De Porsche Cupquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hebben ze 3 uur de tijd voor gehad, Braziliaantjes weer lekker lijmsnuiven?
Ssstttt.quote:
Gisteren had ik ook zoiets met de trein vanwege langzaam rijden bij 2 spoorwegovergangen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had net +3, anders was ik al voor 19.00 uur online geweest
Zie je wel, als je echt vertraging had gehad was je nu nog niet thuis.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had net +3, anders was ik al voor 19.00 uur online geweest
Voor wie?quote:
Wat leuk.quote:
Voor zichzelf.quote:
Ja daar was ik ook mee in de war. Monaco had McLaren ook ergens in de voorbije jaren dezelfde kleurstelling/quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:04 schreef Martinello het volgende:
Mooie livery van Williams. Ik dacht eerst dat het McLaren was.
wie?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje sportief blijven he
Akkoord.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
schijnt afgelopen nacht te zijn gevallenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef Zorro het volgende:
Het is maar goed dat het doorgaat met al die cycloonregen en alles he
Komt waarschijnlijk omdat Gulf van McLaren naar Williams is gegaan een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook mee in de war. Monaco had McLaren ook ergens in de voorbije jaren dezelfde kleurstelling/
Een kikker.quote:
Dat doe je op schoolkamp, hier niet, nette mensen verliezen altijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat komt zeker daardoor ja.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat Gulf van McLaren naar Williams is gegaan een paar jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |