is dat besmettelijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Om straks weer teleurgesteld de worden van de uitslag van de kwali.
nee, bij nattekittenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat besmettelijk
die hoop verliezen?
te dicht bij Stig gezeten?
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dat besmettelijk
die hoop verliezen?
te dicht bij Stig gezeten?
Red Bull in tankquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.
Deze hebben ze sinds 2018 dacht ik. Daarvoor was het een klein gitaar geluidjequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Had F1 altijd al zo'n coole tune?
I want to believequote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De kansen worden wel steeds kleiner. Er moet een klein wonder gebeuren wil Max de titel pakken.
Ehhhh, die had je er al af moeten snijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
laatste: letterlijk tot de vliesjes verdwenen zijn dan?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:56 schreef vul_maar_in het volgende:
Had F1 altijd al zo'n coole tune?
Ik ook maar ben realistischquote:
NOR moet morgen een PIaatje doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
heb het meeste vet eraf gehaald. Piep het vlees er aan het eind uit.zo doe ik het altijd met ossenstaart. Is dat heel erg?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ehhhh, die had je er al af moeten snijden.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook maar ben realistisch
quote:
Neuh, zolang je het maar niet eet, het is niet te vreten namelijk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:59 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
heb het meeste vet eraf gehaald. Piep het vlees er aan het eind uit.zo doe ik het altijd met ossenstaart. Is dat heel erg?
Perez had nooit kans op de titel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat was je met Perez ook niet
Oh nee lol. hahahquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Neuh, zolang je het maar niet eet, het is niet te vreten namelijk.
ook geen kans meer op dat stoeltjequote:Op zaterdag 8 november 2025 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Perez had nooit kans op de titel.
Dat noemt NS geen vertraging meer.quote:
Koolmees is drukquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat noemt NS geen vertraging meer.
margetechnisch okquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat is standaard of zelfs op tijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
ik heb 4 klote AI videos zitten kijken en ben geen kut wijzer of ze uberhaupt iets hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of die hele aanpassingen zullen werken.
Nee. Daarom bij Cadillacquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook geen kans meer op dat stoeltje
eigenwijs dingquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Daarom bij Cadillac
David Purley heeft een 180er overleeftquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:59 schreef greysbones het volgende:
snelheid
339km
bortoletto
eerste klap 32(?) G
tweede 57G
Skattiequote:
Hebben ze 3 uur de tijd voor gehad, Braziliaantjes weer lekker lijmsnuiven?quote:
Had net +3, anders was ik al voor 19.00 uur online geweestquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
porsche cupquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hebben ze 3 uur de tijd voor gehad, Braziliaantjes weer lekker lijmsnuiven?
De Porsche Cupquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hebben ze 3 uur de tijd voor gehad, Braziliaantjes weer lekker lijmsnuiven?
Ssstttt.quote:
Gisteren had ik ook zoiets met de trein vanwege langzaam rijden bij 2 spoorwegovergangen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had net +3, anders was ik al voor 19.00 uur online geweest
Zie je wel, als je echt vertraging had gehad was je nu nog niet thuis.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had net +3, anders was ik al voor 19.00 uur online geweest
Voor wie?quote:
Wat leuk.quote:
Voor zichzelf.quote:
Ja daar was ik ook mee in de war. Monaco had McLaren ook ergens in de voorbije jaren dezelfde kleurstelling/quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:04 schreef Martinello het volgende:
Mooie livery van Williams. Ik dacht eerst dat het McLaren was.
wie?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Beetje sportief blijven he
Akkoord.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
schijnt afgelopen nacht te zijn gevallenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef Zorro het volgende:
Het is maar goed dat het doorgaat met al die cycloonregen en alles he
Komt waarschijnlijk omdat Gulf van McLaren naar Williams is gegaan een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook mee in de war. Monaco had McLaren ook ergens in de voorbije jaren dezelfde kleurstelling/
Een kikker.quote:
Dat doe je op schoolkamp, hier niet, nette mensen verliezen altijd.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat komt zeker daardoor ja.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:06 schreef Martinello het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat Gulf van McLaren naar Williams is gegaan een paar jaar geleden.
stig met een kikker op zijn helmquote:
why?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Brulkikkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
stig met een kikker op zijn helm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit ai
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Yuki gaat hier schroeien!er is gewoon een knopje voor heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Yuki gaat hier schroeien!Hier gaat iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Brulkikkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
stig met een kikker op zijn helm
Beetje gek maar wel lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Williams-rijders stonden vooraan aan het eind van de pitstraat, maar zijn pas later naar buiten gekomen, vreemd
1 reed er meteen weer naar binnenquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
Williams-rijders stonden vooraan aan het eind van de pitstraat, maar zijn pas later naar buiten gekomen, vreemd
Vast in een DRS trein?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Net thuis, ik werd enorm opgehouden in stad omdat er een optocht was. Laat het geen voorbode voor morgen zijn.
Als ze die auto daadwerkelijk op de kop hebben gehadquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zag Max worstelen met het stuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |