Die komt pas weer in beeld bij de finishquote:
Zoveel punten verspeel je niet in een sprintrace.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:40 schreef William_Papadin het volgende:
Verstappen keiharde faal - dit gaat hem definitie de das om doen voor het kampioenschap.
Zal er wel mee te maken hebben dat ze softs willen bewaren voor de echte kwalificatie en race.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
Snap niet dat ze Max op de mediums zetten
Ja maar de kans op regen blijft zeer groot, desnoods doe je een Q1 op mediums.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat ze softs willen bewaren voor de echte kwalificatie en race.
Volgens mij niet, hoor. Zeker morgen niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar de kans op regen blijft zeer groot
quote:
In de race zullen ze waarschijnlijk ook geen softs gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij niet, hoor. Zeker morgen niet.
Beetje wel.quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef butz0rs het volgende:
Zelfs een vuurwerkslachtoffer kan het aantal inhaalacties op 1 hand tellen
Sprintaidsgenotquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef butz0rs het volgende:
12 rondjes op soft, hij hoeft die banden niet te sparen of niksquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef Kickinalfa het volgende:
Norris slaat wel genadeloos toe zo.
Nee, dat is nagenoeg windstil.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef 3rr0r het volgende:
5 km/u, daar komt Badloe z'n bed niet voor uit
Ja waarom ben jij hier eigenlijkquote:
Benieuwd wat hij over heeft voor de kwalificatie.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
12 rondjes op soft, hij hoeft die banden niet te sparen of niks
Gewoon een Q1 op mediums als het niet regentquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd wat hij over heeft voor de kwalificatie.
Zweet peentjes.quote:
Ja, wel apart, vooraf zeiden ze dat vanaf rondje 20 het lastig zou gaan worden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:49 schreef SiGNe het volgende:
Nog 6 ronden en Lando krijgt problemen met de achterbanden.
Al zal ie het vast redden, normaal zou je de hele sprint race op softs moeten kunnen rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Lindaquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:51 schreef -XOR- het volgende:
Dit is gespeeld, op naar het wie is de mol topic.
Bandjes opvreten.quote:
John.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:51 schreef -XOR- het volgende:
Dit is gespeeld, op naar het wie is de mol topic.
Daaaag bandjes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris opeens veel verloren.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:53 schreef MoreDakka het volgende:
Norris gaat het kampioenschap winnen in Vegas omdat Max de Mercedessen niet eens voorbij komt
Het wordt al wat lastiger..quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef butz0rs het volgende:
Ballen tonen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
Denk niet dat Anton het gaat redden of het durft
Nee, jammer. hij komt net te kort.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kimi gaat dit niet redden.
Eraf rammen is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kimi gaat dit niet redden.
Nja crash kan ook te heftig zijn geweest om meteen te tonenquote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Yuki zo constant.
https://www.reddit.com/r/(...)very_consistent_but/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Bortoleto zei dat hij ok is, Albon nog niks...quote:
Al bon zegt het alquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bortoleto zei dat hij ok is, Albon nog niks...
Oh Arne.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)very_consistent_but/
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die torpedo van Bortoleto
Dat was het niet.quote:
Commentaar idem, denken dat Albon onder bandenstapel staat en maar zeuren.quote:
En Bortoletto heeft ook een nieuwe broek en schoenen nodig..quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Albon heeft een schone onderbroek nodig denk ik.
Denk ook niet dat 'ie dat dan zou mogen van de dokter.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bortoletto gaat geen kwaificatie rijden vandaag.
Was nog DRS zone.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kalff denkt DRS te lang open bij Bortoleto.
Rookie foutje.
Daar hoort de DRS nog open te staan toch? Pas bij de bocht moet 'ie 'm inklappenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rookie foutje.
Walk it off, pussy!quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk ook niet dat 'ie dat dan zou mogen van de dokter.
Een finish waar weinig mee gebeurt, dan is het normaal gesproken gewoon logisch om een crash te laten zien hoor. Nu dan even niet om eerst even zeker te weten dat iedereen in orde is, zoals ze zelf ook al zeiden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:00 schreef ondeugend het volgende:
Die muppets van viaplay ...echt.
Die hadden graag de crash meteen willen zien ipv de finish van de eerste 4 rijders.
Die gaat toch automatisch inquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rookie foutje.
Wint er 5 op Piastri.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max verliest 3 punten op Norris.
Dat ligt er maar net aan wat er uit de medische controle komt natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Denk ook niet dat 'ie dat dan zou mogen van de dokter.
Klopt, maar als je DRS open hebt en een dive gooit dan kan je er dus vrij hard af gaan.quote:
Moet je wel remmenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die gaat toch automatisch in
Dat sowieso.quote:
Pas als je remtquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Die gaat toch automatisch in
quote:
Ja dat leek me sowieso wel verstandigquote:
Remmen is angstquote:
Remmen is voor pussies.quote:
Volgens mij is het volstrekt normaal om met DRS open een wagen in te halen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar als je DRS open hebt en een dive gooit dan kan je er dus vrij hard af gaan.
Doel: voor Albon de bocht in.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:00 schreef PirE het volgende:
Hij was wel als eerste bij de Apex, dus de bocht was voor hem.
Zoals zij reageerden was het gewoon sensatie zoeken van jongetjes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een finish waar weinig mee gebeurt, dan is het normaal gesproken gewoon logisch om een crash te laten zien hoor. Nu dan even niet om eerst even zeker te weten dat iedereen in orde is, zoals ze zelf ook al zeiden.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doel: voor Albon de bocht in.
[X] gehaald.
Ze zagen het gebeuren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zoals zij reageerden was het gewoon sensatie zoeken van jongetjes.
Daarbij zat Kimi nog vlak achter Lando.
iedereen had dichte DRS tegen die tijd.alleen BOR had de flaps open.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:09 schreef Starflyer het volgende:
De DRS van de RB erachter ging wel eerder dicht.
Misschien niet in deze halfnatte omstandighedenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij is het volstrekt normaal om met DRS open een wagen in te halen.
Maar ik had het idee dat hij hem al achter Albon verloor.
Beetje zo'n move die je in de sim makkelijk kan proberen. En hij schijnt ook (weleens) te simracenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een nogal optimistische poging van Bortoletto.
Op zijn dode gemak. Halve lap minimaal voorsprong.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen droog? Dan wint Norris.
Dat ding stond er ook praktisch naast (gelukkig)quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In 25 sec de medical car er al bij, dat is toch ook wel erg goed.
Bearman dus under investigation voor potentially dangerous driving.quote:
Vanwege dat grasmomentje met Lawson. Interessant dus dat ze dit lijken af te handelen als 2 aparte incidenten. Logisch ook denk ik.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bearman dus under investigation voor potentially dangerous driving.
Ik lees nu dat het (volgens Alex Brundle) waarschijnlijk komt doordat hij met zijn rechter achterband op de witte lijn kwam.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien niet in deze halfnatte omstandigheden
quote:
Klopt. Beetje opspattend vocht ook als je bij Hadjar zijn onboard kijkt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het (volgens Alex Brundle) waarschijnlijk komt doordat hij met zijn rechter achterband op de witte lijn kwam.
Wat goed te zien is in deze video
[..]
Jij houdt er een aparte definitie van goed op naquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het (volgens Alex Brundle) waarschijnlijk komt doordat hij met zijn rechter achterband op de witte lijn kwam.
Wat goed te zien is in deze video
[..]
Waarom zou dat meteen met McLaren te maken hebben?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:07 schreef vosss het volgende:
Hoezo was die rollende start? Was dat vanwege gemekker en gezeik vanuit kamp McLaren dat het veel te gevaarlijk was om staande start te doen?
Of waarom was dat?
Puike crash op het einde. Verder matig raceje.
Het is imho duidelijk te zien als je weet waar je op moet letten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij houdt er een aparte definitie van goed op na
Omdat Norris vaak een kutstart heeft en op P1 lag en een rollende start in zijn voordeel zou zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat meteen met McLaren te maken hebben?
Ah pure aanname dus.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat Norris vaak een kutstart heeft en op P1 lag en een rollende start in zijn voordeel zou zijn?
Lijkt mij duidelijk toch?
Nouja, normaliter is een staande start. Dus ik vraag mij af waarom nu niet. Gevaarlijk was het niet, dat is een feit. Het was al stukken droger dan de gewone start.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah pure aanname dus.
Duidelijk.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, normaliter is een staande start. Dus ik vraag mij af waarom nu niet. Gevaarlijk was het niet, dat is een feit. Het was al stukken droger dan de gewone start.
Dus waarom deden ze dat?
FIA being FIAquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, normaliter is een staande start. Dus ik vraag mij af waarom nu niet. Gevaarlijk was het niet, dat is een feit. Het was al stukken droger dan de gewone start.
Dus waarom deden ze dat?
Dit soort dingen ga je natuurlijk wel krijgen bij dit soort rare beslissingenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah pure aanname dus.
Duidelijk.
Nouja als er 3 Incidenten gebeuren in 20 seconden bij bocht 2-3 kan ik daar wel inkomen eigenlijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus waarom deden ze dat?
Iedereen weet waardoor dat kwam... De natte curb. Er lag geen water op de baan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja als er 3 Incidenten gebeuren in 20 seconden bij bocht 2-3 kan ik daar wel inkomen eigenlijk
Spa 1998 lagen er 10 auto's op elkaar na de start, en de herstart gewoon staand/quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja als er 3 Incidenten gebeuren in 20 seconden bij bocht 2-3 kan ik daar wel inkomen eigenlijk
Brazilië 2003 ging gewoon door met 5 wagens langs de baan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Spa 1998 lagen er 10 auto's op elkaar na de start, en de herstart gewoon staand/
Nouja het is niet vooy het eerst dat de FIA een tikkie doorslaat in veilige keuzes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit soort dingen ga je natuurlijk wel krijgen bij dit soort rare beslissingen
Ja maar bij een staande start heb je toch wat meer kans dat men naar buiten gedreven wordt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iedereen weet waardoor dat kwam... De natte curb. Er lag geen water op de baan.
Ja maar toen was de veiligheid ook niet zo strikt als nu.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Spa 1998 lagen er 10 auto's op elkaar na de start, en de herstart gewoon staand/
Ja en tot 1972 reden ze zonder gordelsquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is schijnveiligheid, echt, het is een gevaarlijke sport, kiezen die gasten zelf voor, ik weet zeker dat ze geen van alleen een rollende start wilden, op Norris na dan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar bij een staande start heb je toch wat meer kans dat men naar buiten gedreven wordt.
.
[..]
Ja maar toen was de veiligheid ook niet zo strikt als nu.
De vraag is waarom, want ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik had overigens ook liever een staande start gezien hoor. Maar ze zullen dit niet voor niks zo hebben besloten
Eens. Even ervoor 3 auto's eraf, ik snap het wel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik had overigens ook liever een staande start gezien hoor. Maar ze zullen dit niet voor niks zo hebben besloten
Dat denk ik ook niet, maar waarom zou de FIA Norris voordeel willen geven?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is schijnveiligheid, echt, het is een gevaarlijke sport, kiezen die gasten zelf voor, ik weet zeker dat ze geen van alleen een rollende start wilden, op Norris na dan.
Ja geen idee, zal vast een goede reden achter zitten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vraag is waarom, want ik snap hem niet.
Ja, net als alle actie op de baan missenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja geen idee, zal vast een goede reden achter zitten.
Ja geen idee, zal vast een goede reden achter zitten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar waarom zou de FIA Norris voordeel willen geven?
[..]
Dat de regie bijzonder bezig was zijn we het denk ik allemaal wel over eensquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, net als alle actie op de baan missen
Het was al een typische sprintaidsrace, maar dan de 3 hele inhaalacties allemaal missen is ook een bijzondere beslissing.
We zullen het misschien wel merken zodra journalisten ernaar vragen bij de FIA.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heeft zijn handen nog best lang aan het stuurquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n stuur probeerde te ontsnappen.
Die eerste impact is op zich niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Heeft zijn handen nog best lang aan het stuur
Ik voorzie nu een crash tussen de twee a la Verstappen en Hamilton in Monza 2021 en Verstappen die de wedstrijd wint. Staat in de sterren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:57 schreef TweedeKlum het volgende:
PIA moet nu zijn innerlijke Verstappen wakker maken en het gevecht aan gaan met NOR, ballen tonen ipv de koorknaap uithangen. Beelden van VER terug kijken hoe hij NOR aanpakte vorig jaar. Ja, dat kost je wellicht straf maar dan heb je tenminste wat geprobeerd.
Als die straf pakt en dat hem punten kost is die nog verder van huis.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:57 schreef TweedeKlum het volgende:
PIA moet nu zijn innerlijke Verstappen wakker maken en het gevecht aan gaan met NOR, ballen tonen ipv de koorknaap uithangen. Beelden van VER terug kijken hoe hij NOR aanpakte vorig jaar. Ja, dat kost je wellicht straf maar dan heb je tenminste wat geprobeerd.
Dukes of Hazzard is alweer van een flinke tijd terugquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zie dat ze eindelijk vliegende auto's hebben uitgevonden.
Klopt, maar toen was er een bandenoorlog, waren compounds niet rotslecht als nu in natte omgevingen. En nu gooien de auto's vanwege de platte vloer blijkbaar 2x zoveel water op. Die twee dingen maken de wedstrijdleiding angstigquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zak.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is er eigenlijk in het hoofd van Piastri gebeurd na Zandvoort?
Ik vond Piastri ook veel kalmer en doortastenderquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:14 schreef DKUp het volgende:
Bizar dat Norris opeens geen fouten meer maakt. Dacht bij Zandvoort echt dat Piastri kampioen werd.
dat waren opgezette stunts deze deed het uit zichzelf :-)quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dukes of Hazzard is alweer van een flinke tijd terug![]()
[ afbeelding ]
Ftfyquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zonde. Norris zou voor mijn gevoel wel een van de zwakste kampioenen van de laatste tig jaar zijn. Handjevol races gewonnen met een superieure auto. Zelfs Rosberg moest in elk geval nog Hamilton in zijn prime verslaan om kampioen te worden.quote:
Stelt niks voor, voetballers hebben wel hardere crashes, die liggen altijd van pijn op de grond, Bortoleto stapte gewoon uit.quote:
Inmiddels rijdt hij wel ijzersterk.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zonde. Norris zou voor mijn gevoel wel een van de zwakste kampioenen van de laatste tig jaar zijn. Handjevol races gewonnen met een superieure auto. Zelfs Rosberg moest in elk geval nog Hamilton in zijn prime verslaan om kampioen te worden.
Als hij echt ijzersterk zou rijden was Max niet zo dichtbij gekomenquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Inmiddels rijdt hij wel ijzersterk.
Minstens nog de hele nacht op laten staan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:43 schreef vul_maar_in het volgende:
ik ben ossenstaartkroketten aan het maken (nou ja de bouillon)
Zo, dat wordt flink trekken danquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:43 schreef vul_maar_in het volgende:
ik ben ossenstaartkroketten aan het maken (nou ja de bouillon)
Wat serieus?!quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:36 schreef Zorro het volgende:
Ze hebben de auto van Bortoleto gewoon op tijd klaar
Reserve chassisquote:
Dank voor de tip maat. (ik dacht 6 uur genoeg maar hoe langer hoe beter is het devies)quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Minstens nog de hele nacht op laten staan.
Verstappen verloor hem daar ook bijna in dezelfde ronde. Kerb was nat geworden door het opspattende water van Norris.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:25 schreef _UserName_ het volgende:
Even sprint terug gekeken. Regie; waarom in hemelsnaam Antonelli blijven volgen die niet voorbij Norris kan, het inhalen van Leclerc ongezien laten en ook niks laten zien van de crash op het einde tussen Bortoleto en Albon? Man3...
Wel mooi dat Verstappen in ieder geval wat is ingelopen op Piastri, beetje domme actie, over de natte kerbs gaan hoewel ik het van Hulkenberg (wist je trouwens dat hij Nederlands kan?) kwalijker vind met zijn ervaring.
Morgen de kwali maar eens terugkijken, de sprint was op zich best nog wel vermakelijk dus kijk er naar uit!
quote:
Lastig rijden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:50 schreef greysbones het volgende:
Max zijn auto is weer helemaal op de kop gezet
Some say...quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ja dat kan iedereen zijn onder die helm he.
en opnieuw in elkaarquote:
Geen dank, zowel je bouillon als je vlees wordt alleen maar lekkerder en supermals.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dank voor de tip maat. (ik dacht 6 uur genoeg maar hoe langer hoe beter is het devies)
Lekker dan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:52 schreef greysbones het volgende:
banden stapel reparatie dus..
uitstel?????
laatste: letterlijk tot de vliesjes verdwenen zijn dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen dank, zowel je bouillon als je vlees wordt alleen maar lekkerder en supermals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |