Ja geen idee, zal vast een goede reden achter zitten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar waarom zou de FIA Norris voordeel willen geven?
[..]
Dat de regie bijzonder bezig was zijn we het denk ik allemaal wel over eensquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, net als alle actie op de baan missen
Het was al een typische sprintaidsrace, maar dan de 3 hele inhaalacties allemaal missen is ook een bijzondere beslissing.
We zullen het misschien wel merken zodra journalisten ernaar vragen bij de FIA.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja geen idee, zal vast een goede reden achter zitten.
Heeft zijn handen nog best lang aan het stuurquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Z'n stuur probeerde te ontsnappen.
Die eerste impact is op zich niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Heeft zijn handen nog best lang aan het stuur
Ik voorzie nu een crash tussen de twee a la Verstappen en Hamilton in Monza 2021 en Verstappen die de wedstrijd wint. Staat in de sterren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:57 schreef TweedeKlum het volgende:
PIA moet nu zijn innerlijke Verstappen wakker maken en het gevecht aan gaan met NOR, ballen tonen ipv de koorknaap uithangen. Beelden van VER terug kijken hoe hij NOR aanpakte vorig jaar. Ja, dat kost je wellicht straf maar dan heb je tenminste wat geprobeerd.
Als die straf pakt en dat hem punten kost is die nog verder van huis.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:57 schreef TweedeKlum het volgende:
PIA moet nu zijn innerlijke Verstappen wakker maken en het gevecht aan gaan met NOR, ballen tonen ipv de koorknaap uithangen. Beelden van VER terug kijken hoe hij NOR aanpakte vorig jaar. Ja, dat kost je wellicht straf maar dan heb je tenminste wat geprobeerd.
Dukes of Hazzard is alweer van een flinke tijd terugquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:48 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik zie dat ze eindelijk vliegende auto's hebben uitgevonden.
Klopt, maar toen was er een bandenoorlog, waren compounds niet rotslecht als nu in natte omgevingen. En nu gooien de auto's vanwege de platte vloer blijkbaar 2x zoveel water op. Die twee dingen maken de wedstrijdleiding angstigquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Spa 1998 lagen er 10 auto's op elkaar na de start, en de herstart gewoon staand/
Zak.quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is er eigenlijk in het hoofd van Piastri gebeurd na Zandvoort?
Ik vond Piastri ook veel kalmer en doortastenderquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:14 schreef DKUp het volgende:
Bizar dat Norris opeens geen fouten meer maakt. Dacht bij Zandvoort echt dat Piastri kampioen werd.
dat waren opgezette stunts deze deed het uit zichzelf :-)quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dukes of Hazzard is alweer van een flinke tijd terug![]()
[ afbeelding ]
Ftfyquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja geen idee, zal vast een goede reden achter zitten.
Zonde. Norris zou voor mijn gevoel wel een van de zwakste kampioenen van de laatste tig jaar zijn. Handjevol races gewonnen met een superieure auto. Zelfs Rosberg moest in elk geval nog Hamilton in zijn prime verslaan om kampioen te worden.quote:
Stelt niks voor, voetballers hebben wel hardere crashes, die liggen altijd van pijn op de grond, Bortoleto stapte gewoon uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |