is dat besmettelijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Om straks weer teleurgesteld de worden van de uitslag van de kwali.
nee, bij nattekittenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat besmettelijk
die hoop verliezen?
te dicht bij Stig gezeten?
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat besmettelijk
die hoop verliezen?
te dicht bij Stig gezeten?
Red Bull in tankquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.
Deze hebben ze sinds 2018 dacht ik. Daarvoor was het een klein gitaar geluidjequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Had F1 altijd al zo'n coole tune?
I want to believequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.
Ehhhh, die had je er al af moeten snijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
laatste: letterlijk tot de vliesjes verdwenen zijn dan?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Had F1 altijd al zo'n coole tune?
Ik ook maar ben realistischquote:
NOR moet morgen een PIaatje doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
heb het meeste vet eraf gehaald. Piep het vlees er aan het eind uit.zo doe ik het altijd met ossenstaart. Is dat heel erg?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhhh, die had je er al af moeten snijden.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook maar ben realistisch
quote:
Neuh, zolang je het maar niet eet, het is niet te vreten namelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
heb het meeste vet eraf gehaald. Piep het vlees er aan het eind uit.zo doe ik het altijd met ossenstaart. Is dat heel erg?
Perez had nooit kans op de titel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat was je met Perez ook niet
Oh nee lol. hahahquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Neuh, zolang je het maar niet eet, het is niet te vreten namelijk.
ook geen kans meer op dat stoeltjequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez had nooit kans op de titel.
Dat noemt NS geen vertraging meer.quote:
Koolmees is drukquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat noemt NS geen vertraging meer.
margetechnisch okquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is standaard of zelfs op tijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
ik heb 4 klote AI videos zitten kijken en ben geen kut wijzer of ze uberhaupt iets hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of die hele aanpassingen zullen werken.
Nee. Daarom bij Cadillacquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook geen kans meer op dat stoeltje
eigenwijs dingquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Daarom bij Cadillac
David Purley heeft een 180er overleeftquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
snelheid
339km
bortoletto
eerste klap 32(?) G
tweede 57G
Skattiequote:
Hebben ze 3 uur de tijd voor gehad, Braziliaantjes weer lekker lijmsnuiven?quote:
Had net +3, anders was ik al voor 19.00 uur online geweestquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
porsche cupquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hebben ze 3 uur de tijd voor gehad, Braziliaantjes weer lekker lijmsnuiven?
De Porsche Cupquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hebben ze 3 uur de tijd voor gehad, Braziliaantjes weer lekker lijmsnuiven?
Ssstttt.quote:
Gisteren had ik ook zoiets met de trein vanwege langzaam rijden bij 2 spoorwegovergangen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had net +3, anders was ik al voor 19.00 uur online geweest
Zie je wel, als je echt vertraging had gehad was je nu nog niet thuis.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had net +3, anders was ik al voor 19.00 uur online geweest
Voor wie?quote:
Wat leuk.quote:
Voor zichzelf.quote:
Ja daar was ik ook mee in de war. Monaco had McLaren ook ergens in de voorbije jaren dezelfde kleurstelling/quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:04 schreef Martinello het volgende:
Mooie livery van Williams. Ik dacht eerst dat het McLaren was.
wie?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje sportief blijven he
Akkoord.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
schijnt afgelopen nacht te zijn gevallenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef Zorro het volgende:
Het is maar goed dat het doorgaat met al die cycloonregen en alles he
Komt waarschijnlijk omdat Gulf van McLaren naar Williams is gegaan een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook mee in de war. Monaco had McLaren ook ergens in de voorbije jaren dezelfde kleurstelling/
Een kikker.quote:
Dat doe je op schoolkamp, hier niet, nette mensen verliezen altijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat komt zeker daardoor ja.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat Gulf van McLaren naar Williams is gegaan een paar jaar geleden.
stig met een kikker op zijn helmquote:
why?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Brulkikkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
stig met een kikker op zijn helm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit ai
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Yuki gaat hier schroeien!er is gewoon een knopje voor heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Yuki gaat hier schroeien!Hier gaat iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Brulkikkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
stig met een kikker op zijn helm
Beetje gek maar wel lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Williams-rijders stonden vooraan aan het eind van de pitstraat, maar zijn pas later naar buiten gekomen, vreemd
1 reed er meteen weer naar binnenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Williams-rijders stonden vooraan aan het eind van de pitstraat, maar zijn pas later naar buiten gekomen, vreemd
Vast in een DRS trein?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Net thuis, ik werd enorm opgehouden in stad omdat er een optocht was. Laat het geen voorbode voor morgen zijn.
Als ze die auto daadwerkelijk op de kop hebben gehadquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zag Max worstelen met het stuur.
Het leek het rechte stuk van Monza na de finish wel.quote:
Sneu wel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
auto BOR is dus niet klaar
en waarschijnlijk ook niet klaar voor eind Q1?
Beetje knutselen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze die auto daadwerkelijk op de kop hebben gehad
dan zal er nog wat gefine tuned moeten worden
jaquote:
Tweede rondje wordt vast sneller, hij had een mega lock bocht 1.quote:
laatste updates waren geen verbetering in enig opzicht.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
In Q1 met een vrijwel nieuwe setup beginnen, dat vat RB z'n seizoen wel samen.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Lec nog op de medium te mieren
Komt wellicht een setje softs tekort?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Lec nog op de medium te mieren
misschien om te checken?quote:
Hij is de baan op.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Glittery asfalt op die run op weg naar start finish
Genoeg tijd en hoe later hoe beterquote:
uh nee. niet vandaag.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Genoeg tijd en hoe later hoe beter
Kan daarna nog wel een run doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:17 schreef TjjWester het volgende:
Verstappen die op 15 staat zie je niet vaak.
Een keer track limits en hij is klaar.
GP van Brazilië 2024 enters the chat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:17 schreef TjjWester het volgende:
Verstappen die op 15 staat zie je niet vaak.
Een keer track limits en hij is klaar.
Waarschijnlijkquote:
Hij rijdt in een omgespoten Alpinequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:19 schreef Zorro het volgende:
Heeft Max de Fred Flintstone-mobiel meegenomen?
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Straks lachen als een boer met mekiespijn
*Nu* terugbouwen naar de CotA-specquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
teveel gekut sinds vorige race. updates zijn niet een verbetering imho
ik denk niet dat hij dit zo snel kan oplossenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:21 schreef Zorro het volgende:
Gisteren deed ie ook steeds 2 rustige rondes, dus daar is niks geks aan.
ik vrees met je meequote:
Laat hem eerst maar de top15 halen, kunnen ze daarna weer knutselenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij dit zo snel kan oplossen
Mercedes 2013 enters the chat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:21 schreef Newone82 het volgende:
Wordt wachten inderdaad tot maart 2027 eer Max weer kan gaan strijden om de winst.
Eerste jaar nieuwe motor is nooit succes.
kan moeilijk die hele bodem eruit halenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar de top15 halen, kunnen ze daarna weer knutselen
Ok, doeiquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:22 schreef Newone82 het volgende:
Ik voorspelde dit gisteren @:ChevyCaprice
Helaas gelijk gekregen.
Op naar 2027!
Nou inderdaad. Gisteren kwalificeerde hij nog op P6 en nu komt-ie niet eens door Q1quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:22 schreef vul_maar_in het volgende:
ik had niet veel verwachtingen maar dit is wel een blamage
Jammer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:22 schreef Newone82 het volgende:
Ik voorspelde dit gisteren @:ChevyCaprice
Helaas gelijk gekregen.
Op naar 2027!
ze kunnen beter nu alles veranderenquote:
Staat er alsnog 3 tienden achter.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Yuki is hier wel blij mee.
Toen werd hij nog 2e in de race!quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Eerste keer sinds Rusland 2021 zo te zien?
Echt wel, hij zat er gewoon in.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef Zorro het volgende:
Bortoleto toch niet in de auto gekregen
daar geloof ik niet inquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef Starflyer het volgende:
Morgen hopelijk een herhaling van vorig jaar dan maar.
Zegt veel over de auto.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Staat er alsnog 3 tienden achter.
Dat geeft de burger moed.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen werd hij nog 2e in de race!
Nog steeds langzamerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Yuki is hier wel blij mee.
Ik kan me ook een leuke inhaalrace in Brazilië herinneren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen werd hij nog 2e in de race!
Dat is dan het enige positieve.quote:
Nee, ik ook niet. Vorig jaar stond-ie achteraan vanwege omstandigheden, maar de auto was op zich goed. Nu gaat-ie gewoon niet harder dan dit, dus dat gaat-ie morgen ook niet.quote:
Blijft droog. Dus nee.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef raptorix het volgende:
Max gewoon Podium morgen, geen probleem
Dat kan niet, dan zou hij helemaal achteraan rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:24 schreef vul_maar_in het volgende:
blijf toch godverdomme met je tengels van die auto af
quote:
Ja, een prachtige P19. Zonder dat degene op P20 überhaupt heeft geredenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:26 schreef SiGNe het volgende:
Postitief is wel dat Yuki slechts 3 plekken achter Max moet starten, beste resultaat dit jaar,
Nog meer over de coureur.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt veel over de auto.
Auchquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, een prachtige P19. Zonder dat degene op P20 überhaupt heeft gereden
2016 of 2024?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me ook een leuke inhaalrace in Brazilië herinneren.
dat geloof ik ook nietquote:
mag ik een teiltjequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef Zorro het volgende:
Zul je zien dat de McLarens elkaar er morgen af rijden en dat Max net 3 puntjes bij elkaar rijdt of zo
puur op eigen racepacequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef SiGNe het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Max de Q3 niet doorkomt zonder dat er een crash is geweest?
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Vorig jaar stond-ie achteraan vanwege omstandigheden, maar de auto was op zich goed. Nu gaat-ie gewoon niet harder dan dit, dus dat gaat-ie morgen ook niet.
Volgens F1TV is dit de eerste keer dat ie puur op snelheid in Q1 eruit ligtquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef SiGNe het volgende:
Hoe lang is het geleden dat Max de Q3 niet doorkomt zonder dat er een crash is geweest?
Q1quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef SiGNe het volgende:
Lily houdt hem uit de slaap.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max heeft te veel vakantie gevierd
Om sneller te willen gaan het verkeerde veranderenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
godver wat is RB toch een frustrerend team. Hoe kun je eerst weer als de brandweer gaan en nu met zo'n rammelbak rondrijden.
Yuki is een prima coureur. Je gaat mij niet wijs maken dat elke tweede coureur in die RBR de laatste jaren er niks van kan wat je wel zou denken als de uitslagen ziet.quote:
we weten allemaal wanneer het mis is gegaanquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om sneller te willen gaan het verkeerde veranderen
Het is geen ChatGPT hierquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef SiGNe het volgende:
Nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:27 schreef SiGNe het volgende:
18 miljoen teambazen van RBR hierquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
we weten allemaal wanneer het mis is gegaan
Toto zegt Nein.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:29 schreef Evenstar het volgende:
Mja toch maar naar Mercedes moeten gaan ;P
Voor morgen maar weer terug veranderen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het vertrek van Horner?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Toto verkoopt zijn eigen moeder nog als die Max kan krijgen johquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:29 schreef Evenstar het volgende:
Mja toch maar naar Mercedes moeten gaan ;P
Nee, de horndog files.quote:
ik blijf bij mijn punt. Teveel veranderd voor marginaal gewin. Ja die circuits lagen de Rb beter. Maar zoveel aanpassen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
18 miljoen teambazen van RBR hier
2016, vorig jaar was ik vergeten maar inderdaadquote:
denk je nu echt dat het allemaal zo simpel isquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
je pakt 4 fucking races en max heeft eindelijk vertrouwen. "laten we de halve auto ombouwen!"
Wat een onzin, dit is een compleet ander circuit dan de vorige 3.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dan nu toch ook niet meer?quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:31 schreef Evenstar het volgende:
Mag je nou aan de auto sleutelen als je er nu nog een nieuwe motor etc erin gooit en alles vervangt?
Plek 17 of achteraan/pit maakt ook niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |