Zoals zij reageerden was het gewoon sensatie zoeken van jongetjes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een finish waar weinig mee gebeurt, dan is het normaal gesproken gewoon logisch om een crash te laten zien hoor. Nu dan even niet om eerst even zeker te weten dat iedereen in orde is, zoals ze zelf ook al zeiden.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doel: voor Albon de bocht in.
[X] gehaald.
Ze zagen het gebeuren.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zoals zij reageerden was het gewoon sensatie zoeken van jongetjes.
Daarbij zat Kimi nog vlak achter Lando.
iedereen had dichte DRS tegen die tijd.alleen BOR had de flaps open.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:09 schreef Starflyer het volgende:
De DRS van de RB erachter ging wel eerder dicht.
Misschien niet in deze halfnatte omstandighedenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij is het volstrekt normaal om met DRS open een wagen in te halen.
Maar ik had het idee dat hij hem al achter Albon verloor.
Beetje zo'n move die je in de sim makkelijk kan proberen. En hij schijnt ook (weleens) te simracenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een nogal optimistische poging van Bortoletto.
Op zijn dode gemak. Halve lap minimaal voorsprong.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen droog? Dan wint Norris.
Dat ding stond er ook praktisch naast (gelukkig)quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In 25 sec de medical car er al bij, dat is toch ook wel erg goed.
Bearman dus under investigation voor potentially dangerous driving.quote:
Vanwege dat grasmomentje met Lawson. Interessant dus dat ze dit lijken af te handelen als 2 aparte incidenten. Logisch ook denk ik.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bearman dus under investigation voor potentially dangerous driving.
Ik lees nu dat het (volgens Alex Brundle) waarschijnlijk komt doordat hij met zijn rechter achterband op de witte lijn kwam.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien niet in deze halfnatte omstandigheden
quote:
Klopt. Beetje opspattend vocht ook als je bij Hadjar zijn onboard kijkt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het (volgens Alex Brundle) waarschijnlijk komt doordat hij met zijn rechter achterband op de witte lijn kwam.
Wat goed te zien is in deze video
[..]
Jij houdt er een aparte definitie van goed op naquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het (volgens Alex Brundle) waarschijnlijk komt doordat hij met zijn rechter achterband op de witte lijn kwam.
Wat goed te zien is in deze video
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |