Waarom zou dat meteen met McLaren te maken hebben?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:07 schreef vosss het volgende:
Hoezo was die rollende start? Was dat vanwege gemekker en gezeik vanuit kamp McLaren dat het veel te gevaarlijk was om staande start te doen?
Of waarom was dat?
Puike crash op het einde. Verder matig raceje.
Het is imho duidelijk te zien als je weet waar je op moet letten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij houdt er een aparte definitie van goed op na
Omdat Norris vaak een kutstart heeft en op P1 lag en een rollende start in zijn voordeel zou zijn?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat meteen met McLaren te maken hebben?
Ah pure aanname dus.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat Norris vaak een kutstart heeft en op P1 lag en een rollende start in zijn voordeel zou zijn?
Lijkt mij duidelijk toch?
Nouja, normaliter is een staande start. Dus ik vraag mij af waarom nu niet. Gevaarlijk was het niet, dat is een feit. Het was al stukken droger dan de gewone start.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah pure aanname dus.
Duidelijk.
Omdat het kan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, normaliter is een staande start. Dus ik vraag mij af waarom nu niet. Gevaarlijk was het niet, dat is een feit. Het was al stukken droger dan de gewone start.
Dus waarom deden ze dat?
FIA being FIAquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, normaliter is een staande start. Dus ik vraag mij af waarom nu niet. Gevaarlijk was het niet, dat is een feit. Het was al stukken droger dan de gewone start.
Dus waarom deden ze dat?
Dit soort dingen ga je natuurlijk wel krijgen bij dit soort rare beslissingenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ah pure aanname dus.
Duidelijk.
Nouja als er 3 Incidenten gebeuren in 20 seconden bij bocht 2-3 kan ik daar wel inkomen eigenlijkquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus waarom deden ze dat?
Iedereen weet waardoor dat kwam... De natte curb. Er lag geen water op de baan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja als er 3 Incidenten gebeuren in 20 seconden bij bocht 2-3 kan ik daar wel inkomen eigenlijk
Spa 1998 lagen er 10 auto's op elkaar na de start, en de herstart gewoon staand/quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nouja als er 3 Incidenten gebeuren in 20 seconden bij bocht 2-3 kan ik daar wel inkomen eigenlijk
Brazilië 2003 ging gewoon door met 5 wagens langs de baan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Spa 1998 lagen er 10 auto's op elkaar na de start, en de herstart gewoon staand/
Nouja het is niet vooy het eerst dat de FIA een tikkie doorslaat in veilige keuzes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dit soort dingen ga je natuurlijk wel krijgen bij dit soort rare beslissingen
Ja maar bij een staande start heb je toch wat meer kans dat men naar buiten gedreven wordt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Iedereen weet waardoor dat kwam... De natte curb. Er lag geen water op de baan.
Ja maar toen was de veiligheid ook niet zo strikt als nu.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Spa 1998 lagen er 10 auto's op elkaar na de start, en de herstart gewoon staand/
Ja en tot 1972 reden ze zonder gordelsquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is schijnveiligheid, echt, het is een gevaarlijke sport, kiezen die gasten zelf voor, ik weet zeker dat ze geen van alleen een rollende start wilden, op Norris na dan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja maar bij een staande start heb je toch wat meer kans dat men naar buiten gedreven wordt.
.
[..]
Ja maar toen was de veiligheid ook niet zo strikt als nu.
De vraag is waarom, want ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik had overigens ook liever een staande start gezien hoor. Maar ze zullen dit niet voor niks zo hebben besloten
Eens. Even ervoor 3 auto's eraf, ik snap het wel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik had overigens ook liever een staande start gezien hoor. Maar ze zullen dit niet voor niks zo hebben besloten
Dat denk ik ook niet, maar waarom zou de FIA Norris voordeel willen geven?quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is schijnveiligheid, echt, het is een gevaarlijke sport, kiezen die gasten zelf voor, ik weet zeker dat ze geen van alleen een rollende start wilden, op Norris na dan.
Ja geen idee, zal vast een goede reden achter zitten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vraag is waarom, want ik snap hem niet.
Ja, net als alle actie op de baan missenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja geen idee, zal vast een goede reden achter zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |