Inmiddels rijdt hij wel ijzersterk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zonde. Norris zou voor mijn gevoel wel een van de zwakste kampioenen van de laatste tig jaar zijn. Handjevol races gewonnen met een superieure auto. Zelfs Rosberg moest in elk geval nog Hamilton in zijn prime verslaan om kampioen te worden.
Als hij echt ijzersterk zou rijden was Max niet zo dichtbij gekomenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Inmiddels rijdt hij wel ijzersterk.
Minstens nog de hele nacht op laten staan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:43 schreef vul_maar_in het volgende:
ik ben ossenstaartkroketten aan het maken (nou ja de bouillon)
Zo, dat wordt flink trekken danquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:43 schreef vul_maar_in het volgende:
ik ben ossenstaartkroketten aan het maken (nou ja de bouillon)
Wat serieus?!quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:36 schreef Zorro het volgende:
Ze hebben de auto van Bortoleto gewoon op tijd klaar
Reserve chassisquote:
Dank voor de tip maat. (ik dacht 6 uur genoeg maar hoe langer hoe beter is het devies)quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Minstens nog de hele nacht op laten staan.
Verstappen verloor hem daar ook bijna in dezelfde ronde. Kerb was nat geworden door het opspattende water van Norris.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:25 schreef _UserName_ het volgende:
Even sprint terug gekeken. Regie; waarom in hemelsnaam Antonelli blijven volgen die niet voorbij Norris kan, het inhalen van Leclerc ongezien laten en ook niks laten zien van de crash op het einde tussen Bortoleto en Albon? Man3...
Wel mooi dat Verstappen in ieder geval wat is ingelopen op Piastri, beetje domme actie, over de natte kerbs gaan hoewel ik het van Hulkenberg (wist je trouwens dat hij Nederlands kan?) kwalijker vind met zijn ervaring.
Morgen de kwali maar eens terugkijken, de sprint was op zich best nog wel vermakelijk dus kijk er naar uit!
quote:
Lastig rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
Max zijn auto is weer helemaal op de kop gezet
Some say...quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja dat kan iedereen zijn onder die helm he.
en opnieuw in elkaarquote:
Geen dank, zowel je bouillon als je vlees wordt alleen maar lekkerder en supermals.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dank voor de tip maat. (ik dacht 6 uur genoeg maar hoe langer hoe beter is het devies)
Lekker dan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
banden stapel reparatie dus..
uitstel?????
laatste: letterlijk tot de vliesjes verdwenen zijn dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen dank, zowel je bouillon als je vlees wordt alleen maar lekkerder en supermals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |