Evenstar het volgende: Mag je nou aan de auto sleutelen als je er nu nog een nieuwe motor etc erin gooit en alles vervangt? Plek 17 of achteraan/pit maakt ook niet uit.
Niet zo generalisen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo kennen we de Max-fans weer.
dat heet successupporterquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee maar wat is het dan? ik zeg niet dat ik betere keuzes had gemaakt maar ik zie weining andere factoren in de berekening van het resultaat gewijzigd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk je nu echt dat het allemaal zo simpel is
Dat weten we morgen pas.quote:
Rekenkundig gezien niet. Maar Norris en Piastri moeten extreem veel pech hebben.quote:
Successuporter? Ik kijk al langer naar f1 dan dat jij leeft. Ik ga morgen Feyenoord kijkenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heet successupporter
niks met Max te maken
de reden dat jij achter een beeldschermpje zit te praten over F1 en niet daar in Brasil bentquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee maar wat is het dan? ik zeg niet dat ik betere keuzes had gemaakt maar ik zie weining andere factoren in de berekening van resultaat gewijzigd.
Ja's das wel jammer. Ik zit morgen gewoon klaar wordt vast de moeite waard.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
17 of pit maakt ook niet veel uit denk ik, denk vooral dat ze dan nog steeds geen idee hebben wat ze moeten doen mbt afstelling, dus dan rijdt het nog als een trekker ....quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja, wordt wel pitlane start dan
Da's pas om 20.00 of ga je erheen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Successuporter? Ik kijk al langer naar f1 dan dat jij leeft. Ik ga morgen Feyenoord kijken
Ok man, sorry dat ik een mening heb op basis van wat ik er van snap en zie. laten ze het maar snel beter doen dan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de reden dat jij achter een beeldschermpje zit te praten over F1 en niet daar in Brasil bent
is precies wat je nu zegt
terug naar de sprint afstellingquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
17 of pit maakt ook niet veel uit denk ik, denk vooral dat ze dan nog steeds geen idee hebben wat ze moeten doen mbt afstelling, dus dan rijdt het nog als een trekker ....
Ga bij me ouders kijken dus eerst nog een uur reizen er heenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Da's pas om 20.00 of ga je erheen?
De achterkant moet omhoog op dit circuit, wat automatisch betekend dat alles moet mee veranderen. Anders klopt je setup niet meer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee maar wat is het dan? ik zeg niet dat ik betere keuzes had gemaakt maar ik zie weining andere factoren in de berekening van het resultaat gewijzigd.
of je bent onderdeel van het teamquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:35 schreef RealistAtheist het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:Red Bull. Ik zou niet eens mijn best doen morgen als ik Max was. Ik zou gewoon na 1 ronde de pits in rijden en zeggen Ik heb geen remmen meer. En dan gewoon lekker naar Kelly gaan. Als zelfs Verstappen niet naar Q2 kan heb je als team gewoon een complete wanprestatie geleverd. Walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |